Reakcia na: drink #55635:
Nie som si istý, či petržalská električka bude "moderná a klimatizovaná". Je dosť pravdepodobné, že to skončí tak, že do Petržalky budú nakoniec jazdiť presne tie isté vozy, ako jazdia na ostatných tratiach dnes. Ak tam vôbec budú nejaké nové električky, tak to bude systémom "jedna z piatich". A samozrejme cez širšie centrum bude chodiť podstatne pomalšie ako metro - prekážať jej budú križovatky, chodci, autá, iné električky. Navyše nosný systém je plánovaný v iných trasách v CMO, ako električka a v trase nosného systému sa už nijaká povrchová trať nedá postaviť.
aquila
to ze je tranzit po einteinovej plus minus vyrieseny bolo konecne na case, kedze sa jedna o najzatazenejsi usek v republike. ale to neznamena ze mozes v starom meste obmedzit dopravu
tvoje napady celkovo ohladne obmedzovanie IAD v centre su scestne
ale spat k elektricke. uz teraz je centrum pretazene co sa elektriciek tyka a konkretne na kamenom namesti mozu rovno odstavit IAD lebo inak tam nebude stihat interval este 4-5 liniek z petrzalky navyse.
Re #55612 Ámos: aky tlak vznikne z MC na mimourovnovu prestavbu ? a kde a ako ? kde zijes ? ked mesto nie je schopne zrekonstruovat ani zvrsok, ktory je ako oranisko. a pokial nehrozil hygienik zakaznim dopravy, tak mesto neurobilo nic
tie styri co by som pouzil na tunel by si v meste nepouzil, lebo ich nebudes mat
ostatne mesto nebude mat tych 9-10 miliard ani na stavbu petrzalskej radialy, kedze stat mesto neprispeje
Re #55611 Kami: projekty budu bezat aj po roku 2007 staci si zistit info ale BA nedostane nic, okrem tych dvoch spominanych projektov, a aj len ak bude dobry projekt. a za peniaze pre filialku vdacime do znacnej miery rakusanom. lebo povodne mal VRT projekt ist len du budapesti s BA sa nepocitalo.
Re #55604 Technopol: mesto by na to peniaze malo, keby sa spravalo normalne a neplanovalo uz poslednych 15 rokov stale nieco ine a nepremrhalo uz 1,5 miliardy na rozne projekty