Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #55492:

Nechcem vam do toho kafrat ale mesto aj tak pocita z definitivou tunela takze myslim si ze tie penieze budu skor vyhodene ked sa pojde nad dunajom a vzapati zacnu stavat tunel pod dunajom.Co sa tyka financnej stranky tak tu velky rozdiel nieje rekonstrukcia mosta bude stat 1,5mld ale pocitam ze u nas to chodi tak ze asi aj 2mld.a tunel keby sme pocitali ze by koncil na Safku a zacinal niekde pred zl.tratou tak to moze byt nejake 2km a to mi nevravte ze 2km tunel by nas stal viac ako 4mld.1km=2mld.takze je to urcite lepsie stavat definitivne ako ked to budeme odkladat az po rekon.st.mosta lebo potom nas to bude stat 2xtolko. ?
Reply on: aquila #55491:
takze radsej by si venoval "zopar milard navyse" na to aby ti vznikla za dunajom na petrzalskej strane diera pod zem a potom by ti uz nezostalo na nic ine (takze do tej diery by si mohol nastahovat akurat tak bezdomovcov) ? ci vravis ze ty mas na ucte tolko ze neaka miliarda sem-tam to je nic ? mozes mi potom par drobnych milionikov poslat na moj sukromny ucet, sak to si urcite ani nevsimnes...
Reply on: Ámos #55473:
prave preto by bolo vhodne sa dohodnut so zeleznicami na budovani dvojtunelu.

tunel by stal zopar miliard navyse ale bolo by to konecne riesenie a nemuselo by sa riesit docela problematicky bod na safku.

je to vzdy vec dohody, mesto - ZSR - stat.

ale na bratislavskom magistrate su v tomto maly a nedokazu prekrocit svoj tien.

ale hlavne ze si mesto zobralo v roku 2005 uver 6 miliard korun na dopravu a pritom metro sa zacne stavat najskor v roku 2007, ak vobec.

tento rok je zase vyclenenych 120 milionov na dalsiu dokumentaciu. 180 milionov zhltne urokova sluzba .. cize do metra uz boli vrazene 2 miliardy korun a nestoji ani meter trate.

a takto to bude pokracovat dalej, mesto rozfrfle peniaze z uveru a metro v BA aj tak nebude 🙂 lebo mesto si chce presadit svoje, aj ked samo na to nema
Konečne budeme mať Solarisy aj my.
Reply on: KLF #55485:

mne osobne sa Solaris nepozdava, teda nie som ich kupou moc nadseny ?
Neviete kedy by mal do BA dorazit prvy duobus a kedy sa zacne s vystavbou trolejbusovej trate na dlhe diely? Inak som rad ze linka 33 premavala aj dnes pocas kalamity ?
Solaris - moj nazor: dobra volba. Preco nie ?
Reply on: Ámos #55481:

a ten Bezirk je 2 ?
Reply on: Ámos #55481:

Za takych ako ty tu nic nestoji.O tom ci tu chcem mat za kazdych okolnosti nieco postavene tak asi nie.Neviem naco pises ked nepoznas cloveka.To ze je to rychlo treba postavit to asi je jasne kazdemu a vieme aj preco.A to ci to musi tak dlho posudzovat ministerstvo ziv.pros.tak mam na to iny nazor ako neviem co tu moze viac byt ekologicke to ze to tu nebude a ludia pojdu do prace autom alebo to ze to tu bude a znizi sa zataz na ziv.prost.Ja som nevedel ze ty si az taky sprosty ale si.Tebe asi uslo ze mi sme sa bavili aj o BID a tunele ktory chcu stavat ZSR.pod dunajom vsak.Je smutne ze nic nechapes.A to to splietam ze ta rychlodraha Trnava-Ba.raca by mala pokracovat na trnavske myto tam do tunela a dalej do petrzalky.a ten cifer si si mohol odpustit nepis ked nechapes lebo potom to vyznie este hlupejsie. ?
Reply on: Ámos #55479:
ja by som zapustil cestu a elektricku len relativne mierne dvihol, UKcke to neuskodi urcite, umelka je trocha sporna (ale v zasade by nemalo tiez), skor ako otazne by som videl riesenie toho zahlbenia cesty...
Oprava:
A to, ze ked si mesto postavi hlavu a nezmeni uzemny plan a nasledne nevyda stavebne povolenie, tak ho nikto neprinuti aby tak ucinilo, tak to je pravda. Jedine ze by sa nejak dohodli. A to je to, ze oni sa vzdy nejak dohodnu, ale ci to nieco prinesie obcanovi, to je otazne.
Reply on: Presbourg #55478:
Preboha co to splietas. Aka trat Ba-raca-senkvice-cifer-trnava co to stym ma spolocne? Ale ak uz hladas porovnanie, tak porovnavas hrusky z jablkami. Preco by niekomu malo vadit, ze staru trat prerobi na novu, tichsiu rychlejsiu.
A tiez mi prosim vysvetli co stym ma spolocne posudzovanie vplyvov na zivotne prostredie petrzalskej trate? Ano posudzovanie vplyvov na ZP nemoze robit ten isty organ, ktory vydava stavebne povolenie. Ono by sa nam to tam trochu plietlo ze ano. A je logicke, ze toto posudzovanie pri velkych stavbach robi ministerstvo zivotneho prostredia a nie mesto. Ty si vies predstavit, ze by Cifer robil posudzovanie vplyvov, ved na to nema ani ludi ani peniaze. Skus sa pozriet na svet bez okuliarov priblbeho bratislavcana.
A o kom hovoris ze niekomu nieco vadi. Uz si videl nejaku obciansku iniciativu proti tejto stavbe, co sa to tu snazis podsuvat.
Takych ako ty, co chcu za kazdu cenu stavat hocico, lebo unia to plati, tak preco nie, takych mam najradsej Bezrozmyslu, bez uvazovanie ci nieco take potrebujem, ako vo vypredajoch. Sice to nepotrebujem ale "nekup to kdyz je to tak levni" Ved unia zaplati 90%, tak nech si trebars postavia zeleznicni stanicu na Hviezdoslavku.

A to, ze ked si mesto postavi hlavu a nezmeni uzemny plan a nasledne nevyda stavebne povolenie, tak ho nikto neprinuti aby tak ucinilo. Jedine ze by sa nejak dohodli. A to je to, ze oni sa vzdy nejak dohodnu, ale ci to nieco prinesie obcanovi, to je otazne.

A prosim napis svoj realny vek a obvod v ktorom byvas.
Reply on: si #55476:
No tr3mp hovoril o zapustani elektricky v priestore sucasnej zastavky a mimourovnovom krizovani, tak preto ta estakada.
Lebo:
Neviem kto ti dovoli postavit cestny podjazd 100 metrov od Dunaju. Vies co by tam robili spodné vody?
Chod na Hodzko pozriet aky vie byt cestny podjazd nechutny a kompletne rozbije priestor. Ja viem, ze sa to da spravit aj elegantne, tak ako napriklad v KE pri Jakabovom palaci. (Tam je to proste genitalne ze auta vlezu nizsie kvoli chodcom a nie naopak.) Ale to nie je tento pripad.
To ze most bude vyssie nepovazujem za dovod, aby sa tam nejako predlzoval ten najazd. Opat zakryjes umelku a FiFUK. Je to 100 metrov s vascim prevysenim, myslim ze to by kazda elektricka mala zvladnut. Chod kuknut Prahu co tam elektricky zvladaju.
Ja by som to videl v totalnom obmedzeni prejazdu Dostojevskeho - nabrezie (a to predlzenim pesej zony na Mostovej az k Dunaju a zaslepenim nabreznej autostrady z oboch stran) a klasickej urovnovej krizovatky s preferenciou. Skutocne uz ziadne najazdy, estakady a podjazdy v centralne mestskej zone. To su veci, ktore mesto strasne spatia. Samozrejme Safko pesia zona a Stary most bude bez aut alebo len Vajanskeho nabrezie - Arena.
Reply on: Ámos #55473:

Ja este zatial na rozdiel od teba rozmyslam mam cim len neviem ako je to u teba...Tak co sa tyka toho ci to mesto schvali alebo nie je iba na nom.len vid rychlodrahu Ba-raca-senkvice-cifer-trnava nespominam si ze by im(bruselu)odporoval sme radi ze nam daju peniaze a ze to tu budeme mat.len neviem oco ide tomuto mestu zasa ma niekto byvat kusok od tej drahy tak mu to nevyhovuje.hm?inak je smiesne co si napisal ze ked to mesto nepodpise ved mesto ma asi take ohromne kompetencie ze caka na rozhodnutia uz asi 1rok na rychlodrahu do bronxu tak sa uvedom co pises. ?
Reply on: mrcheef #55475:
Áno, veď som to aj spomenul v #55467
Reply on: Ámos #55473:
a kto vravi ze zo stareho mosta na safarikovo nam. ma ist neaka estakada ? pokial zredukujes prejazdnost namestia pre auta len na smer nabrezie - dostojevskeho rad, tak nemas problem zahlbit cestu v tomto smere o neaky ten meter nizsie (tak aby to este nerobilo problem z hladiska vzhladu, statiky a dostupnosti budov) a trat zo stareho mosta nechat klesat miernejsie (a plynulejsie), nie pod takym strmym uhlom ako je tam teraz cesta (a most sa ma este dvihat ak nahodou nevies) 🙂
Emo: Podobna snaha o unifikaciu bola este za sociku v Ceskoslovensku. Boli to busy Karosa SM11 a trolejbus T11-v Blave boli 3kusy tychto trolikov dodane okolo roku 1964 ak som si to dobre zapamatal.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement