Reakcia na: Ámos #55624:
A este mi vysvetli jednu vec ked teda by sme mali v centre tunely a do petrzalky ba vlak isiel po moste ze ako zvladne ten vyskovy rozdiel lebo ja netvrdim da sa aj to pekne spravit videl som aj tak spravene metro(elektricka)len malo to trochu dlhsi nabeh na ten most.takze neviem ze by sme ho zacali budovat uz pri St.tescu aby sme zo stanice dokazali trat napojit na most.mh?ci ako to je riesene potom?A este druha vec to co ja mam proti niekomu si myslim ze si dost maly nato aby si sa staral do mojich veci ja ked poviem ze ten cech je sprosty tak je sprostynebudem ho predsa ospevovat a on mi tu bude nadavat na maoje mesto ja sa do toho ich bordelu(praha)nestaram a to ze ty mu lizes zadok tak to je tvoja vec ale ja si na hlavu srat nenecham dobre a viac sa do mna nestaraj co ja mam z niekym.jo? ?
Ámos
1. No pamatam si niektore tvoje horsie vyroky ako len "elektrickova loby". Jednoducho mame iny nazor. Netreba zatvarat usi a oci pred nazormi tych druhych. Cez Df to ide dost tazko, ale som is isty,ze za stolom pri pive, vine ci kofole by sme sa spolu dohodli na nejakej variante prijatej dohodou oboch stran. Na DF nikdy nenapises vsetko, tak ako to myslis.
2. Ja si myslim, ze odstranovanie koliznych bodov ma zmysel.
3. Takt sa da zabezpecit aj ked ti elektricky budu jazdit cez centrum. Prave odstranenim koliznych bodov a prehnanim chronometraze. Samozrjme nulova tolerancia naskoku. Nikdy to sice nebude 100%tne ale slo by to.
4/5. Ale ved ty chce to co my, len ty to nazyvas lahkym metrom a my rychlodraznou elektrickou. Napisem to takto. Petrzalka - plne segregovana trat, cez Dunaj mostom, Hned pod zem a cez nam. SNP a Obchodnu, alebo cez Spitalsku a Americke na Radlinskeho a Racko s poslednou podzemnou stanicou. Potom by to slo na povrch. Dalej by sa trat postupne prebudovavala na plne segregovanu. Podjazd na Pionierskej, Pri Gastanovom Hajiku,... Zabezpecene modernymi vozidlami od dlzke 40 - 45 metrov.
Ak si dobre pamatam u teba vzdy islo viac o to aby sa to volalo metro, ako o to ako to bude presne vyzerat.