Reply on: Marcelllooo #99372:
a) Preferencia sa na radiálach i centre rieši, aj keď pomalým tempom, ale rieši.
b) A ako je reálna výstavba metra? Kedy? Ako?
c) Prečo chodí linka 95 v 3-minútovom intervale napchatá, pričom ešte polovička ľudí prestupuje na električku, alebo sa peši vydá na Kamenné nám.?
d) Navrhujem zrušiť prevádzku električiek na nábreží a nahradiť ich trolejbusovým subsystémom linky 133, pretože tá môže pokračovať až na najcentrálnejšie Nivy a tak pomôžem obyvateľom Karlovej Vsi, pretože predlžovanie električky na Nivy je neefektívne. Práve to si povedal.
e) Všetci vieme, že Petržlenka je to isté čo Pétržka a Karlova Ves je to isté čo Karlovka a Karldorf.
1. V Petržalke, na Nivách, Vrakuni, Podunajských a Gagarinovej električky absenutú. To je pravda. A prečo absentujú? Pretože sú tu mestské vlaky a metro, ktoré samozrejme rieši západo-východný smer cez Nivy, Gagarinovu do Vrakune a Podunajských Biskupíc, však? ? ...
Počul si o oficálnych návrhoch ET na Dolné hony, do Vajnor, do Devínskej Novej Vsi, na Pribinovej? Potom by neabsentovali. A nestáli by 100 mld.
2. Ja viem, že RER nie sú električky. Aj viem, že RER dopĺňa metro. Tu bude tvoj "RER-TEN-KS MHD" dopĺňať nie metro, ale električku. V tom je dosť podstatný rozdiel.
3. Opakujem, neupieram túto líniu, snažím sa ti len vyvrátiť, že stagnácia električkovej dopravy je škodlivá.
Je jednou časťou severo-južnej línie, ale nie je v územnom pláne a obchádza to je roky-rokúce plánovené a je zakotvené v ÚP.
Tvoj boj proti električkám je márny. Odporúčam cestovanie po Európe, do miest kde sú električky NS. ☠
Marcelllooo
Volnocasove aktivity a mimopracovne aktivity ostatnu aj v centre, ale tym, ze dojde k rozlozeniu naporu v case a priestore, nastane situacia, kedy sa aj doprava bude dat (a bude to vhodne) riesit diverizifikovane a distribuovane v case a priestore.
Re #99375 VLK: Bratislava ma ale aj ine mestske casti a ine rozvojove oblasti ako tie, ktore si psominal: Petrzalka, Nivy - Prievozska - Gagarinova, Kosicka, Vrakuna atd, kde sa planuju velke investicie a ktore poctom obyvatelov tvoria polovicu obyvatelstva BA a ktore nie su obsluhovane elektrickou. A z tohoto jednoducheho dovodu nie je NS MHD v Bratislave a v najblizsom obdobi (vyhlad 2025) ani nebude. Proste sa to neplanuje a nie su na to peniaze.
Elektricka v Petrzalke bude aj tak len obsluhovat max. 20% jej obyvatelstva, ktori su v 10-minutovej pesej dostupnosti.
Kriteria, ktore elektricka v BA nesplna na to, aby bola NS MHD su napriklad tieto (a bolo to tu vela razy spominane):
- bezkoliznost (alternativne preferencia)
- bezbarierovost
- riesenie hlavnych (nosnych) dopravnych prudov
- suvztaznost na regiony a periferie
- rychle prepravne casy z kazdeho bodu vsade (V Parizi je to napr. v ramci celeho velkeho mesta do 30 min z jednej strany na druhu)
- pokrytie sietou celeho mesta
P.S. To, ze jeden druh dopravy riesi nejaku cast mesta este neznamena, ze je to NS.