Električky prvej série pôvodne premávali s nezakrytými hlavami spriahadiel, no po krátkom čase boli pre ne na ochranu pred dažďom a snehom ušité ochranné kryty, pôvodne oranžovej, neskôr žltej farby. Podobne sa z oranžovej na žltú zmenila aj farba zberačov.
Prvými úpravami bolo u 20 vozňov 1. série vymenenie omylom dodaných jednolištových zberačov KE 27 za dvojlištové KE 29. Do výmeny zberačov sa každý vozeň musel napájať vlastným zberačom. Neskôr ešte prišlo k úprave zberacích líšt, lebo často prichádzalo k zachyteniu troleja a strhnutiu zberača. Všetky vozne prvej série dostali postupne v rokoch 1998 - 2002 elektricky ovládané polpantografy firiem Lekov (typ EPDE 01-2600), Stemmann-Technik (typy Fb 80.526, Fb 500), resp. Brecknell-Willis (typ M 06, iba #7921+7922). Ešte predtým sa vymenili aj všetky pôvodné (mimoriadne poruchové) polpantografy ČKD KE 037 vozňov druhej série za nové kvalitnejšie typy od firiem Škoda-Sécheron (typ ESGE 53-3100, #7935 - 7938, 7941 - 7944), Stemmann-Technik (typ Fb 500, #7946+7945), resp. Lekov (typ EPDE 01-2600 #7939+7940).
V roku 1995 boli do predných vozňov súprav namontované rádiostanice Bosch KFS-457 s ovládacím panelom a novým mikrofónom na ohybnom držiaku. Pôvodné mikrofóny vozidlového rozhlasu na "husích krkoch" boli neskôr postupne demontované (pri prvej sérii bol vozidlový rozhlas medzi vozňami vyradený z činnosti po montáži elektricky ovládaných polpantografov, keďže pôvodné kontakty rozhlasu v spriahadlách boli využité na ovládanie zberačov). Ovládacie panely rádiostaníc boli v roku 1999 nahradené palubnými počítačmi BUSE BS 100.
Súprava #7946+7945 prešla v roku 1996 modernizáciou, pri ktorej dostala optický informačný systém BUSE pozostávajúci z predného, dvoch bočných a zadného terčíkového displeja, nové plastové sedadlá s textilným čalúnením Fainsa Arianne a taktiež dostala nové zberače Stemmann Fb 500. Krátko po tejto modernizácii dostala aj nový náter v tzv. "bratislavských" farbách.
V rokoch 1996 - 1997 bolo vozňom prvých dvoch sérií vymenené pôvodné rameno pravého zrkadla za nové z kabíny nastaviteľné rameno od firmy Bahoza, vozne tretej série už mali takéto rameno z výroby. Všetkým vozňom 1. a 2. série boli v roku 1999 do interiéru nainštalované jednoriadkové LED displeje BUSE BS 120 ako súčasť nového tarifného systému spolu s palubnými počítačmi BUSE 100 (len predné vozne súprav). V rokoch 1998 až 2002 tiež prebehla výmena pôvodného prevíjacieho informačného systému za displeje od firmy BUSE (zadným vozňom bol ponechaný pôvodný predný prevíjací transparent, resp. na vozni #7903 terčíkový). Súčasťou výmeny informačného systému bolo vymenenie okna pred druhými dverami za neotvárateľné. Rovnako tieto série dostali postupne nový mikroprocesorom riadený pohon dverí s ochranou proti privretiu od firmy IGE a zvončeky dverovej výstrahy boli zamenené za sirénky. Vozňom 1. a 2. série boli postupne povymieňané pôvodné dopytové tlačidlá za tlačidlá v antivandalskom prevedení. Po vzore električiek druhej série boli aj do súprav prvej série nainštalované záznamníky priebehu jazdy od firmy CTM Praha (tzv. čierne skrinky). Z vozidiel 3. série boli demontované pôvodné akutické hlásiče zastávok firmy APEX, do ktorých nikdy neboli nahraté bratislavské zastávky, a v roku 2005 boli nahradené hlásičom BUSE BS 200, ktorý dostali aj ostatné vozne T6A5.
Za zmienku stojí to, že tieto električky boli spočiatku také problémové, že musela byť obmenená veľká časť elektrických súčiastok, takže dnes už nie je možné nájsť jedinú pôvodnú T6A5, pričom podľa viacerých zdrojov je každá súprava čo sa výzbroje týka "prototypom". Pôvodné tyristory v pulzných meničoch boli vymenené novšie RCT tyristory. V roku 2002 prebehla úprava regulátorov výzbroje TV3 na všetkých vozňoch (výmena niekoľkých dosiek s cieľom úpravy rozjazdovej charakteristiky na trojfrekvenčnú).
V roku 2003 sa rozsiahlej oprave vo firme Pars nova Šumperk podrobila súprava #7927+7928, ktorá bola zničená po svojej jazde bez vodiča z konečnej Pri kríži v Dúbravke. Ďalšou opravovanou električkou tohto typu v Parse bol tiež v roku 2003 vozeň #7922, ktorému sa vážne poškodila skriňa po vykoľajení pri výjazde z obratiska Karlova Ves. Náraz pri vykoľajení bol taký silný, že vozeň posunul koľajovú trať vedúcu z Dúbravky. V Parse musela byť opravená v rokoch 2008 - 2009 aj skriňa vozňa #7916, ktorý bol poškodený nárazom súpravy T3P #7717+7718. Z kurióznych nehôd môžme ešte spomenúť odtrhnutie zadného podvozku na vozni #7907 (odlomil sa čap na skrini vozu) pri rozjazde zo zastávky v Rači v roku 1997. Tento vozeň sa podarilo opraviť v ústredných dielňach DPB.
V roku 2008 dostali súpravy #7911+7912, 7935+7936 a 7953+7954 celočervený náter ako podklad pre reklamu na mesto Bratislava. O rok nato dostala červený náter aj súprava #7931+7932. Neskôr sa od tejto reklamy upustilo a ďalšie električky dostávali po prehliadkach náter v pôvodnej farebnej schéme. Súprava #7911+7912 dostala v roku 2014 pri celkovej oprave červeno-modro-strieborný náter. Až v roku 2021 sa opäť začal používať celočervený náter na električky po veľkých prehliadkach, pričom od leta 2021 sa namiesto žltej farby zberačov začala používať antracitovo sivá farba. Od súpravy #7921+7922 v marci 2023 sa začali aj na električky T6A5 po prelakovaní lepiť biele evidenčné čísla vo fonte Roboto. Prehľad prelakovaní súprav T6A5 do celočerveného náteru podľa rokov:
- 2008: #7911+7912, 7935+7936, 7953+7954
- 2009: #7931+7932
- 2021: #7904+7903, 7919+7920, 7955+7956
- 2022: #7909+7910, 7925+7926, 7946+7945, 7947+7948, 7949+7950
- 2023: #7905+7906, 7915+7916, 7921+7922, 7923+7924, 7941+7942, 7943+7944
- 2024: #7901+7902, 7907+7908, 7913+7914, 7927+7928, 7933+7934
V rokoch 2009 a 2010 bol viacerým električkám prvej série nainštalovaný komunikačný a kamerový systém UniMoCom, ktorý sa však používal iba krátko a po niekoľkých rokoch bol demontovaný. Niektorým súpravám boli postupne v rámci celkových opráv vymenené vnútorné svietidlá za novší typ, vozne tiež dostávali pri opravách protišmykovú podlahovú krytinu, menila sa farba umakartového obloženia bočníc v interiéri (po vzore električiek 3. série), súprava #7917+7918 dostala aj plastové čalúnené sedadlá Vogelsitze 650. Súprava #7911+7912 dostala v rámci opravy v roku 2014 atypické farby interiéru (červená podlaha, oranžové tyče, sivá okenná časť a červené plyšové poťahy pôvodných sedadiel) a vonkajší náter bol v modro-červeno-striebornej farebnej schéme s bielymi dverami (rovnaký ako bol predtým na súprave #7946+7945). Električkám s textilom čalúnenými sedadlami boli postupne pôvodné poťahy vymieňané za nové červenej farby s logami mesta Bratislava.
Vozňom #7911, 7948, 7954, 7956 boli pôvodné statické meniče vymenené za novší typ Cegelec SMT 6,3, vozeň #7912 dostal menič ČKD PS01 Kmínek. V roku 2020 boli na vozňoch #7909, 7910, 7921 - 7926 vymenené pôvodné statické meniče ČKD 2-UKSBR-DB za nové meniče Cegelec SMTK 6,3 Q z dôvodu nedostupnosti súčiastok pre pôvodné meniče.
V rokoch 2020 a 2021 bol do všetkých súprav nainštalovaný bezpečnostný kamerový systém pozostávajúci z monitoru pre vodiča, záznamového zariadenia, jednej prednej kamery snímajúcej priestor pred vozidlom a troch interiérových kamier v každom vozni. Inštaláciu realizovala spoločnosť K4FIN. V roku 2020 bol do predných vozňov súprav inštalovaný rádiový systém VETRA pre automatické prestavovanie výhybiek, ktoré sú týmto systémom vybavené.
Viko
Skús sa zamyslieť, prečo keď žiadny výrobca nevyrobil tak dobré vozy, tak Káhira zničila produkty ČKD za desaťročie a západné výrobky tam vyržali štandardnú dobu.
Skús si položiť otázku, či prejavom dobrého výrobcu je žitie z prastarej licencie a večne meškajúci vývoj (a to aj v projektoch, ktoré netrpeli na nedostatok štátneho záujmu, čiže žiadne také, že nepriazeň doby). To, že ČKD bolo lepšie ako Konstal ešte neznamená, že by zo širokého porovnania vyšlo ako najlepší výrobca.