ked sa tu bavite o sanaciach a prestavbach nevyhovujucich priestorov, tak dalsi problem, alebo skor lievik je na Palackeho pod mostami. Dnes som vsak mal moznost prispiet k buducej väcsej prejazdnosti vozidiel. Zatial iba na papieroch. Krizovatka s cestou od SADky by mala byt riadena svetelnou signalizaciou a popod kolaje (len prvy most od centra) sa vyhlbi tunel. Takze uz aj v Kosiciach sa bude vo velkom tunelovat. Zatial vsak nikto nevie, kedy.
Papyr
Akurat by s tym asi MZ nesuhlasilo, bo trat po pesej zone (aj ked dnes v zapadnej Eu je uz zas taky trend, vracat eliny do centier). Ale inak som mal na mysli to, ze siet nebude taka zranitelna, ked sa postavi dalsia trat z MMM, a z hladiska zranitelnosti je mi jedno, ci na stanicu, ci na NO. (NO ma jednu nevyhodu, ze tam nahlasis bombu a vsetko stoji - lenze NO je aj tak taky masivny prestupny bod, ze havarka alebo bomba na NO zastavi tak ci tak vsetko.)
Zas trat na Hlavnej ma tu vyhodu, ze kolaje tam uz su, staci ich na koncoch pripojit k sieti a natiahnut trolej.
To som mal na mysli.