Reply on: Marek6283 #8510:
Neber to zle ale typický slovák : Radšej nič neurobiť a nechať to roky hniť, len aby som nemusel nikomu ničvysvetľovať nedajbože. Proste predposratý zo každej zmeny a hlavne tvrdej roboty, ktorá má zmysel. Tým neznižujem prácu ľudí v zdravotníctve, doprave, školstve na rádových pozíciách ale musí to tu niekto radikálne zarezať aby mali najmä tí čo platia plné cestovné motiváciu jazdiť!
723.6
JUH - SIHOŤ : 8 a 18 - dve linky sú málo? Interval by tam bol určite oveľa kratší.
JUH - KUBRA : 1 - ako dnes, príp. daním do systému intervalov 7-8/15/30/60 by sa mohlo toto spojenie posilniť.
JUH - ZÁMOSTIE : 5 a 15, dve linky stačia, alebo ... ? Kľudne by mohli premávať pod jedným číslom s tým, že spoje premávajúce na Juh I. by boli vyznačené v CP.
KUBRICA - ZÁBLATIE : 7 - to isté čo dnes 7+11 v Kubrici resp. 13, počet spojov by sa nastavil aby to vydalo za 13 aj 7+11.
BISKUPICE - SIHOŤ a OPATOVÁ - ORECHOVÉ : 2 a 21 - v podstate to čo dnes, len odklonená L2 by spájala Sihoť so žel.st. a centrom cez Merinu
OC LAUGARÍCIO : Jedna linka s i=30 s trasou Juh - OC - Dolné hony - centrum - žel.st.
Jedine ľudia zo Sihote by museli prestupovať pri ceste do Zámostia. Ak by to bol taký veľký problém, žeby malo spojenie so Zámostím väčší význam ako spojenie linkou 2 do Biskupíc, tak by sa dali tie konečné linkám prehodiť a z Kubrice by linka premávala do Biskupíc.