Reakcia na: TomJ #3:
Z druhej strany (zo strany dverí) to tak je. 7946 je červená a 7945 žltá. Ale áno, keby bola 7946 červená z oboch strán, vyzeralo by to lepšie.
Evidenčné číslo: | 7946 | ||||||||||||||||||
Typ: | T6A5/II | ||||||||||||||||||
Výrobca: | ČKD Tatra, a. s., Praha | ||||||||||||||||||
Výrobné číslo: | 179520 | ||||||||||||||||||
Rok výroby: | 1993 | ||||||||||||||||||
Sprevádzkovanie: | november 1993 | ||||||||||||||||||
Depo: | Krasňany | ||||||||||||||||||
Súprava s vozidlom: | 7946+7945 | ||||||||||||||||||
Reklamy: | Carlux - bočné nálepky
Colin's (11/2003 - 18.1.2005) Marijo I. (2/2005 - 3/2006) Marijo II. (20.4.2006 - 8/2007) Prima banka (12/2012 - 2/2017) Hisense (2/2024 - 9/2024) Ferrero (9/2024 - ) | ||||||||||||||||||
Nehody: | Nehoda električiek #7120 a 7946+7945 (12.10.2004) - električka #7120 narazila zozadu do súpravy #7946+7945 pri vjazde do zastávky Račianske mýto. Počas opravy vozňa #7945 jazdil vozeň #7946 krátky čas samostatne. | ||||||||||||||||||
Rekonštrukcie a úpravy: | Modernizácia (1996) - vozeň dostal polpantograf Stemmann-Technik Fb 500, plastové sedadlá s textilným poťahom Fainsa Arianne, dosadenie informačného systému BUSE s DOT displejmi (predný, bočný) namiesto pôvodného prevíjacieho systému Brose.
Od roku 1996 do 10/2003 mal náter v bratislavských farbách (modro-červeno-strieborný s bielymi dverami) Celková oprava (2008) Výmena zberača Stemmann Fb 500 za Fb 700 (2018?) Celočervený náter, výmena sedadiel za pôvodné koženkové, výmena DOT displejov za DOT-LED (8/2022) | ||||||||||||||||||
Informačný systém: | BROSE, čelný prevíjací (do 1996)
Strešné prevíjacie kocky (do 1996) SAVS BCU 01 (1996 - 1999) BUSE BS 100 (od 1999) BUSE BS 110 (112 × 19 px), BUSE BS 110 (112 × 19 px) (1996 - 2022) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 2022) BUSE BS 120 (od 1999) BUSE BS 200 | ||||||||||||||||||
Iné údaje: | Vozeň bol privezený do Bratislavy 3.9.1993 ako posledný z druhej série T6A5.
Na vozni výrobca skúšobne použil niektoré prvky, ktoré mali byť následne ponúkané ako sériová výbava pre iné podniky v ČR. Následne bol preto zaradený do súpravy ako predný vozeň. Vozeň mal od dodania mikroprocesorový pohon dverí firmy IFE a digitálny rýchlomer CTM. | ||||||||||||||||||
Posledné záznamy o vypravení: |
|