Reply on: Ámos #55620:
o tom zuzovani a zatvarani odbcovania si urobil vtip mesiaca jazdis v BA vobec autom ? zrejme nie, lebo tvoje napady su scestne.to ze je tranzit po einteinovej plus minus vyrieseny bolo konecne na case, kedze sa jedna o najzatazenejsi usek v republike. ale to neznamena ze mozes v starom meste obmedzit dopravu
tvoje napady celkovo ohladne obmedzovanie IAD v centre su scestne
ale spat k elektricke. uz teraz je centrum pretazene co sa elektriciek tyka a konkretne na kamenom namesti mozu rovno odstavit IAD lebo inak tam nebude stihat interval este 4-5 liniek z petrzalky navyse.
Re #55612 Ámos: aky tlak vznikne z MC na mimourovnovu prestavbu ? a kde a ako ? kde zijes ? ked mesto nie je schopne zrekonstruovat ani zvrsok, ktory je ako oranisko. a pokial nehrozil hygienik zakaznim dopravy, tak mesto neurobilo nic
tie styri co by som pouzil na tunel by si v meste nepouzil, lebo ich nebudes mat
ostatne mesto nebude mat tych 9-10 miliard ani na stavbu petrzalskej radialy, kedze stat mesto neprispeje
Re #55611 Kami: projekty budu bezat aj po roku 2007 staci si zistit info ale BA nedostane nic, okrem tych dvoch spominanych projektov, a aj len ak bude dobry projekt. a za peniaze pre filialku vdacime do znacnej miery rakusanom. lebo povodne mal VRT projekt ist len du budapesti s BA sa nepocitalo.
Re #55604 Technopol: mesto by na to peniaze malo, keby sa spravalo normalne a neplanovalo uz poslednych 15 rokov stale nieco ine a nepremrhalo uz 1,5 miliardy na rozne projekty
drink
VAL má (aj) svoje prednosti, ale Torino má vyše milióna obyvateľov.
To znamená, že navrhuješ B-čko a na dlhší čas koniec? Možno je to jedno z najlepších (najrealistickejších) riešení metra, ale asi nie je o toľko lepšie oproti električke, o koľko je drahšie. Keby to niekto takto rozhodol (a mal peniaze) asi by som to prežil.
Môžeme to rozvinúť detailnejšie, aspoň konečne približne viem, o čom sa bavíme, keď hovoríš metro.