a kto vravi ze zo stareho mosta na safarikovo nam. ma ist neaka estakada ? pokial zredukujes prejazdnost namestia pre auta len na smer nabrezie - dostojevskeho rad, tak nemas problem zahlbit cestu v tomto smere o neaky ten meter nizsie (tak aby to este nerobilo problem z hladiska vzhladu, statiky a dostupnosti budov) a trat zo stareho mosta nechat klesat miernejsie (a plynulejsie), nie pod takym strmym uhlom ako je tam teraz cesta (a most sa ma este dvihat ak nahodou nevies)
Emo: Podobna snaha o unifikaciu bola este za sociku v Ceskoslovensku. Boli to busy Karosa SM11 a trolejbus T11-v Blave boli 3kusy tychto trolikov dodane okolo roku 1964 ak som si to dobre zapamatal.
To hej, ale to nemeni nic na tom, ze Bratislavcan ma v hraniciach svojho mesta a teda na dostupnost MHD, viac zelene ako ludia v inych mestach.
Parcik pred Tunelom bol zanedbany a ply buriny. Poprechadzat si sa po nom mohol len s macetou v ruke.
Co sa zaplnenosti parkov tyka, tak kolko ludi naratas na Onrejskom cintorine a na Kozej brane, alebo pred a za hradbami Hradu. Ved okolie hradu sa stalo oblubenym miestom na sexualne radovanky mladych (sam som si to vyskusal) lebo tam nikto nechodi a je tam klud.
A co Petrazlka. MČ s najvyssim podielom zelene ale zakodovana je ako betonova dzungla.
Nechcem aby to vyznelo, ze suhlasim s nicenim zelene, prave naopak, ale aj zeleny su pekny kvietky. Presadili si mestsku zahradnicku, je tam ich clovek a co robi. Houby. A ked sa jej pytali, ze ci nejako kontroluje nahradnu vysadbu, tak povedala, ze na to nema cas, ze robia inventarizaciu.
Bohuzial v tomto meste funguje vselico naprd. A aj ti, ktori sa budu uchadzat o miesto primatora buduci rok nebudu mat dost odvahy nato, aby aspon len slubili, ze budu presadzovat viac zelene na ulciach a prisnejsie pravidla pre investorov.
Re #55449 aqiula: Hej, ten tunelik by mesto stalo tolko, ako ostatok stavby, takze by neostali prachy. Mali by sme tunel popod Dunaj, ale nebolo by ho na co napojit v Petrzalke.
Re #55451 tr3mp: "Zároveň prestavba križovatky, na mimoúrovňovú pre električky" To by si ako popred pravnicku fakultu a vlastne v celej tej ploche lemovanej umelkou, buduvou FiFUK, najomnych domov z prelomu 19/20 stor., kacacej fontany a Krymu viedol estakadu. Ak budes nad takym niecim v buducnosti rozmyslat zober si prosim stare pohladnice Rybneho nam. postav sa na neho a pozeraj co jedna estakada v historickom centre BA spravila.
Re #55455 Presbourg: Ano vzdali sme sa niektorych kompetenci, ale ziadna komisia ani e. parlament nedokaze prikazat mestu Bratislava aby vidal stavbne rozhodnutie v rozpore s uzemnym planom.
Re #55456 Andy: Sice som ho nevidel, ale je to nadsatvba a v lete sa to moze prerobit na polievacie auto Bol normalne nasadeny na cistenie ulic alebo bol na nejakej vypomoci uviaznutemu vozu?
Re #55463 Presbourg: Preboha preco by malo byt nejaky text v informacnej a prezentacnej kampani pre rakusky trh byt v anglictine. Ty aj rozmyslas co pises? Kriste pane.
Re Darro: Neviem, ale vobec sa mi nelubi ze DPB podporuje SAD Zvolen. Teda z dovodu ze rusia trofle. Ako je mozne ze SAD Zvolen islo do sutaze ak nemaju vozidla na zabezpecenie dopravy. A ako je mozne ze DPB pripravil cestujucich o voz, ktory je po GO. 3183 im mali poslat...
S tým rozdielom, že unifikovaná Karosa 831, rovnako ako Škoda 17Tr sa nikdy vo väčšom nepoužívala a nevyrábala. V Karose usúdili, že bude lepšie reinkarnovať priblblú koncepciu B7xx s malými prednými dverami a prdelou bez poriadneho balkónu (v kĺbovej verzií s balkónom, avšak malými dverami)
Ale treba dodať, že sériovej výroby sa tieto vozidlá nikdy nedočkali. To či sa vyrobili sériovo nejaké Karosy B 831, s kt. mal byť tento t-bus unifikovaný možno doplní niekto iný.
Prípadne ak by mi niekto vedel povedať, či aj ik 280 existoval aj vo verzí trolejbus? Hoci, predpokladám že asi áno, lebo za socíku boli také snahy, aby troly a busy mali rovnaké kastle. Lebo viem, že aj u nás sa takto špekulovalo, ale bezvýsledne.
Nemám čas teraz čítať či ste to tu už preberali, len chcem vedieť či viete na koľko tá 1705 pôjde jazdiť do Banskej Bystrici... nevyzerá to na krátko čo.
A ešte k tomu v príspevku #55459 bolo napísané my nie sme Slowakei, ale Slovakia. A to, že je Slovakia použivana v Aj nezanamená, že sa to tak musí a má písať všade.
A môžeš mi povedať prečo by mal DP hl. mesta Rakúska, krajiny s úradným jazykom nemeckým, písať vo vozidlách určených prioritne pre dopravu Rakúšanov ten názov po anglicky?
Noo vazne to je po nemecky my sme to nevedeli ze to je po nemecky ktory ..... narod ma uz le v kazdom slove ei,w.Ale tam ide o to ze to tam maju napisat internacionalne.
Re #55426 Technopol: Vyhybkami to asi nebude, vsak vacsinu co poznam su pekne vyhrievane, a taktiez som dnes videl ako ich precistovali a posypali (-: ale daco som pocul ze ked nejaka elina prejde cez velky zavej tak ma sneh v podvozku a tam voda a elektrina moc nejdo dokopi.
Emo
Foto z Budapešti:
http://www.mestskadoprava.net/galeria/picture.php?cat=698&image_id=5831
Prípadne ak by mi niekto vedel povedať, či aj ik 280 existoval aj vo verzí trolejbus? Hoci, predpokladám že asi áno, lebo za socíku boli také snahy, aby troly a busy mali rovnaké kastle. Lebo viem, že aj u nás sa takto špekulovalo, ale bezvýsledne.