Reply on: yale #55655:
Áno, v 30-tych rokoch tie električky skutočne moderné boli a zrýchľovač klimatizuje VEĽMI DOBRE ... ale za pár rokov keď zhnijú aj Ik435 budú stále v lepšom stave ako smradobusy (dovtedy tu budeme mať v rámci novej antikoncepcie nakupovania nových vozidiel 15-metrové CNG nebo)
aquila
ono po zdvihnuti mosta este o ten meter bude vobec zaujimave ako elektricka vybehne a napoji sa na terajsiu siet na tych cca 100 metroch od konca mosta po safko ten sklon je cca 5% ak si dobre spominam
btw. ujasni si ze v petrzalke tu nikto o tazkom metre nehovori. minimalne po bosakovu nie.
stat mal pripravene 17 miliard nie na metro, ale na NOSNY dopravny system. petrzalska radiala NIE JE _nosny_ system. je to len dalsia radiala, nic viac a hlavne nic nevyriesi. a ako ma yale pravdu, veci skor skomplikuje. a kedze stat na normalnu elektricku neprispeje, dovolim si tvrdit ze to dopadne ako napisal yale a taktiez ma yale pravdu, ze nosny system si ziadne mesto nebuduje samo. je to vzdy statna aktivita. to ze mesto BA ukazalo svoju neschopnost a zrieklo sa pomoci stati je uz hold problem bratislavy.
btw. vies co znamena nosny dopravny systeme ? zrejme nie
2 emo: ja som tu svoje argumenty uz predostrel. ja uzemny plan ako modlu neberiem
2 tr3mp: ZSR by neprevadzkovala tunel, mne islo len o spoupracu pri vystavbe. potom by kazdy mal svoj extra tunel, len jeden pre druhy by bol zachranny. tot vsjo.
p.s. aj tak by ma zaujimalo naco chce mesto znovu vyhodit 120 milionov korun na posudzovanie elektricky do petrzalky ? co tam chcu analyzovat ?