Este k tym SORom a Sprinterom. Nezda sa vam cena za jeden Sprinter nejaka prilis vysoka? Ked zoberem, ze za jeden Mini dal DPB 3,6mil. a za jeden SOR dal 3,95 mil. tak sa mi to nejako nezda. Hlavne ak zoberiem, ze jeden klasicky Sprinter stoji cca 1 mil. SK.
Myslim si, ze taku prestavbu by zvladol aj DPB respektive ak by kupil Sprintery a potom dal verejnu sutaz na prestavbu tak by ho to vyslo lacnejsie a to odost. Ved predsa vybrakovanie interieru, znizenie podlahy v casti vozidla, polozenie protismykovej podlahy, sedadla a madla a jedny dvere nemozu stat 2,5 mil Sk.
Mam pocit, ze takyto sprinter ma aj Ostava, rad by som vedel co zan dali oni... Neviete niekto?
Myslim si, ze taku prestavbu by zvladol aj DPB respektive ak by kupil Sprintery a potom dal verejnu sutaz na prestavbu tak by ho to vyslo lacnejsie a to odost. Ved predsa vybrakovanie interieru, znizenie podlahy v casti vozidla, polozenie protismykovej podlahy, sedadla a madla a jedny dvere nemozu stat 2,5 mil Sk.
Mam pocit, ze takyto sprinter ma aj Ostava, rad by som vedel co zan dali oni... Neviete niekto?
aquila
o eurofondoch "co to" viem a bohuzial vas sklamem, do politiky nepojdem ... ako by povedal klasik, tak hlboko som este neklesol
tych cca 12 az 13 miliard korun je ako spomenul AAA pre BA slubenych pre prioritny projekt napojenia bratislavy na vysokorychlostnu trat (VRT) pariz - vieden - bratislava. je to jeden z 30 tich prioritnych projektov EU do roku 2015. len dodam ze prioritne projekty zvyknu byt sice drahsie ale riesia vela .. napriklad most oresund za vyse 4 miliardy euro
inak je jedina z dvoch moznosti kedy moze BA dostat eurofondy..
Re #55537 AAA: ano je to primarne pre zeleznicny dvojkolajovy/dvojrurovy tunel pre VRT, ale kvoli bezpecnostnym predpisom ktore zacnu platit po roku 2010 v ramci EU sa bude musiet stavat tunel minimalne dvojtubosvy, ak nie trojtubusovy (2 hlavne tubusy + unikova sachta v strede).
a je lacnejsie stavat dva plnohodnotne dvojkolajove tubusy + unikova sachta teraz. ako stavat 4-5 tubusov z dlhodobeho hladiska. aj pre mesto ked prilozi "zopar" miliard a bude mat konecne riesenie NDS ... lebo mesto potom najblizsich 50 rokov nebude mat na tunel pod dunajom
tunak kazdy zabuda ze po roku 2010 - 2015 bude uz viac nez nutne stavat nulty obcvhat mesta bratislavy, ktory byde stat odhadom 40-80 miliard korun a to bude tiez musiet financovat mesto, popripade BSK.
navyse ako napisal yale, mesto sa svojou hlupostou (nic prekvapujuce) vzdalo zavazku statu mu prispiet. teraz su to len plane reci, ktore nie su na papiery. a verte ked bude vo vlade fico, tak ten bratislave neda nic. preco by podporoval bastu, kde ho nemusia ? bude radsej podporovat radsej take skrachovale provincne mestecka ako banska bystrica
Re #55539 Kami: chlapce ty sa zobud a zisti aspon _zakldne_ informacie ako funguju eurofondy. bratislava nedostane priamo na _elektricku_ ani euro. jedine na co moze dostat, ak urobia sikovny projekt je na stary most, kvoli uprave vodnej cesty na dunaji, ale to dostanu maximalne 100 milionov a keby sa niekto v bruseli fest odviazal tak 200 milinov korun. dalsia jedine moznost ako BA ako taka moze dostat eurofondy je na filialku. fakt odporucam si zistit aspon zakladne fakty
Re #55553 drink: konecne riesenie cez most nikdy nebude dobre. bude to vzdy docasne riesenie ako stary most a budu vzdnikat tak rozne "lepene" riesenia a ked sa napoji elektricka na safku, tak minimalne dalsich 20 rokov sa v meste uz nebude pokracovat podzemkou
o tom s-bahne mas ties dost mylne infomacie bude stanica fililaka na trnavskom myte, ale zrejme nie na mlynske nivy. to iste s devinskou novu vsou o letisku sme sa tu tiez bavili tunak. odporucam zistit fakty, lebo si trosku divne zmergoval zopar informacii