Evidenčné číslo: | 7902 | ||||||||||||||||||
Typ: | T6A5/I | ||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD Tatra, a. s., Praha | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 179102 | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1991 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | 1.6.1992 | ||||||||||||||||||
Nadobúdacia cena: | 3 007 429 Kčs | ||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 7901+7902 | ||||||||||||||||||
Reklamy: | Holandsko-slovenský investičný fond (1994? - 199x)
Allianz - Slovenská poisťovňa (6.3.2013 - 4/2016) | ||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Polpantograf Stemmann-Technik Fb 80 (1999/2000)
Inštalácia kamerového systému (2010) - systém sa využíval iba krátko a neskôr bol demontovaný. Prelakovanie do celočerveného náteru v rámci VP (leto-jeseň 2024) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | Malý čelný prevíjací transparent (1991 - 1992)
BROSE (čelný prevíjací, 1992 - 10/2002) Strešné prevíjacie kocky (do 10/2002) BUSE BS 120 (od 1999) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (28 × 19 px) (od 10/2002) | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Na vozni prebiehala časť typových skúšok na rozchode 1435 mm v Prahe pod ev. č. 0027.
Prvý vozeň T6A5 dodaný do Bratislavy. Na vozni začínalo schvaľovacie konanie pre prevádzku typu T6A5 v SR a tiež slúžil na zaškoľovanie vodičov. Do premávky s cestujúcimi bol vozeň zaradený až po dodaní vozňa #7901. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|