Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #99391:
Kazdopadne je to zamienka aby sa LoLo urazil a neragoval.
Reply on: Emo #99396:
bez nadsazky si pod tym predstavujem nieco ako TEZ, alebo nejaky pantograf alebo daco take...
ale problem je v tom ze kapacitu to ma rovnaku ako elektricka, technologiu tiez... ale napojenie na ZSR siet by bolo vysoko neefektvine a zbytocne...
Reply on: Majo #99398:
?
Reply on: Emo #99396:
Napr. 425.95X
Reply on: intony #99379:
3. Opakujem, neupieram túto líniu, snažím sa ti len POTVRDIŤ, nie vyvrátiť, že stagnácia električkovej dopravy je škodlivá.
Reply on: Ike #99392:
Ja si ani neviem dosť dobre predstaviť, čo to ten "ľahký vlak" je. Snáď niečo ako S - Bahn? Alebo 810 ZSSK?
Reply on: S499.1023 #99342:
Môj postoj k tomuto som už spresnil v #99318 ?
Marcelllooo, prosim odpovedz mi jasne a strucne

AKY JE ROZDIEL MEDZI ELEKTRICKOU A LAHKYM VLAKOM???
este stale si neodpovedal...

- ja vravim ze je to to iste, akurat elektricka ma sirsie moznosti napojenia na BA siet, jednoduchsiu realizaciu vystaby a jednoduchsiu obsluhu trate... k tomu jednoduchsia vystavba zastavok.. a k tomu este navyse moznost napojenia potencialnych elektrickovych vetiev...

- este sa ta opytam jedno.. keby sa staval lahky vlak, islo by na napojenie trate na siet ZSR a DPB by sa stal tak dalsim zeleznicnym dopravcom, nebolo by to prehnane zbytocne na to ze by to nemalo ziadny efekt?
Reply on: intony #99379:
Marcellooo asi cestuje každý deň na Nivy a myslí si, že spolu s nim aj celá Petržalka. ? ?
Reply on: Emo #99387:
demografiu na 20 rokov dopredu mozno urcit velmi presne, lebo vsetko co s nou suvisi sa odohrava teraz... ale to je jedno, aj tak pise blbosti, lebo medzi elektrickou a lahkym vlakom nie je z hladiska cestujuceho ZIADNY rozdiel
Reply on: Marcelllooo #99367:
"Nepoznam geograficku lokaciu "Petrzlenka".

Vieš dobre, že ide o Petržalku. ?
Reply on: Emo #99388:
tak tak... vid Vychodne 🙂
Reply on: VLK #99374:
este si zabudol najkrajsi priklad eliny ako nosnej chrbtice a sice Raca... a to je tam dokonca aj sidlisko...
Reply on: Marcelllooo #99376:
"Elektricka v Petrzalke bude aj tak len obsluhovat max. 20% jej obyvatelstva, ktori su v 10-minutovej pesej dostupnosti."

Nepravda. Tí ostatní sa na ňu budú môcť dostať doplnkovými linkami.
Reply on: Marcelllooo #99351:
"Hovoris, ze elektricka bude lepsie obsluhovat uzemie Bratislavy. Bude tomu tak aj vo vyhlade 2015, 2025, 2030? Preco?"

To nemožno presne predpovedať o žiadnom dopravnom systéme. Lebo to značne súvisí s demografiou obyvateľstva a tú takisto nemožno presne predpovedať. Sú len predpoklady vývoja. ?
Reply on: VLK #99374:
Presne tak. ?
Reply on: Marcelllooo #99348:
"Kapacita je na hrane - to ano, ale ze by nestacila je odvazne tvrdenie. A znovu sa budem opakovat - na hrane je len na niektorych relaciach, ktore v kratkej buducnosti maju odpadnut..."

No vidíš. Sám priznávaš, že kapacita je miestami na hrane. To ale tiež nie je ideálny stav ❗ Keď je niečo na hrane, to znamená, že ešte síce ako - tak vyhovuje, ale sa to môže veľmi rýchlo zvrtnúť do stavu, ktorý už vyhovovať nebude. Trolejbusy teda tento problém neriešia, lebo ich kapacita je plus mínus taká ako pri autobusoch. A opakujem, ja osobne neverím, že po dokončení Mlynských Nív sa tam presťahujú firmy z historického centra. Prečo? Lebo na to nevidím dôvod. Tam budú skôr firmy nové, ešte len vznikajúce. Ak nastane odliv cestujúcich do centra, tak len minimálny. ?

"Navrhovana elektricka do Petrzalky takouto nie je - robi sa len preto, aby sa robila a aby sa odstranila stavebna uzavera v okolo Kanala, ked uz primator chodi po tych realitnych veltrhoch..."

A to máš odkiaľ takúto informáciu? ?
Reply on: S499.1023 #99338:
ved viem ze MHD v BA nie je atraktivna... ale BA ako mesto nerobi nic pre to aby ju z hladiska dopravcov zatraktivnela, prave naopak
Reply on: Marcelllooo #99376:
P.S. To, ze jeden druh dopravy riesi nejaku cast mesta este neznamena, ze je to NS.
- v globálnom aspekte to ani netvrdím, ale v danej lokalite je to nosný systém dopravy...

Čo sa týka bodov NS:
- riešenie hlavnych (nosnych) dopravných prúdov -> u električky je tomu tak, aj keď nepokrýva všetky, ale nikde NS nepokráva všetky možnosti, ani v Londýne sa nedostaneš všade metrom...
- to súvisí aj s tým pokrytím sieťou....

Elektricka v Petrzalke bude aj tak len obsluhovat max. 20% jej obyvatelstva, ktori su v 10-minutovej pesej dostupnosti.
- nie je pravda... napr. koľko % obyvateľstva obsluhuje električka v Karlovke a predsa je nosným sytémom v danej oblasti - aj prostredníctvom doplnkovej trolejky DD - Molecova...
Tebou preferovaná trať je na tom rovnako...
Reply on: Marcelllooo #99376:
A vlak nebude obsluhovať 20% obyvateľstva?

Všetky tie bezkolíznosti, atď., može spĺňať a bude spĺňať ešte desiatky rokov, pretože metro nie lenže sa nevybuduje, ale ani nepokryje svojou sieťou celé mesto a tobôž nie tvoju druhú srdcovú bezelektričkovú, ale tebou preferovanú trolejbusovú líniu Gagarinova - Dolné hony ? ALEBO ÁNO? AKO?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.