Reply on: Marcelllooo #99350:
urobil som pokus o komunikáciu s Tebou. Nedá sa. Ty mi len povedz načo ty žiješ. Toto mi ty len povedz.V prvých dvoch odstavcoch diskusia skončila, tam si naschvál nezobudený, nechceš vidieť, vnímať ani počúvať. Spáchaj samovraždu. ☺
Máš jediné šťastie, že si si vytvoril samostatné pomenovanie. Tvoja urbanistika je možno o tom aby sa určovali, stanovovali a riadili smery rozvoja a aby sa podľa toho ostatní chovali. Pretože sa tento žvást nápadne chce podobať urbanizmu odpovedám, že to je tvoj chumajský výmysel.
Ty si zlyhanie. Možno máš utvorený názor na problematiku územného plánovania, beriem, ale nemáš ani potuchy o rozmere veci. V čom je to územné plánovanie také spásonosné, ha ?
Ty si systémová chyba.
1. Z ohrozeného vozidla sa jednoduchšie uniká a prevádzajú záchranné práce
a) v tunelY, ktorého únikové východy ústia v suteréne Rovniankovej 14
b) mimo tunela, na otvorenom priestranstve
2. nástupištia umiestnené v plytkom tuneli sú dostupné
a) priamo z ulice bez prekonávania výškového rozdielu
b) eskalátormi, nájazdovými rampami, schodmi
3. pobyt v podzemí je na základe odborných štúdií vhodný
a) pre ľudí, pokiaľ možno čo najčastejšie, niekoľkokrát denne
b) pre krtkov, potkany, dážďovky a domovníkov
4. priame prepojenie električky na zvyšok trate spôsobí
a) nutnosť prestupu, lebo Ty budeš neschvál prestupovať
b) optimálne prepojenie Rače a Vajnor, slušné priame prepojenie Dúbravky a Ružinova
5. Považujem za vhodnejšie, že sa koľajovou dopravou z Petržalky dostanem
a) s jednou linkou každých 10 a viac minút na Nivy a Trnavské mýto, kde chodím kupovať elektronické kľúče
b) s piatimi linkami každé 2 minúty do centra mesta a ďalej do piatich lokalít s perspektívnou rozvoja
6. Vyhodnotenie
Odpovedal som jeden až päť krát po a) lebo som hlúpy.
Dôkaz namiesto sľubov.
Marcelllooo
Re #99381 intony: Omyl. Ja som spominal, ze NS MHD by sa mohol takto riesit, nie ze sa bude a uz vobec nie, ze sa planuje. Bola to reakcia na podnet ohladom trasovania.
Re #99382 intony: O jalovosti metra za sucasneho stavu som aj ja presvedceny. To vsak neznamena, ze zacnem skakat dva metre petdesiat len preto, ze niekto chce postavit barsaku trat. Najme ak nic nevyriesi.
Preto si nalejme cisteho vina a prestanme snivat o metre kym na neho naozaj nemame ako peniaze, tak i pocet ludi a podme budovat system tak, aby bol zivotaschopny a riesil cele mesto.
To elektricka nerobi. Ak tomu niekto veri, naletel mlzeniu.
Re #99388 Emo: Preco by to mali preferovat pred priamym spojenim a hlavne velkym argumentom za elektricku bolo, ze nebude treba prestupovat. Takze ako vlastne s tym prestupovanim a pesou dostupnostou a teda obsluznostou uzemia?
Re #99391 Emo: To si sice mozem domyslat, ale pokial sa nezmeni pristup niektorych jedincov v tom zmysle, ze zacnu respektovat a prejavovat zakladnu uctu a slusnost voci spoludiskutujucim a obyvatelom Petrzalky, budem takto sa pytat nadalej.
Re #99392 Ike: To plati len za predpokladu rvonakej siete. Kedze vsak trate su rozdielne, uzivatelia - cestujuci budu rozdielne pristupovat k elektricke a k NS MHD.
Re #99394 Ike: Z hladisla uzivatela - cestujuceho rozdiel nie je ziadny, co sa dopravneho prostriedku tyka. Rozdiel je v trati celkovom rieseni dopravy v BA.
Elektricka sa sice lahsie napoji na existujucu siet, ale nic to nevyriesi, pokial sa nevybuduje cela siet hlavne vo vychodnej rozvojovej oblasti a v Petrzalke a neprebuduje sa CMO. Co vieme, ze je nerealne a hlavne nie su peniaze.
Tak ak chceme vobec nieco robit, tak aspon to, co sa uz k NS MHD blizi a riesi dopravu v strednodobom vyhlade.
DPB nebude prepravcom pomocou lahkeho vlaku. Tuto dopravnu obskluhu by realizovali ZSSK, pripadne BID ako integracna spolocnost. Ja v tom problem nevidim.
Re #99396 Emo: Ano, mozme si to predstavit aj ako S-bahn.
Re #99403 eripmav: To su bezne dopravne standardy. Normalne sa uvazuje s 6-8 min. pesou dostupnostou, ktoru cestujuci este akceptuje a chape sa tym bezna rychlost chodze, co znaci cca 500 az 650 metrov. Ja som pouzil 10 min, co je asi 800 metrov v oboch smeroch od trate... Chvilu sa pohraj s mapou a zistis, kolko je to cca percent obyvatelstva Petrzalky.
LOL. Navrhujem, aby sme v zaujme zdravia vacsiny zrusili dopravu vobec a ludia chodili vylucne pesi, pripadne na bicykloch, ti majetneejsi na konoch... Co ti mam ine na toto povedat?