Reply on: aquila #55555:
tunak kazdy zabuda ze po roku 2010 - 2015 bude uz viac nez nutne stavat nulty obcvhat mesta bratislavy, ktory byde stat odhadom 40-80 miliard korun a to bude tiez musiet financovat mesto, popripade BSK.Rád by som tu počul trochu viac zdôvodnenia. Prečo bude "nutné" stavať nultý okruh, a prečo by mesto na toto malo prispievať značným množstvom peňazí, ktoré by sa radšej mohli investovať do cyklistických sietí a verejnej dopravy?
Pokiaľ viem, tak po spojazdnené tunela Sitiny a po možných úpravách Prístavného mostu už bude existovať plnohodnotný diaľničný obchvat mesta (aj keď niektoré časti sú diaľnica v obci, čo znamená viac miestnej dopravy).
Presbourg
Takze to myslis ze by sme mali stavat povrchovo tie stanice a tunely?naozaj super napad.nechcem si to ani predstavit co by to bolo v meste kopa spiny,prachu,hluku,obchadzky v doprave ,prekladka IS no to zrovna mozme stavat zo zlata vykladane stanice.Ja som si velmi dobre vsimol ele.vo vienne ale tam to je ako som uz spominal vsetko povrchova praca a nie razena takze to nieje take iste ako to planujeme my lebo oni to maju iba na urcitych usekoch ale my to musime postavit v celom centre.A este nie som natolko sprosty aby som si nevedel predstavit tu ele.ako ide na most to nema sancu zvladnut lebo ak by si nevedel tak prva podzemna stanica ma byt pri dunaji takze ked si napocitam vysku zo stanice na povrch od povrchu na most tak je to v tej kratkej vzdialenosti nereallne a to este most pôjde o 1,5m hore.Takyto typ useku maju v Parizi pri statnom radiu len stym rozdielom ze su dobrych kus pred mostom na estakade aby to vlak zvladol zo stanice prekonat.