To mi je jasné; dik za vysvetlenie. Akurát čo viem v KE, BA, ale aj v iných českých mestách sa nájde zopár vodičov čo pomáhajú mamičkám s kočíkom .. aj na starých vozoch - dajú ručnú a vyradia neutrál. Ale ako vodič MHD Ťa chápem
nemyslím si, ako poznám tohto vodiča a jeho správanie sa, urobí maximum. Navaic, pani sa mohla opýtať aj niekoho cestujúceho, a nie "urazene" ak nevidí - idem pešo. Veď má právo na sedadlo, tak aj keby bolo obsadené, cestujúci na ňom je povinný ho uvoľniť.?
To je pravda a mali by to chápať aj cestujúci! Ozaj , neviete niekto viac o nehode Karosy B961E na Piešťanskej. Som zvedavý ako vyriešia jej náhradu , lebo o ďalší kĺbak menej , no neviem!?
súhlasím s tebou, ako vodič nemáš čo opúšťať svoje miesto, keby sa niečo medzitým stalo, tak máš prúser. Jendoducho je to dôsledok nelogického a ničím nedôvodného šikanovania ?
-mohol-nemohol,ked moze mat vodic smetiarskeho auta kamery aby videl na cele svoje pracovisko,preco ja nesmiem mat o jedno jedine zrkadlo viac(a to az po 7rokoch,doposial tam mohlo byt) aby som videl na svoje pracovisko...ja svoje miesto neopustam ...Predtym som videl ked sa mi tam chlapec vy...,videl ked tam niekto na konecnej zostal sediet...Vies kamarat,ja by som mohol vselico,...ale ako neznaly situacie to nepochopis...( tento autobus nema RBDcko a ja nebudem riskovat ze ked sa zdvihnem od volantu tak sa da do pohybu) ! -a to nepisem aby som sa vyhovaral,to su len skusenosti...My dostavame rozne skolenia ako sa spravat k postihnutym ludom,neboj sa ja viem co mam robit! Ale musim mysliet aj na vseobecnu bezpecnost!
Vcera na zastavke Braneckeho ul. chcela mi nastupit pani ktoru uz si pametam,je nevidiaca a ma vodiaceho psika,pani je dost nervak ale vzdy som bol slusny a dalo sa s nou vyst...Otvorim dvere a spytala sa ma: Dobry den pan vodic,je za Vami miesto? A ja jej na to: Dobry den,zial som Vam to vedel povedat 7rokov ale dnes uz tam z tohto miesta nevidim...ale miesta je aj dalej dost...Pod Brok,ked on nevidi,pojdeme radsej peso...Nuz hanba je to ale tie spetne zrkadla co sme si dali aby sme videli aj za kabinku mali svoj zmysel...Ale o 10 rokov ked sa budu snad objednavat dalsie autobusy ,budu uz original od vyrobcu a v zakladnej vybave urcite inac zariadene...?
Trochu som sa obzeral v meste a vidím, že spoje naďalej jazdia, prázdne, poloprázdne i plné, ale niekedy akoby tomu nezodpovedal preklad liniek alebo kapacita.
Som prekvapený, ako plná jazdí linka 24 a to celodenne. Je to môj adept na kĺbaka, ten nízkopodlažný by sa na nej perfektne hodil.
Pomerne veľa krátkych vozov vídam naopak na linke 1, čo je niekedy zjavne problém.
Naopak, linky 2 a 23 sú najmä večer prázdne, 23 niekoľkokrát vezie do 5 ľudí po celej trase. Naopak taká 28 bola na jej úkor zrušená, ale myslím si, že 23-jka po 16-tej z Východnej nemá moc úspech, zato 28-čka by bola ideálna.
mám k dispozícii oficiálne štatistiky, a výraz niekoľkonásobne je prehnaný. Dokonca prezradím, že v roku 2009 bol po rokoch poklesu nárast cestujúcich, keď tento nárast prevýšil dokonca počty z roku 2005! Ja sa obávam, že čísla rokov 2011 a 2012 (tie nemám) môžu trend nárastu počtu cestujúcich zastaviť, a zjavne sú výsledkom zlej politiky mesta v oblasti MHD, pretože SAD urobila zo svojho pohľadu skoro všetko (automaty, internetový predaj, nový vozový park ...).
áno, súhlasím. Linky 1 a 8 sú nosné (aj za súčasného stavu redukovaného CP).
no , lenže vtedy jazdilo s MHD niekoľkonásobne viac ludí , ja by som dal klbaky na linky 1,8,24 stále a v špičke aj na 5 , 11 , 18 , 28 a intervali by som dal tak ako som napísal dole
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.