Pôvodne pražský trolejbus dorazil 10. mája do Bratislavy.
Hoci je 10. máj 2017 predovšetkým dňom, kedy si pripomíname 90. výročie autobusovej MHD v Bratislave, do histórie sa zapíše aj inak. Do Bratislavy bol z Čiech dovezený trolejbus Tatra T 400, ktorý bol vyrobený v roku 1951. Trolejbus pôvodne jazdil v pražskom dopravnom podniku pod číslom 368, neskôr 9368. Vyradený bol v roku 1967 a následne 50 rokov odpočíval v miestnej časti Druhlice obce Daleké Dušníky juhozápadne od Prahy. Trolejbus sa zaradí do zbierky historických vozidiel DPB, v ktorej sa momentálne nachádza šesť trolejbusov. Ďalší bratislavský trolejbus sa nachádza v zbierke v Brne.
Viko
Celkovo sa mi zda, ze strasne riesis, ako sa vsetko neda. Ako je mozne, ze na zapad od nas mozu jazdit historicke linky ostosest? Ze uz aj na Slovensku existuje dost nadsencov co prenajimaju RTO ci SD na svadby a je o nich boj? To su tie nepoistitelne a nevyhodne kroky?
Co sa Olejkarskej tyka. Je tu zaujem zo strany Americanov. Myslim, ze by bola skoda nevyuzit ho. Lukrativny pozemok v centre ti zarobi dost na to, aby si staru rarohu nahradil jednoduchsou a energeticky uspornejsou stavbou mimo centra a este ti aj zostane. Druha vec je, ze mozno ani netreba stavat, samosprava ma moznost previest prebytocny majetok statu, plus aj samo mesto ma urcite dost priestorov po zrusenych skolach, rozpoctovych organizaciach atd., len nie je vykonany supis aby nebolo vidno, co vsetko zbytocne zivime a nebol tlak na naslednu racionalizaciu (priklad za vsetky - GIB, KSP a Metro a. s. by pokojne mohli byt jedno, len to by nebolo tolko riaditelskych flekov...)
-----
to all: tak mi napadlo, cim je vlasne zaplnena administrativna budova vo Vozovni Krasnany?