Reply on: Marcelllooo #99352:
Normu som si pozrel § 1 z. 138/1992 Z. z.: "Tento zákon upravuje postavenie, práva a povinnosti autorizovaných architektov, autorizovaných krajinných architektov a autorizovaných stavebných inžinierov a ich samospráv a architektov usadených v členskom štáte Európskej únie alebo Európskeho združenia voľného obchodu (ďalej len "členský štát"), ktorí v Slovenskej republike budú poskytovať služby v oblasti architektúry len dočasne ako hosťujúci architekti, ako aj spôsob získavania a straty odbornej spôsobilosti na vedenie uskutočňovania stavieb a na energetickú certifikáciu." Ďalej netreba ani čítať.
Vidíš tu niekde slovo dopravný inžinier? Ak použijeme gramatický výklad tejto normy, výjde nám, že tento zákon sa vzťahuje na autorizovaných architektov, autorizovaných krajinných architektov a autorizovaných stavebných inžinierov. Takže prosím iný právny predpis.
eripmav
To kto vyratal a ako... aku ratal rychlost chodze, ake trasy... ja osobne sa dostanem zo zastavky Lucanka do Nemocnice Petrzalka za cca. 10minut pesi, a to osobne povazujem za prijatelnu dostupnost, a pri takejto "norme" je podla mna v dosahu planovanej elektricky minimalne 50% obyvatelstva petrzalky ak nie este viac... Povazujem za normalne dochadzat pesi na zastavku aj naprikald z nemocnice petrzalka na zastavku lucanka...
treba si uvedomit ze:
- pesi pohyb je zdravy, dokonca 3-4km chodze denne je najlepsia odporucana prevencia kardiovaskularnych chorob, a to prosim aj pre dochodcov... a to je dobra hodinka pesi...
- nosny system nemoze brat ohlad na osoby so zdravotnymi problemami, pre tych musi byt ina forma dopravy, nosny dopravny system musi brat ohlad na zdravu vacsinu