Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #55620:
o tom zuzovani a zatvarani odbcovania si urobil vtip mesiaca 🙂 jazdis v BA vobec autom ? zrejme nie, lebo tvoje napady su scestne.

to ze je tranzit po einteinovej plus minus vyrieseny bolo konecne na case, kedze sa jedna o najzatazenejsi usek v republike. ale to neznamena ze mozes v starom meste obmedzit dopravu 🙂

tvoje napady celkovo ohladne obmedzovanie IAD v centre su scestne 🙂

ale spat k elektricke. uz teraz je centrum pretazene co sa elektriciek tyka a konkretne na kamenom namesti mozu rovno odstavit IAD lebo inak tam nebude stihat interval este 4-5 liniek z petrzalky navyse.

Re #55612 Ámos: aky tlak vznikne z MC na mimourovnovu prestavbu ? a kde a ako ? kde zijes ? ked mesto nie je schopne zrekonstruovat ani zvrsok, ktory je ako oranisko. a pokial nehrozil hygienik zakaznim dopravy, tak mesto neurobilo nic 🙂

tie styri co by som pouzil na tunel by si v meste nepouzil, lebo ich nebudes mat 🙂

ostatne mesto nebude mat tych 9-10 miliard ani na stavbu petrzalskej radialy, kedze stat mesto neprispeje 🙂

Re #55611 Kami: projekty budu bezat aj po roku 2007 😉 staci si zistit info 🙂 ale BA nedostane nic, okrem tych dvoch spominanych projektov, a aj len ak bude dobry projekt. a za peniaze pre filialku vdacime do znacnej miery rakusanom. lebo povodne mal VRT projekt ist len du budapesti s BA sa nepocitalo.

Re #55604 Technopol: mesto by na to peniaze malo, keby sa spravalo normalne a neplanovalo uz poslednych 15 rokov stale nieco ine a nepremrhalo uz 1,5 miliardy na rozne projekty
Reply on: aquila #55650:

aj tak by ma zaujimalo naco chce mesto znovu vyhodit 120 milionov korun na posudzovanie elektricky do petrzalky ? co tam chcu analyzovat ? v bronxe je toho co analizovat to si uz davno mal vediet.Napriklad ci to je efektivne stavat elektricku do bronxu a hlavne ekologicke.Teraz sa im nastolila otazka ze ci radcsej nebude lepsie nechat IAD dalej v takom percente ako bola lebo take elektricka je asi menej elologicka ako IAD.Su uz tym smiesny neviem co sa da take posudzovat?Po architektonickej stanke tam uz nemaju co pokazit a po tej elologickej taktiez.Lenze je to ich zamer a tymto eleman-om to este nedoslo oni teraz posudzuju lebo vidia ze to nema zmysel stavat nic sa tym nevyriesi a oni budu dalej posudzovat a posudzovat a potom pridu volby a my nic my dokonali takze zasa sa nepostavi ani meter kolajiska a pridu ini po nich a ti navrhnu zasa ine riesenie nap.nakup vyradenych konkortov od francie a budu navrhovat spojenie konkortom no a takto to pojde 100rokov a my budeme na hambu celej europy
Reply on: 81-71 #55649:

ako pozeram tak ty musis byt poriadne frustrovany riad si doma psa a nerad inym co maju robit ja si budem robit co ja chcem nemas koho riadit co teba cely zivot niekto riadi.Myslim si ze mozem pisat co ja chcem a ty sa mozes tak maximalne iba pozerat.Inak takato forma tu bola v komunizme len ti asi uslo ze teraz je demokracia a v nej je slobada prejavu ustava ti vela hovori ako vidim.Pre INFO tato stranka je o MHD-Ba. takze sa mozem bavit aj o vzucholodiach na trati Safko-Janikov dvor.Ok?
Reply on: Ámos #55644:
ten listok odporucam kupit tebe. ta elektricka na suedtiroleri vbehne pod zem na useku asi 250-300 metrov. zo stareho mosta by sa elektricka pod uroven ulice dostala az okolo tallerovej!

ono po zdvihnuti mosta este o ten meter bude vobec zaujimave ako elektricka vybehne a napoji sa na terajsiu siet na tych cca 100 metroch od konca mosta po safko 😉 ten sklon je cca 5% ak si dobre spominam 🙂

btw. ujasni si ze v petrzalke tu nikto o tazkom metre nehovori. minimalne po bosakovu nie.

stat mal pripravene 17 miliard nie na metro, ale na NOSNY dopravny system. petrzalska radiala NIE JE _nosny_ system. je to len dalsia radiala, nic viac a hlavne nic nevyriesi. a ako ma yale pravdu, veci skor skomplikuje. a kedze stat na normalnu elektricku neprispeje, dovolim si tvrdit ze to dopadne ako napisal yale 😉 a taktiez ma yale pravdu, ze nosny system si ziadne mesto nebuduje samo. je to vzdy statna aktivita. to ze mesto BA ukazalo svoju neschopnost a zrieklo sa pomoci stati je uz hold problem bratislavy.

btw. vies co znamena nosny dopravny systeme ? 🙂 zrejme nie 🙂

2 emo: ja som tu svoje argumenty uz predostrel. ja uzemny plan ako modlu neberiem 🙂

2 tr3mp: ZSR by neprevadzkovala tunel, mne islo len o spoupracu pri vystavbe. potom by kazdy mal svoj extra tunel, len jeden pre druhy by bol zachranny. tot vsjo.

p.s. aj tak by ma zaujimalo naco chce mesto znovu vyhodit 120 milionov korun na posudzovanie elektricky do petrzalky ? co tam chcu analyzovat ?
Reply on: Presbourg #55648:
nechcem ti moc radit, ale ak si fanda metra a tiež máš názor, že Bratislave môže účinne pomôcť iba kapacitná doprava v podobe metra ako NDS, tak ti odporučam forum na inej nemenovanej stranke. Nič proti iMHD, však sám sem chodím a je to fajn server, ale iba jednofarebný - ELEKTRIČKOVÝ
Reply on: Ámos #55644:

Takze to myslis ze by sme mali stavat povrchovo tie stanice a tunely?naozaj super napad.nechcem si to ani predstavit co by to bolo v meste kopa spiny,prachu,hluku,obchadzky v doprave ,prekladka IS no to zrovna mozme stavat zo zlata vykladane stanice.Ja som si velmi dobre vsimol ele.vo vienne ale tam to je ako som uz spominal vsetko povrchova praca a nie razena takze to nieje take iste ako to planujeme my lebo oni to maju iba na urcitych usekoch ale my to musime postavit v celom centre.A este nie som natolko sprosty aby som si nevedel predstavit tu ele.ako ide na most to nema sancu zvladnut lebo ak by si nevedel tak prva podzemna stanica ma byt pri dunaji takze ked si napocitam vysku zo stanice na povrch od povrchu na most tak je to v tej kratkej vzdialenosti nereallne a to este most pôjde o 1,5m hore.Takyto typ useku maju v Parizi pri statnom radiu len stym rozdielom ze su dobrych kus pred mostom na estakade aby to vlak zvladol zo stanice prekonat.
Reply on: Spectre #55645:

o.k ako rozkazete sudruh.
Reply on: Ámos Keynes #55231:
Nezisťoval si niečo ohľadne toho dramatického posunu obstarávacej ceny trolejbusov na Dlhé diely? Vážne by ma to zaujímalo. Stačí na mail, ak to nechceš písať sem. Vďaka.
Reply on: Presbourg #55642:
Mám z teba taký pocit, že presne nevieš čo chceš a parafrázuješ iba bohabojné reči, ktoré si niekde odpočul a aby si bol zaujímavý, tak pridáš trochu svojráznejšieho slohu.

(Ak sa v Tebe mýlim, tak prepáč.)

Každopádne, s takou hŕbou názoru (alebo názorov?) by bolo možno zaujímavé, keby si svoje predstavy konkretizoval a zhrnul napr. do kratšieho článku.
Reply on: yale #55630:
Svojou prvou poziadavkou si uplne zablokoval moznost akejkolvek vystavby NDS v Bratislave. Nikto netvrdi, ze ak by bola elektricka hned zakopana a potiahnuta bud do Race, alebo KV alebo Ruzina v plne segregovanej trati, ze by to nebol rozvojovy impulz. Samozrejme ze bol a bol by silny, ale jednoducho toto mesto na to nema. A je jedno, ze stat mal vyclenenych 17mld na tazke metro, lebo za tych 17mld by si sa nedostal ani za Dunaj a mesto dalsich 17 mld. nema.

Re #55640 Presbourg: Vytiahol si niekedy nos z Bratislavy? Asi nie. Skus si kupit listok do Viedne Eurolines, vystup na Sudtiroler platz a pozri si ako tam vedia elektricky rychlo a na kratkom useku vliezt pod zem. Alebo mas pocit, ze v centre maju byt tie stanice nejako hlboko? To preto aby sme mohli tri minuty farat do stanice tak ako v Prahe? Opat opakujem skus ist do Viedne, vyhladaj si miesta kde elektricka prekonava krizovatky podjazdom, je tam rovno aj zastavka. A potom si to skus predstavit, tak plytko zapustene aj u nas v Bratislave.
O.K. nebudem sa ti starat do toho co ty mas s niekym. Ty sa mi vsak nestaraj do toho co si myslim o tebe. Po tych vyrokoch si pre mna fasista.

Re #55643 untrop: Ale prosim ta. KDH by robilo bordel keby nechcel stat dat na kostol. MHD ich absolutne nezaujima. Ved sa pozri kto vedie DPB a z akej strany je. Keby im na BA zalezalo, rychlo najdu niekoho ineho. To iste sa tyka aj bojov o to aby BA bola samostatna zupa. KDH to nepovazovalo za dolezite riesit.
Reply on: yale #55626:
tak to je zaujimave ze vypadol lebo jedna z koalicnych stran drzi opraty bratislavy
Reply on: Spectre #55641:

Dobre beriem ta za slovo urcit od teraz budem taky ako si prajes........
Reply on: Presbourg #55598:
Prepáčia mi, ale oni sú riadny úd. Buď si spravia vo svojich vlastných názoroch jasno, alebo nech prestanú písať lárom fárom.
Reply on: Ámos #55624:

A este mi vysvetli jednu vec ked teda by sme mali v centre tunely a do petrzalky ba vlak isiel po moste ze ako zvladne ten vyskovy rozdiel lebo ja netvrdim da sa aj to pekne spravit videl som aj tak spravene metro(elektricka)len malo to trochu dlhsi nabeh na ten most.takze neviem ze by sme ho zacali budovat uz pri St.tescu aby sme zo stanice dokazali trat napojit na most.mh?ci ako to je riesene potom?A este druha vec to co ja mam proti niekomu si myslim ze si dost maly nato aby si sa staral do mojich veci ja ked poviem ze ten cech je sprosty tak je sprostynebudem ho predsa ospevovat a on mi tu bude nadavat na maoje mesto ja sa do toho ich bordelu(praha)nestaram a to ze ty mu lizes zadok tak to je tvoja vec ale ja si na hlavu srat nenecham dobre a viac sa do mna nestaraj co ja mam z niekym.jo? ?
Reply on: Emo #55637:

Je lepsie mat sucastny stav a vies preco lebo to tu nacisto skolabuje a konecne sa ludia zacnu poriadne hnevat a donutia ako danovy poplatnici konecne magistrat aby zacal stavat spolahlivy NS.
Reply on: aquila #55566:
Ale veď neber územný plán ako modlu, ten sa môže aj zmeniť. ?
Reply on: aquila #55593:
Mohol by si uviesť aj nejaké presvedčivejšie argumenty, než že toto je električkový server?

Re #55606 Presbourg: Ja Ti dám otázku: je lepšie mať súčasný satv alebo most pre električky?
Reply on: Matej Balog #55628:
V priemere asi raz za mesiac sa nejaký diskutujúcip pýta na električkovú výpravenosť. Už minimálne 2 krát ju sem niekto v histórií dával, nájdi si.
Reply on: yale #55630:
Ešte jedna vec ma napadla: Myslíš, že nových cestujúcich pritiahne metro len preto, že je to niečo nové? Ak by v pohodlnej klimatizovanej električke trvala cesta po povrchu z A do B možno o minútu viac?
Ja si myslím, že v prípade metra, električky na povrchu ustúpia IGK (napr. starý most) a ľudia budú mať oveľa menší dôvod použiť MHD.
Reply on: yale #55631:
Dobre, tak napíš, že tam bude jazdiť vozidlo s kapacitou x v intervale y a vzdialenosťou zástavok z.

VAL má (aj) svoje prednosti, ale Torino má vyše milióna obyvateľov.

To znamená, že navrhuješ B-čko a na dlhší čas koniec? Možno je to jedno z najlepších (najrealistickejších) riešení metra, ale asi nie je o toľko lepšie oproti električke, o koľko je drahšie. Keby to niekto takto rozhodol (a mal peniaze) asi by som to prežil.

Môžeme to rozvinúť detailnejšie, aspoň konečne približne viem, o čom sa bavíme, keď hovoríš metro.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.