Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #99388:
20% obyvatelov a 10minutova dostupnost???
To kto vyratal a ako... aku ratal rychlost chodze, ake trasy... ja osobne sa dostanem zo zastavky Lucanka do Nemocnice Petrzalka za cca. 10minut pesi, a to osobne povazujem za prijatelnu dostupnost, a pri takejto "norme" je podla mna v dosahu planovanej elektricky minimalne 50% obyvatelstva petrzalky ak nie este viac... Povazujem za normalne dochadzat pesi na zastavku aj naprikald z nemocnice petrzalka na zastavku lucanka...
treba si uvedomit ze:
- pesi pohyb je zdravy, dokonca 3-4km chodze denne je najlepsia odporucana prevencia kardiovaskularnych chorob, a to prosim aj pre dochodcov... a to je dobra hodinka pesi...
- nosny system nemoze brat ohlad na osoby so zdravotnymi problemami, pre tych musi byt ina forma dopravy, nosny dopravny system musi brat ohlad na zdravu vacsinu
Reply on: Emo #99396:
Asi mysli nieco ako S-Bahn. Kazdopadne to NIE JE riesenie. Ked sa uz predbiehame vo vahe, tak elektricka je lahsia ? ? A inak, navrhujem vyvinut T3 ZSR edition na siroky rozchod a zeleznicne napajanie a dat to na Rovniankovu, aby to jazdilo v plytkom tunelY a LoLo bude spokojny 😃
Reply on: Emo #99391:
Kazdopadne je to zamienka aby sa LoLo urazil a neragoval.
Reply on: Emo #99396:
bez nadsazky si pod tym predstavujem nieco ako TEZ, alebo nejaky pantograf alebo daco take...
ale problem je v tom ze kapacitu to ma rovnaku ako elektricka, technologiu tiez... ale napojenie na ZSR siet by bolo vysoko neefektvine a zbytocne...
Reply on: Majo #99398:
?
Reply on: Emo #99396:
Napr. 425.95X
Reply on: intony #99379:
3. Opakujem, neupieram túto líniu, snažím sa ti len POTVRDIŤ, nie vyvrátiť, že stagnácia električkovej dopravy je škodlivá.
Reply on: Ike #99392:
Ja si ani neviem dosť dobre predstaviť, čo to ten "ľahký vlak" je. Snáď niečo ako S - Bahn? Alebo 810 ZSSK?
Reply on: S499.1023 #99342:
Môj postoj k tomuto som už spresnil v #99318 ?
Marcelllooo, prosim odpovedz mi jasne a strucne

AKY JE ROZDIEL MEDZI ELEKTRICKOU A LAHKYM VLAKOM???
este stale si neodpovedal...

- ja vravim ze je to to iste, akurat elektricka ma sirsie moznosti napojenia na BA siet, jednoduchsiu realizaciu vystaby a jednoduchsiu obsluhu trate... k tomu jednoduchsia vystavba zastavok.. a k tomu este navyse moznost napojenia potencialnych elektrickovych vetiev...

- este sa ta opytam jedno.. keby sa staval lahky vlak, islo by na napojenie trate na siet ZSR a DPB by sa stal tak dalsim zeleznicnym dopravcom, nebolo by to prehnane zbytocne na to ze by to nemalo ziadny efekt?
Reply on: intony #99379:
Marcellooo asi cestuje každý deň na Nivy a myslí si, že spolu s nim aj celá Petržalka. ? ?
Reply on: Emo #99387:
demografiu na 20 rokov dopredu mozno urcit velmi presne, lebo vsetko co s nou suvisi sa odohrava teraz... ale to je jedno, aj tak pise blbosti, lebo medzi elektrickou a lahkym vlakom nie je z hladiska cestujuceho ZIADNY rozdiel
Reply on: Marcelllooo #99367:
"Nepoznam geograficku lokaciu "Petrzlenka".

Vieš dobre, že ide o Petržalku. ?
Reply on: Emo #99388:
tak tak... vid Vychodne 🙂
Reply on: VLK #99374:
este si zabudol najkrajsi priklad eliny ako nosnej chrbtice a sice Raca... a to je tam dokonca aj sidlisko...
Reply on: Marcelllooo #99376:
"Elektricka v Petrzalke bude aj tak len obsluhovat max. 20% jej obyvatelstva, ktori su v 10-minutovej pesej dostupnosti."

Nepravda. Tí ostatní sa na ňu budú môcť dostať doplnkovými linkami.
Reply on: Marcelllooo #99351:
"Hovoris, ze elektricka bude lepsie obsluhovat uzemie Bratislavy. Bude tomu tak aj vo vyhlade 2015, 2025, 2030? Preco?"

To nemožno presne predpovedať o žiadnom dopravnom systéme. Lebo to značne súvisí s demografiou obyvateľstva a tú takisto nemožno presne predpovedať. Sú len predpoklady vývoja. ?
Reply on: VLK #99374:
Presne tak. ?
Reply on: Marcelllooo #99348:
"Kapacita je na hrane - to ano, ale ze by nestacila je odvazne tvrdenie. A znovu sa budem opakovat - na hrane je len na niektorych relaciach, ktore v kratkej buducnosti maju odpadnut..."

No vidíš. Sám priznávaš, že kapacita je miestami na hrane. To ale tiež nie je ideálny stav ❗ Keď je niečo na hrane, to znamená, že ešte síce ako - tak vyhovuje, ale sa to môže veľmi rýchlo zvrtnúť do stavu, ktorý už vyhovovať nebude. Trolejbusy teda tento problém neriešia, lebo ich kapacita je plus mínus taká ako pri autobusoch. A opakujem, ja osobne neverím, že po dokončení Mlynských Nív sa tam presťahujú firmy z historického centra. Prečo? Lebo na to nevidím dôvod. Tam budú skôr firmy nové, ešte len vznikajúce. Ak nastane odliv cestujúcich do centra, tak len minimálny. ?

"Navrhovana elektricka do Petrzalky takouto nie je - robi sa len preto, aby sa robila a aby sa odstranila stavebna uzavera v okolo Kanala, ked uz primator chodi po tych realitnych veltrhoch..."

A to máš odkiaľ takúto informáciu? ?
Reply on: S499.1023 #99338:
ved viem ze MHD v BA nie je atraktivna... ale BA ako mesto nerobi nic pre to aby ju z hladiska dopravcov zatraktivnela, prave naopak

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.