Reply on: Marcelllooo #99373:
Fakt? Veď si mi pred nedávnom omieľal, že nosný systém sa má predsa podľa tebe budovať v električkových koridoroch a líniach ? V Dúbravke, Karlovke, v Ružinove sa NS MHD dá budovať, aj keď už teraz tam nie je miesto na hĺbenie, ale v rozhľahlej Pétržke to už možno nie je. Si smiešny a to čo predvádzať je rovnako smiešne na základe tomto príspevku, kde si odporuješ. ?
intony
a) Preferencia sa na radiálach i centre rieši, aj keď pomalým tempom, ale rieši.
b) A ako je reálna výstavba metra? Kedy? Ako?
c) Prečo chodí linka 95 v 3-minútovom intervale napchatá, pričom ešte polovička ľudí prestupuje na električku, alebo sa peši vydá na Kamenné nám.?
d) Navrhujem zrušiť prevádzku električiek na nábreží a nahradiť ich trolejbusovým subsystémom linky 133, pretože tá môže pokračovať až na najcentrálnejšie Nivy a tak pomôžem obyvateľom Karlovej Vsi, pretože predlžovanie električky na Nivy je neefektívne. Práve to si povedal.
e) Všetci vieme, že Petržlenka je to isté čo Pétržka a Karlova Ves je to isté čo Karlovka a Karldorf.
1. V Petržalke, na Nivách, Vrakuni, Podunajských a Gagarinovej električky absenutú. To je pravda. A prečo absentujú? Pretože sú tu mestské vlaky a metro, ktoré samozrejme rieši západo-východný smer cez Nivy, Gagarinovu do Vrakune a Podunajských Biskupíc, však? ? ...
Počul si o oficálnych návrhoch ET na Dolné hony, do Vajnor, do Devínskej Novej Vsi, na Pribinovej? Potom by neabsentovali. A nestáli by 100 mld.
2. Ja viem, že RER nie sú električky. Aj viem, že RER dopĺňa metro. Tu bude tvoj "RER-TEN-KS MHD" dopĺňať nie metro, ale električku. V tom je dosť podstatný rozdiel.
3. Opakujem, neupieram túto líniu, snažím sa ti len vyvrátiť, že stagnácia električkovej dopravy je škodlivá.
Je jednou časťou severo-južnej línie, ale nie je v územnom pláne a obchádza to je roky-rokúce plánovené a je zakotvené v ÚP.
Tvoj boj proti električkám je márny. Odporúčam cestovanie po Európe, do miest kde sú električky NS. ☠