Reply on: Jakub #4502:
Nie celkom presne tak to bolo. Hovorilo sa, ze spravodlivejsia je tarifa podla zastavok /pri casovej by to bolo napr. zo Zil.Lehoty nevyhodnejsie/, naviac tato tarifa potlaca snahy vytvarat zastavky kazdych 300m, co je aj z prevadzkoveho a technickeho hladiska menej narocne. Zastavkova tarifa je pre cestujuceho vyhodnejsia preto, lebo este pred jazdou si vie odratat trasu uplne presne a ta je aj dodrzana, ci vozidlo meska alebo nie. Pri casovej vzdy budu diskusie, co je spravny cas v cestovnom poriadku alebo v skutocnosti a to aby cestujuci stale nosil so sebou cestovny poriadok.A doteraz boli len 2 moznosti: Bud tarifa zastavkova ALEBO casova. DPMZ dovybavuje vozisla novymi palubnymi pocitacmi, ktore umoznuju obe veci SUBEZNE. Teda bude moct ostat aj zastavkova tarifa a zaroven sa bude moct sledovat cas urceny na dobu prestupu. Pri cisto casovej tarife by sa listok ani karta uz nemohli oznacovat a nebol by prehlad o tokoch cestujucich, pri SRG 3000 sa aj pri druhej jazde na prestupe karta oznaci a ak bude cas v norme, odrata sa mensia ciastka /alebo aj nic/, ak sa doba prekroci, automaticky odrata novu celu jazdu.
Juraj
Hoci kolaudacne rozhodnutie na novu cestu nadobudlo pravoplatnost 7. juna a obez mala dzentlmensky ihned oznamit DPMZ, ze dohoda bola konecne naplnena, pekne listom podakovat za dlhorocne gratis sluzby a zacat si zabezpecovat dopravu podla zakona, nastal stav mrtveho chrobaka. Tak teda musel konat DPMZ, prestat z penazi danovych poplatnikov mesta Ziliny sponzorovat uplne samostatnu obec, s ktorou nic nema, a konat tak, aka je skutocnost - a to, ze posledna zastavka, ku ktorej ma prepravne povinnosti, ke pri Kafilerii na dovoz a odvoz zamestnancov.
A malickom pohari odrazu nastala velka burka...