Reply on: Ámos #55620:
o tom zuzovani a zatvarani odbcovania si urobil vtip mesiaca jazdis v BA vobec autom ? zrejme nie, lebo tvoje napady su scestne.to ze je tranzit po einteinovej plus minus vyrieseny bolo konecne na case, kedze sa jedna o najzatazenejsi usek v republike. ale to neznamena ze mozes v starom meste obmedzit dopravu
tvoje napady celkovo ohladne obmedzovanie IAD v centre su scestne
ale spat k elektricke. uz teraz je centrum pretazene co sa elektriciek tyka a konkretne na kamenom namesti mozu rovno odstavit IAD lebo inak tam nebude stihat interval este 4-5 liniek z petrzalky navyse.
Re #55612 Ámos: aky tlak vznikne z MC na mimourovnovu prestavbu ? a kde a ako ? kde zijes ? ked mesto nie je schopne zrekonstruovat ani zvrsok, ktory je ako oranisko. a pokial nehrozil hygienik zakaznim dopravy, tak mesto neurobilo nic
tie styri co by som pouzil na tunel by si v meste nepouzil, lebo ich nebudes mat
ostatne mesto nebude mat tych 9-10 miliard ani na stavbu petrzalskej radialy, kedze stat mesto neprispeje
Re #55611 Kami: projekty budu bezat aj po roku 2007 staci si zistit info ale BA nedostane nic, okrem tych dvoch spominanych projektov, a aj len ak bude dobry projekt. a za peniaze pre filialku vdacime do znacnej miery rakusanom. lebo povodne mal VRT projekt ist len du budapesti s BA sa nepocitalo.
Re #55604 Technopol: mesto by na to peniaze malo, keby sa spravalo normalne a neplanovalo uz poslednych 15 rokov stale nieco ine a nepremrhalo uz 1,5 miliardy na rozne projekty
Presbourg
Takze to myslis ze by sme mali stavat povrchovo tie stanice a tunely?naozaj super napad.nechcem si to ani predstavit co by to bolo v meste kopa spiny,prachu,hluku,obchadzky v doprave ,prekladka IS no to zrovna mozme stavat zo zlata vykladane stanice.Ja som si velmi dobre vsimol ele.vo vienne ale tam to je ako som uz spominal vsetko povrchova praca a nie razena takze to nieje take iste ako to planujeme my lebo oni to maju iba na urcitych usekoch ale my to musime postavit v celom centre.A este nie som natolko sprosty aby som si nevedel predstavit tu ele.ako ide na most to nema sancu zvladnut lebo ak by si nevedel tak prva podzemna stanica ma byt pri dunaji takze ked si napocitam vysku zo stanice na povrch od povrchu na most tak je to v tej kratkej vzdialenosti nereallne a to este most pôjde o 1,5m hore.Takyto typ useku maju v Parizi pri statnom radiu len stym rozdielom ze su dobrych kus pred mostom na estakade aby to vlak zvladol zo stanice prekonat.