Reakcia na: Juraj #4613:
Uznas vsak, ze niektore prispevky a "argumenty" v maximalne prozilinskom duchu uz ozaj postradali sudnost...Verim, ze to nebol tvoj umysel, ale tvoj posledny prispevok vyznel akoby si bol presvedceny, ze dnesni studenti a pod. maju vsetko zadarmo, lahke a pod. Prave naopak, uz neplati, ze po skole si mal nejaku umiestnenku a pracoval si na jednom mieste az do dochodku. Prave teraz je problem sa niekde dostat a vypracovat sa a o to tazsie to maju prave mladi ludia, ktori nezacali svoju karieru za minuleho rezimu, ale ktori si teraz musia svoje miesto vybojovat.
Ale to uz sme dost zaofftopikovali ☺ .
galiyosha
Re #4566 Juraj: A ja zas tvrdím, že verejná doprava službou kapitalistickou nie je a nemôže byť, pokiaľ sa nemá zmeniť na socku, ktorou budú chodiť len tí, čo nebudú mať inú možnosť!
Re #4570 Juraj: Vzhľadom na to, v akom stave je v Bratislave systém MHD a vzhľadom na ohromnú "ochotu" štátu prispieť na výstavbu nosného systému, ktorý by používalo (či podľa inej logiky zneužívalo) aj more cezpoľných, tento argument považujem len za smutný, no bohužiaľ veľmi rozšírený slovenský folklór.
Re #4579 Juraj: Ale veď v špičke tí cestujúci nebudú využívať/zneužívať voľné jazdy. V špicke predsa budú cestovať na tých 42 jázd do/z zamestnania, ktoré tvoria cenu predplatného lístka ako takého.
Re #4583 Juraj: Toto už mi pripadá patologický prístup hľadania spôsobu, ako sa niečo nedá, a nie naopak.
Re #4588 Juraj: Pokiaľ si tí cestujúci s predplatným lístkom budú ten cenový prieskum robiť v špičke, kedy využíjú tých 42 jázd do práce a z práce, za ktoré si zaplatili? Ak si ten predplatný cestovný lístok kúpili na cenové prieskumy a do práce a z práce nejazdia, aký je potom rozdiel medzi nimi a tými, čo predplatné lístky používajú na dochádzanie do práce? Ja tu žiaden rozdiel nevidím.