Juraj, predsa vsetci vieme, ze su k dispozicii dva zakladne sposoby dlhodobej tarify:
1) cipova karta, ktora obsahuje nabite Sk, z ktorej sa odcitava pri kazdej jazde ista suma
2) mesacnik ci stvrtrocnik, v ktorom za istu sumu penazi nechame ludi jazdit neobmedzene.
Pre ludi, ktori cestuju nepravidelne, a pokial mozno len jednou linkou, je vyhodnejsie 1). Pre ludi, co jazdia denno-denne, a to aj viacerymi linkami, je vhodnejsia volba 2). Ja som za to, aby v kazdom DP dostal cestujuci vybrat, co mu lepsie vyhovuje. Ale ak by mal niektory DP mat len jednu z tychto dvoch moznosti, myslim, ze znacne lepsia je pre POUZIVATELOV moznost 2).
1) cipova karta, ktora obsahuje nabite Sk, z ktorej sa odcitava pri kazdej jazde ista suma
2) mesacnik ci stvrtrocnik, v ktorom za istu sumu penazi nechame ludi jazdit neobmedzene.
Pre ludi, ktori cestuju nepravidelne, a pokial mozno len jednou linkou, je vyhodnejsie 1). Pre ludi, co jazdia denno-denne, a to aj viacerymi linkami, je vhodnejsia volba 2). Ja som za to, aby v kazdom DP dostal cestujuci vybrat, co mu lepsie vyhovuje. Ale ak by mal niektory DP mat len jednu z tychto dvoch moznosti, myslim, ze znacne lepsia je pre POUZIVATELOV moznost 2).
Juraj
Hoci kolaudacne rozhodnutie na novu cestu nadobudlo pravoplatnost 7. juna a obez mala dzentlmensky ihned oznamit DPMZ, ze dohoda bola konecne naplnena, pekne listom podakovat za dlhorocne gratis sluzby a zacat si zabezpecovat dopravu podla zakona, nastal stav mrtveho chrobaka. Tak teda musel konat DPMZ, prestat z penazi danovych poplatnikov mesta Ziliny sponzorovat uplne samostatnu obec, s ktorou nic nema, a konat tak, aka je skutocnost - a to, ze posledna zastavka, ku ktorej ma prepravne povinnosti, ke pri Kafilerii na dovoz a odvoz zamestnancov.
A malickom pohari odrazu nastala velka burka...