Reply on: Marek6283 #8510:
Neber to zle ale typický slovák : Radšej nič neurobiť a nechať to roky hniť, len aby som nemusel nikomu ničvysvetľovať nedajbože. Proste predposratý zo každej zmeny a hlavne tvrdej roboty, ktorá má zmysel. Tým neznižujem prácu ľudí v zdravotníctve, doprave, školstve na rádových pozíciách ale musí to tu niekto radikálne zarezať aby mali najmä tí čo platia plné cestovné motiváciu jazdiť!
723.6
Prestupy môžu byť, zastávky na to sú v Trenčíne normálne, žeby boli menšie ako v iných mestách alebo, žeby sa tam nedalo vyslovene prestúpiť sa mi nezdá. Len dúfam, že pod pojmom prestup si nepredstavujete to, že na zastávku nakluše naraz 4-5 vozidiel a rozpŕchnu sa, lebo mám ten pocit, že tu niektorí uvažujú o pomaly nafukovacích zastávkach, kam by potrebovali natrepať aspoň 4 vozidlá. Jediná jedna vec, ktorú je treba s pripečenou SADkou vyriešiť je tarifa. Čiže namiesto kupovania si lístkov u šoféra (šofér má šoférovať a nie robiť predavačku a držať kasu, výnimkou je doplnkový predaj) spraviť normálne lístky na 15, 30 a 60 minút, ktoré si možno zakúpiť v automate, alebo v stánku, či predajni dopravcu a k tomu samozrejme 30, 90 a 365 dňový PCL na celé mesto. Nerozumiem tomu, prečo sú naše SAD také zabrzdené priam 100 rokov za opicami a nejaké označníky vo vozidlách a časové lístky im nehovoria absolútne nič. Ešte aj v tej poondiatej Bratislave sa podarilo urobiť BID tak na polku, že majú iba PCL a JCL furt nič, pričom nerozumiem tomu, kde je problém, či SADkári by pozerali na JCL, ktoré vyzerajú inak ako tie ich vechte ako opice na Windows 8?!