Reakcia na: mku81 #230287:
Nie sú podstatné absolútne hodnoty uvedených čísiel, ale zmenilo sa zásadne smerovanie medzi zdrojmi a cieľmi ? Pribudli v Petržalke, Karlovke, Kútikoch, Záluhách a Dúbravke pracovné príležitosti - no nepribudli, takže obyvatelia furt odchádzajú. No ale v Starom Meste, Novom Meste, Nivách pracovné príležitosti pribudli napriek tomu že ich tam bol akože "prebytok". Takže trend nutnosti presunov za prácou ktorý bol sa vôbec nezmenil. Samozrejme tento fakt (graficky vyjadrený v predmetnom obrázku) nesúvisí s Filiálkou priamo, ukazuje len že rozvoj Bratislavy je aj z hľadiska zhoršujúcej sa dopravy a životného prostredia nie dobrý.
akela
Ťažko sa debatuje o odborných témach s človekom ktorý nevie nič o dopravnom-inžinierstve, ktorý si pletie dojmy s pojmami, nevie nič o cieľovej a zdrojovej doprave, nevie nič o špičkovej doprave ráno a obrátenej poobede, o jej rozdielnej dĺžke, ako sa počíta 3-hodinová a ako hodinová špička, prípadne hyperšpička, ako sa zisťuje, ako sa počíta interval, nevyhnutná potreba vozidiel v prevádzke, zálohy, opravárenské kapacity, maximálna a cestovná rýchlosť a musí tieto nedostatky nahradiť úbohými, čoby vtipnými komentármi. Dôkazom totálneho "nerozumu" je konštatovanie "nehromadia sa ale sa vracajú". Tuším sa aj zem zatriasla. No nič psy brešú a karavána ide ďalej, odporúčam držať sa riadiaceho kontrolóra a dúfam, že nenastúpim do vlaku ktorý budeš .... Ó tempora o mores.