Ale treba dodať, že sériovej výroby sa tieto vozidlá nikdy nedočkali. To či sa vyrobili sériovo nejaké Karosy B 831, s kt. mal byť tento t-bus unifikovaný možno doplní niekto iný.
Prípadne ak by mi niekto vedel povedať, či aj ik 280 existoval aj vo verzí trolejbus? Hoci, predpokladám že asi áno, lebo za socíku boli také snahy, aby troly a busy mali rovnaké kastle. Lebo viem, že aj u nás sa takto špekulovalo, ale bezvýsledne.
Nemám čas teraz čítať či ste to tu už preberali, len chcem vedieť či viete na koľko tá 1705 pôjde jazdiť do Banskej Bystrici... nevyzerá to na krátko čo.
A ešte k tomu v príspevku #55459 bolo napísané my nie sme Slowakei, ale Slovakia. A to, že je Slovakia použivana v Aj nezanamená, že sa to tak musí a má písať všade.
A môžeš mi povedať prečo by mal DP hl. mesta Rakúska, krajiny s úradným jazykom nemeckým, písať vo vozidlách určených prioritne pre dopravu Rakúšanov ten názov po anglicky?
Noo vazne to je po nemecky my sme to nevedeli ze to je po nemecky ktory ..... narod ma uz le v kazdom slove ei,w.Ale tam ide o to ze to tam maju napisat internacionalne.
Re #55426 Technopol: Vyhybkami to asi nebude, vsak vacsinu co poznam su pekne vyhrievane, a taktiez som dnes videl ako ich precistovali a posypali (-: ale daco som pocul ze ked nejaka elina prejde cez velky zavej tak ma sneh v podvozku a tam voda a elektrina moc nejdo dokopi.
ale aj tak skor dokazem verit tomu, ze bude postaveny tunel pod dunajom 2x (zvlastne pre VRT a zvlast pre metro), ako ze sa bude pokracovat zo safka dalej ...
teda ak by si cakal na metro, tak by si ICE nevidel (TGV neuvidia tak skoro ani vo viedni )
osobne to vidim, ale nakoniec tak, ze mesto si postavi elektricku po safko, kde ju zakonzervuje.
ZSR postavi eurokoridor a tym to hasne .. zase sa bude v bratislave len lepit ..
To viem ze mesto nechce aby sa staval tento koridor z dovodu ze koridor ide v ich riestore pre metro porzi UP.Tam to je.Len mam pocit ze ten nas prepacte mi za vyraz primator tu nechce nic co by zlepsilo dopravu.Mam ale dojem ze si sj tak nic nepomoze lebo pozemky na trnavskom myte su ZSR.A za druhe ked nieco navrhne Brusel Blava si nepomoze co zabudla za sme sa stali clenmi Eu a tym sme stratili aj niektore kompetencie.Asi ano. ?
Hej, zhodujeme sa, rozdiel je len v tom, čomu neverím ja a čomu Ty. Ja neverím, že sa podarí presadiť výstavbu dvoch dvojkoľajných tunelov popod Dunaj až na Filiálku, bez ktorých je železničná trať pre ICE a TGV ťažko použiteľná pre MHD. Hoci by bola zaujímavá predstava čakať na vozidlo DPB, pričom by cez zastávku prešlo TGV z Paríža ?
ohladne U4, tam je mimo koncov vlastne temer kompletne podurovnove riesenie. z velkej casti v "otvorenom" zareze ked to tak poviem.
centrom ide U4 vyslovene v podzemi. zhruba od stanice karlplatz ide v zareze.
inak ja si osobne predstavuje bratislavsku rychloelektricku ako U6, kde mimochodom jazdia elektricky a nie metra
ohladne tvojej predstavy vystavby elektricky. ak by to vyslo, tiez som neni proti, ale pochybujem, ze to tak pojde a zostane to na bode ze budu chciet tak ci tak stavat tunel pod dunaj a na tom to zamrzne.
ohladne vyuzitia zeleznic, myslim ze to je viac nez dobry navrh
a tiez si myslim, ze by nebolo zle ho skombinovat.
v podstate by zatial stacilo keby sa okrem stanice filialka urobili aj nivy (miesto tam je) a je to v pohode ..
no vidis, tak nakoniec sa zhodujeme plus minus
len ako hovorim, realita je ina a bude velmi ina.
ja osobne neverim, docasnemu napojeniu na safku ... bojim sa ze to bude minimalne do roku 2035-2040 to trvale ..
Nie je podľa teba trochu absurdné pri výstavbe metra používať ako jeden z dôležitých argumentov to, že raz za rok je kalamita? Lebo ja ti zas môžem argumentovať, že raz za pol roka niekto zavolá, že v metre je bomba a je kolaps jak vyšitý. ?
U4: Ak som dobre rátal, z 20 staníc je 7 podzemných, zvyšné sú vystavené poveternostným vplyvom. Na km presne to neviem, ale pod zemou je určite menej ako 50%. O U6 vravíš Ty, že je pod zemou 25%. Obávam sa, že mi uniká, v čom mám mylné info o U4 a U6 (nemyslím to ironicky, fakt neviem).
Moja predstava budovania rýchlodrážnej električky (ak by sa budovala) je nasledovná:
- mimoúrovňová trať v Petržalke, definitívny prechod Dunaja Starým mostom, dočasné napojenie na Šafárikovom námestí
- hneď po predchádzajúcej etape vybudovanie podzemného úseku Šafárikovo nám. - Hlavná stanica. Vjazd do tunela v priestore súčasného výstupišťa busov na šafku. Zároveň prestavba križovatky, na mimoúrovňovú pre električky
- vybudovanie podzemného úseku Hlavná stanica - Miletičova, + prestavba, či úprava úseku Miletičova - Ružinov
- dostavba úseku Ružinov - Letisko
- dostavba podzemného úseku Podhradie - Mlynské nivy - Trnavské mýto - Kukučínova s napojením na Račiansku.
- ďaleký výhľad trať Lamač/Dúbravka - Patrónka - Hlavná stanica - Mlynské nivy - Slovnaft - Dolné hony
Zdôrazňujem, že je to moja predstava, ktorá nie je v súlade s územným plánom...
Pred troma rokmi som sa aj ja zaoberal využitím železničných tratí v Bratislave na mestskú dopravu, vo výhľade bol aj tunel popod Dunaj Keď už tu o tom debatujeme, prikladám grafickú časť návrhu ako prílohu.
Prvý obrázok je navrhovaný stav k 1.1.2003 (s nutnou postupnou dostavbou neexistujúcich zastávok), aj s linkovaním http://hrady.sk/imhd/sbahn2003.png
Druhý návrh je výhľad na rok 2015, obsahuje aj tunel popod Dunaj, aj trať Petržalkou. Reming sa teda celkom stotožnil s mojim návrhom ? Chýba mi tam odbočka na letisko (predsa len je to nedokončené), naviac je tam trať popod centrum, čo je to, čo mi na súčasnom návrhu ŽSR chýba najviac. Riešenie na obrázku (s doplnením odbočenia Kamenné nám. - Mlynské nivy) + trať na letisko + kvalitnú sieť rekonštruovaných a nových električkových tratí by som bral všetkými desiatimi. V návrhu nie sú zvýraznené podzemné úseky, to si ale dokáže miestaznalý podľa pomerov doplniť sám ? http://hrady.sk/imhd/sbahn2015.png
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.