Reply on: 723.6 #8498:
nechcel som, aby si to bral ako výhovorky. Ja s prestupným systémom nemám problém, skôr naopak. Ale robiť prestup na 120 metrov a jeden priechod cez cestu (Gymnázium/Braneckého napr. pri trase Sihoť - Zlatovská) alebo 150 metrov a cez dvojo schodíšť (Hasičská napr. pri trase Juh - Orechové, Záblatie), nie je podľa mňa príliš vhodné riešenie.Teraz máme systém, keď na požiadavku občana na rovnomernejšie rozloženie spojov je odpoveď "Z dôvodu zabezpečenia návozu a dovozu cestujúcich **vždy v požadovaných časoch** a tiež z dôvodu nastavenia vozidiel v prevádzke nie je možné úpravu v takomto rozsahu vykonať." (vyjadrenie ÚHA na požiadavku občana v zápisnici VMČ Juh z 13.04.2015).
A človek, ktorý potrebuje ísť v inom čase alebo potrebuje prestúpiť, tak má smolu, lebo niekto potrebuje trasovať niektoré linky odvšadial všade a samozrejme v rovnakých špeciálne vybraných časoch (doteraz ma fascinuje, keď vidím osemnástku a päť minút po nej osmičku).
syko
I keď s ohľadom na skladbu cestujúcich, pokiaľ by to bolo priechodné, by asi bolo lepšie na to použiť mestské peniaze alebo presvedčiť na to vlastníkov nehnuteľností v zóne. Mestským poslancom to môžete predať v štýle, keď niekto potrebuje niečo vybaviť v meste, možno by si cestou domov zaplatil MHD do Lauga a odtiaľ prímestským spojom smer Bánovce alebo až Partizánske.