Reply on: 723.6 #8498:
nechcel som, aby si to bral ako výhovorky. Ja s prestupným systémom nemám problém, skôr naopak. Ale robiť prestup na 120 metrov a jeden priechod cez cestu (Gymnázium/Braneckého napr. pri trase Sihoť - Zlatovská) alebo 150 metrov a cez dvojo schodíšť (Hasičská napr. pri trase Juh - Orechové, Záblatie), nie je podľa mňa príliš vhodné riešenie.Teraz máme systém, keď na požiadavku občana na rovnomernejšie rozloženie spojov je odpoveď "Z dôvodu zabezpečenia návozu a dovozu cestujúcich **vždy v požadovaných časoch** a tiež z dôvodu nastavenia vozidiel v prevádzke nie je možné úpravu v takomto rozsahu vykonať." (vyjadrenie ÚHA na požiadavku občana v zápisnici VMČ Juh z 13.04.2015).
A človek, ktorý potrebuje ísť v inom čase alebo potrebuje prestúpiť, tak má smolu, lebo niekto potrebuje trasovať niektoré linky odvšadial všade a samozrejme v rovnakých špeciálne vybraných časoch (doteraz ma fascinuje, keď vidím osemnástku a päť minút po nej osmičku).
kvorka
Potom treba urobiť zmeny, čo nestoja nič, ale chce to vidieť viac ako za roh (zmeny pri súbehoch, prejazdoch naprázdno, lepšie nasadenie kĺbakov)
A potom uvažovať nad zmenami, ktoré keď sa už robia (rekonštrukcie zastávok a prístreškov, vyvolané investície a pod.) nech sa robia s kasselákmi, označníkmi a prístreškami...
...a na samý záver uvažovať nad novým CP a zmysluplnými zmenami ako je prestupný lístok, redukcia liniek na úkor ich posilnenia a pod.