Reakcia na: drink #55635:
Nie som si istý, či petržalská električka bude "moderná a klimatizovaná". Je dosť pravdepodobné, že to skončí tak, že do Petržalky budú nakoniec jazdiť presne tie isté vozy, ako jazdia na ostatných tratiach dnes. Ak tam vôbec budú nejaké nové električky, tak to bude systémom "jedna z piatich". A samozrejme cez širšie centrum bude chodiť podstatne pomalšie ako metro - prekážať jej budú križovatky, chodci, autá, iné električky. Navyše nosný systém je plánovaný v iných trasách v CMO, ako električka a v trase nosného systému sa už nijaká povrchová trať nedá postaviť.
Presbourg
Takze to myslis ze by sme mali stavat povrchovo tie stanice a tunely?naozaj super napad.nechcem si to ani predstavit co by to bolo v meste kopa spiny,prachu,hluku,obchadzky v doprave ,prekladka IS no to zrovna mozme stavat zo zlata vykladane stanice.Ja som si velmi dobre vsimol ele.vo vienne ale tam to je ako som uz spominal vsetko povrchova praca a nie razena takze to nieje take iste ako to planujeme my lebo oni to maju iba na urcitych usekoch ale my to musime postavit v celom centre.A este nie som natolko sprosty aby som si nevedel predstavit tu ele.ako ide na most to nema sancu zvladnut lebo ak by si nevedel tak prva podzemna stanica ma byt pri dunaji takze ked si napocitam vysku zo stanice na povrch od povrchu na most tak je to v tej kratkej vzdialenosti nereallne a to este most pôjde o 1,5m hore.Takyto typ useku maju v Parizi pri statnom radiu len stym rozdielom ze su dobrych kus pred mostom na estakade aby to vlak zvladol zo stanice prekonat.