Reply on: 723.6 #8498:
nechcel som, aby si to bral ako výhovorky. Ja s prestupným systémom nemám problém, skôr naopak. Ale robiť prestup na 120 metrov a jeden priechod cez cestu (Gymnázium/Braneckého napr. pri trase Sihoť - Zlatovská) alebo 150 metrov a cez dvojo schodíšť (Hasičská napr. pri trase Juh - Orechové, Záblatie), nie je podľa mňa príliš vhodné riešenie.Teraz máme systém, keď na požiadavku občana na rovnomernejšie rozloženie spojov je odpoveď "Z dôvodu zabezpečenia návozu a dovozu cestujúcich **vždy v požadovaných časoch** a tiež z dôvodu nastavenia vozidiel v prevádzke nie je možné úpravu v takomto rozsahu vykonať." (vyjadrenie ÚHA na požiadavku občana v zápisnici VMČ Juh z 13.04.2015).
A človek, ktorý potrebuje ísť v inom čase alebo potrebuje prestúpiť, tak má smolu, lebo niekto potrebuje trasovať niektoré linky odvšadial všade a samozrejme v rovnakých špeciálne vybraných časoch (doteraz ma fascinuje, keď vidím osemnástku a päť minút po nej osmičku).
723.6
(Kedysi to za socíku bolo a šoféri, ktorí to ešte zažili to chvália dodnes. PREČO TO DNES NEJDE?! Prečo si dnes kamarátka zo Skalky nemôžu kúpiť týždenník do Trenčína?! Takisto kúpiť si lístky vopred v prímestskej autobusovej doprave je nemožné, ani v tých IDS čo máme nejak tak pol na pol rozbehnutých.)
Ďalej šoférom zamestnávateľ strhne za kdejakú blbosť, len aby užidáčil na nich a nahonobil čo najviac, ako pán Jančura vysiela svojich "mystery person", len aby čo najviac postrhával. Samozrejme, že niekedy sú sťažnosti cestujúcich oprávnené a niekedy nie, ale rieši sa to vieme ako. Cestujúcemu povedia, že riešili to, samozrejme k riešeniu nie je prizvaný, tak si myslí svoje a šoféra zvozia po svojom.
Je to zacyklený kruh. Cestujúci môžu byť iba zhovievavejší, naštudovať si prepravné podmienky a tarifu (teda tie podstatné body), zamestnávateľ férovejší a hlavne snažiť sa vykonať nejaký pokrok, nuž a šofér potom aké bude prostredie, taký bude (dúfajme).