Reply on: Papyr #725:
Elektricka po hlavnej jazdit bude, to jakoze ja jsem ja... . Klasicka elektricka s klasickou premavkou sa tu vsak vobec nehodi. Tolko nazor radnych a architektov, s ktorym sa ciastocne stotoznujem.
Vedel by som si vsak predstavit 100% NP elektricky s obmedzenym intervalom a jedinou prevadzkovanou linkou s rychlostou max 10 km/h, doplnovanou o prevadzku historickymi vozidlami. Jazdy historickymi elektrickami by boli lakadlom pre siroku skalu zaujemcov, turistov, fotografov, fanusikov, mladeze... Linka s prevadzkou NP elektriciek by bola naopak vhodna hlavne pre starsich ludi s obmedzenou pohyblivostou, resp. pre ludi vracajucich sa s nakupmi. Prestupit by aj tak museli na NO a NMMM, pretoze linka c. 4 by premavala len v useku (St. Lokomotivy -) NMMM - Hlavna - NO - Hotel Strojar (-Barca).
Sarko
To nie je ziadne snivanie, ale zavazny smerny uzemny plan, ktory naprojektoval Utvar hlavneho architekta v spolupraci s mestom a dalsimi instituciami (Pamiatkovy ustav, miestne zastupitelstva a dalsi...), medzi ktorymi figuruje DPMK.