ked sa tu bavite o sanaciach a prestavbach nevyhovujucich priestorov, tak dalsi problem, alebo skor lievik je na Palackeho pod mostami. Dnes som vsak mal moznost prispiet k buducej väcsej prejazdnosti vozidiel. Zatial iba na papieroch. Krizovatka s cestou od SADky by mala byt riadena svetelnou signalizaciou a popod kolaje (len prvy most od centra) sa vyhlbi tunel. Takze uz aj v Kosiciach sa bude vo velkom tunelovat. Zatial vsak nikto nevie, kedy.
Sarko
Elektricka po hlavnej jazdit bude, to jakoze ja jsem ja... . Klasicka elektricka s klasickou premavkou sa tu vsak vobec nehodi. Tolko nazor radnych a architektov, s ktorym sa ciastocne stotoznujem.
Vedel by som si vsak predstavit 100% NP elektricky s obmedzenym intervalom a jedinou prevadzkovanou linkou s rychlostou max 10 km/h, doplnovanou o prevadzku historickymi vozidlami. Jazdy historickymi elektrickami by boli lakadlom pre siroku skalu zaujemcov, turistov, fotografov, fanusikov, mladeze... Linka s prevadzkou NP elektriciek by bola naopak vhodna hlavne pre starsich ludi s obmedzenou pohyblivostou, resp. pre ludi vracajucich sa s nakupmi. Prestupit by aj tak museli na NO a NMMM, pretoze linka c. 4 by premavala len v useku (St. Lokomotivy -) NMMM - Hlavna - NO - Hotel Strojar (-Barca).