bez nadsazky si pod tym predstavujem nieco ako TEZ, alebo nejaky pantograf alebo daco take...
ale problem je v tom ze kapacitu to ma rovnaku ako elektricka, technologiu tiez... ale napojenie na ZSR siet by bolo vysoko neefektvine a zbytocne...
AKY JE ROZDIEL MEDZI ELEKTRICKOU A LAHKYM VLAKOM???
este stale si neodpovedal...
- ja vravim ze je to to iste, akurat elektricka ma sirsie moznosti napojenia na BA siet, jednoduchsiu realizaciu vystaby a jednoduchsiu obsluhu trate... k tomu jednoduchsia vystavba zastavok.. a k tomu este navyse moznost napojenia potencialnych elektrickovych vetiev...
- este sa ta opytam jedno.. keby sa staval lahky vlak, islo by na napojenie trate na siet ZSR a DPB by sa stal tak dalsim zeleznicnym dopravcom, nebolo by to prehnane zbytocne na to ze by to nemalo ziadny efekt?
demografiu na 20 rokov dopredu mozno urcit velmi presne, lebo vsetko co s nou suvisi sa odohrava teraz... ale to je jedno, aj tak pise blbosti, lebo medzi elektrickou a lahkym vlakom nie je z hladiska cestujuceho ZIADNY rozdiel
"Hovoris, ze elektricka bude lepsie obsluhovat uzemie Bratislavy. Bude tomu tak aj vo vyhlade 2015, 2025, 2030? Preco?"
To nemožno presne predpovedať o žiadnom dopravnom systéme. Lebo to značne súvisí s demografiou obyvateľstva a tú takisto nemožno presne predpovedať. Sú len predpoklady vývoja. ?
"Kapacita je na hrane - to ano, ale ze by nestacila je odvazne tvrdenie. A znovu sa budem opakovat - na hrane je len na niektorych relaciach, ktore v kratkej buducnosti maju odpadnut..."
No vidíš. Sám priznávaš, že kapacita je miestami na hrane. To ale tiež nie je ideálny stav Keď je niečo na hrane, to znamená, že ešte síce ako - tak vyhovuje, ale sa to môže veľmi rýchlo zvrtnúť do stavu, ktorý už vyhovovať nebude. Trolejbusy teda tento problém neriešia, lebo ich kapacita je plus mínus taká ako pri autobusoch. A opakujem, ja osobne neverím, že po dokončení Mlynských Nív sa tam presťahujú firmy z historického centra. Prečo? Lebo na to nevidím dôvod. Tam budú skôr firmy nové, ešte len vznikajúce. Ak nastane odliv cestujúcich do centra, tak len minimálny. ?
"Navrhovana elektricka do Petrzalky takouto nie je - robi sa len preto, aby sa robila a aby sa odstranila stavebna uzavera v okolo Kanala, ked uz primator chodi po tych realitnych veltrhoch..."
P.S. To, ze jeden druh dopravy riesi nejaku cast mesta este neznamena, ze je to NS.
- v globálnom aspekte to ani netvrdím, ale v danej lokalite je to nosný systém dopravy...
Čo sa týka bodov NS:
- riešenie hlavnych (nosnych) dopravných prúdov -> u električky je tomu tak, aj keď nepokrýva všetky, ale nikde NS nepokráva všetky možnosti, ani v Londýne sa nedostaneš všade metrom...
- to súvisí aj s tým pokrytím sieťou....
Elektricka v Petrzalke bude aj tak len obsluhovat max. 20% jej obyvatelstva, ktori su v 10-minutovej pesej dostupnosti.
- nie je pravda... napr. koľko % obyvateľstva obsluhuje električka v Karlovke a predsa je nosným sytémom v danej oblasti - aj prostredníctvom doplnkovej trolejky DD - Molecova...
Tebou preferovaná trať je na tom rovnako...
Všetky tie bezkolíznosti, atď., može spĺňať a bude spĺňať ešte desiatky rokov, pretože metro nie lenže sa nevybuduje, ale ani nepokryje svojou sieťou celé mesto a tobôž nie tvoju druhú srdcovú bezelektričkovú, ale tebou preferovanú trolejbusovú líniu Gagarinova - Dolné hony ? ALEBO ÁNO? AKO?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.