Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Lubomir #98017:
Myslela som ze hovorime o tychto 4 zastavkach, ktorych je vlastne 6 ? : Karlova Ves, Borska, MiU Karlova Ves, Nad Luckami, Segnerova Jurigovo nam. Zmylila som sa.
Reakcia na: linda69 #98012:

"ved to je super, ostatnymi smermi mozem ist busom " - masochistka

"ja viem, ze je naplanovanie predlezenie trate z Dubravky, ale taky vlak, ako som navrhovala, by sa tym ludom pacil asi viac, nie? " - nie

"A 80 nie je tiez nosna linka? " - nie

"Beru ludi, ktori byvaju v blizkej pesej dostupnosti k elktricke. Preco tam nechodia ziadne bezne autobusove linky? Asi preto, ze by vsetci cestovali nimi, a na elektricky by sa vybodli, nie?" - skvela konspiracna teoria 😃
Reakcia na: linda69 #98024:
KTO kúpi nové SÚPRAVY? Linda z Pečnianskej a Marcel z Rovniankovej, aby mohli venčiť psy nad plytkým tunelom?
Reakcia na: linda69 #98005:
Presnejsie preto ze nimi cestujes, ze? Ducova frajerka?
Reakcia na: linda69 #98000:
Wow, to je mi vyhoda ze sa nedostanes do centra!
.Re #98013 Lubomir: "sucasne vlaky nie su o nic tichsie.." Ja viem, ale ved by sa museli kupit nove.

"Ked sledujem v zapche uviaznute busy, vzdy dakujem za elektricku." To by vyriesili pruhy urcene pre autobusy.

Otazkou na teba je preco nie elektricku aj vlak ? preco si ubrat jedno spojenie, ked mozu existovat dve? uz som to pisala ?
Reakcia na: linda69 #98014:
"Ved ako zvladnut tu vystavbu v zone pribinova? To mi tu este nikdo nenapisal." - ale napísal. To, že súčasný stav nebude stačiť, je pravda. Lenže rozvetvenie tunela na Rovniakovu tomu veľmi nepomôže.
Reakcia na: linda69 #97995:
Hej, a ked bude vlak, bude to inak? Bullshit!
Reakcia na: linda69 #97990:
Ten tvoj príspevok bol myslený vážne, alebo sa niekomu snažíš pchať do zadku? ?
Reakcia na: linda69 #97990:

"Je pomala" - chod do Brna, napriklad tratou na Bystrc kde sa jazdi dost rychlo... takze BLBOST

"hlucna" - chod do Viedne

"ma zivotnost az 30 rokov a ta sa da este predlzit. To znamena ze cestujuci sa mozu vozit v starych voznoch, a vsetko bude v poriadku lebo budu v zivotnosti" - lebo na Slovensku jazdia len najnovsie moderne supravy 🙂

Sumar sumarum: BLBOST!
Reakcia na: linda69 #98015:
Električka bude jazdiť podľa toho, aká bude potrebná kapacita, najkratší interval však každých 90 sekúnd. Električka nahradí komplet linku 95 (súčasný interval 3 min.), petržaslkú časť linky 78 (int. 8 min.) a preberie časť cestujúcich z liniek 68, 83, 93, 94, 96 a 98. Naviac získa ďalších cestujúcich z plánovanej výstavby v lokalite Janíkov dvor. Taktiež sa môže dostaviť taký stav, že pri ceste do centra v rannej špičke už nebude treba stáť na schodoch. Vás z Pečnianskej nebude nikto naháňať, aby ste pri ceste do centra išli cez Námestie hraničiarov len kvôli prestupu na električku.
Reakcia na: linda69 #98016:
Kde je ciastocne nizkopodlazna ??? Vlek nerataj
Reakcia na: linda69 #98012:
"takže tie 4 zastávky pred prípojkou z DD neberú nikoho, však? Tak potom načo tam asi sú?" Beru ludi, ktori byvaju v blizkej pesej dostupnosti k elktricke. Preco tam nechodia ziadne bezne autobusove linky? Asi preto, ze by vsetci cestovali nimi, a na elektricky by sa vybodli, nie?

Linka c. 28 Riviera - Novy Most
Linka c. 29 Riviera - Novy most
Linka c. 32 Dlhe Diely - Hlavna Stanica
Linka c. 133 v spicke trasa Dlhe Diely - Novy Most

Dalej :

Linka c. 31 Mlynska dolina - Lanfranconi - Trnavske Myto
Linka c. 39 Ml. Dolina - Lanfranconi - Suhvezdna
Linka c. 30 Lamac - Lanfranconi - Novy Most
Linka c. 37 Zahorska Bystrica - PKO - Novy Most

Pokial by niekto velmi chcel, moze sa naprestupovat dost a byt "rychlejsi". Rovnako tak moze ist prazdnou elinou v case rannej spicky do Dubravky, kde ma L20, L22, L34 a L83, ako aj L23.
Reakcia na: Valec #98011:
No ta druha elektricka je aspon ciastocne nizkopodlazana ❤ .
Reakcia na: Valec #98010:
"z tvojej zastávky ti linky 80 a 88 budú premávať aj naďalej a pravdepodobne aj bez akejkoľvek zmeny trasy a ponúkanej kapacity." Juj, to by bolo super ? . Ale ked ma premavat dlha elektricka kazdych 90 sekund, tak tych ludi tam treba odniekial zobrat. ? Nedaju tam aj cestujucich iducich po Novom moste? ❓
Reakcia na: Mike #98008:
Myslim si, ze vlak nahradi linky 68 a 95, umozni skratit 88 a 78 malinko zhorsit interval. Bol by vyuzivany dost.
Ved ako zvladnut tu vystavbu v zone pribinova? To mi tu este nikdo nenapisal. Urcite nebude stacit len to co je tam teraz.
Motivacia nakupovat nove elektricky by urcite bola vystavba trate do Petrzalky, ale az v roku 2015. Dovtety by sa snad nejake kupily aj tak. Aspon si to myslim. ?
Reakcia na: linda69 #97990:
Skusim sa k tomu vyjadrit aj ja.

"Lebo elektricka je podla mna ten najdebilnejsi dopravny prostriedok na svete." To bude isto dovod, preco ju vsade na zapade opat stavaju...

"Je pomala (a moze sa nazyvat kludne aj rychlodrazna)" Elektricka nema problem s rychlostou cca do 70 -80 km/hod. Vacsia rychlost je aj u vlaku na takych kratkych medzizastavkovych usekoch nedosiahnutelna. Elektricka ma ale na rozdiel od vlaku obvykle vyssiu akceleraciu, pretoze to v podstate je lahka kolajova suprava 🙂

"hlucna (to sa tyka predovsetkym tych suprav, co jazdia v Bratislave teraz nie tych novych)" to je zalezitost starostlivosti o trat a vozidla - sucasne vlaky nie su o nic tichsie..

"ma zivotnost az 30 rokov a ta sa da este predlzit. To znamena ze cestujuci sa mozu vozit v starych voznoch, a vsetko bude v poriadku lebo budu v zivotnosti (daju sa kupit nove, ale DPB nebudeasi nikdy taky bohaty aby to robi, ked aj vo Viedni jazdia take stare eliny)" a co myslis ake stare su vlaky co pouziva zeleznicna spolocnost ? Ti garantujem ze vekovy priemer bratislavskych elektriciek je minimalne o polovicu nizsi nez u vlakov. Mimochodom zivotnost vlakovych suprav je rovnaka a mozno aj vyssia. Co sa tyka busov, DPB prevadzkuje aj 16 rocne busy a zivotnost je 6-8... na rozdiel od elektriciek tie busy ale nie su najbezpecnejsie.

"a hlavne je velmi nespolahliva." A ako casto chodis elektrickou, dievka moja ? Ja nou chodim denne do prace a jeden jediny krat som mal problem ked bolo v kolajisku pitome auto. A to byvam v Karlovej Vsi. Ked sledujem v zapche uviaznute busy, vzdy dakujem za elektricku.

"Poznam cloveka, ktori byval v Karlovke a prestahoval sa do Petrzalky aj preto, lebo mal uz plne zuby tych kazdu chvilu nejazdiacich elin." To dokazuje asi tolko ako ked ja poviem ze poznam cloveka, ktory sa do Bratislavy pristahoval kvoli Ikarusom 280 a preto ich nevyradujme !

"Jej vyhody? Jedine kapacita. Ale je ta kapacita naozaj potrebna?" Kapacita autobusov nepostacuje, navyse prestup napr. z linky 95 na ine linky na Safarikovom namesti je dost zbytocny a tazkopadny. Dalsie Bus pruhy su na mnohych miestach Petrzalky len zboznym prianim, ktore je nerealizovatelne. Ako je mozne aj vyasfaltovat vsetok priestor medzi panelakmi a mozno to bude stacit...

Otazkou na teba je preco nie elektricku aj vlak ? preco si ubrat jedno spojenie, ked mozu existovat dve ?
Reakcia na: kecho #97998:
Ty si najdlhsi, tak som si Ta nechala nakoniec ? .

"električkou sa dostaneš na už existujúcu vybudovanú trať v meste VS vlakom môžeš ísť akurát tak popod mesto jedným smerom" ved to je super, ostatnymi smermi mozem ist busom

"uvedom si, koľko financií má dpb na kupovanie vozov (je jedno, akých), takže ti určite nebudú kupovať jeden vozeň každý rok, len aby si mala ot najnovšie" uvedomujem si to, preto som za busy a duobusy, ktore su lacnejsie a maju kratsiu zivotnost

vlak je len mensie zlo, jasne, ze aj teomu sa tie veci mozu stat, ale ak bude v tuneli, tak vsetky nie

"veď každý deň jazdia prázdne autobusy smerom cez mosty do mesta a večer úplne prázdne do Pe, však?" Nie, ale ja nemozem za to, ze chodia vo velkych intervaloch a kratke, ked maju byt dlhe

"autobusy sú bezporuchové a tiež nikdy žiadny nehorel?" to netvrdim, ale ked sa nieco stane busu alebo trolejbusu, tak ten dalsi ho obide a nezastavi sa cela doprava v mestkej casti

"myslím, že tam je naplánovaná výstavba/predĺženie trate z Dúbravky a mimochodom 5ka má cestu Dúbravka-Rača 54 minút a niektorí ňou aj chodia, pretože je to asi lepšie spojenie ako xkrát prestupovať" ja viem, ze je naplanovanie predlezenie trate z Dubravky, ale taky vlak, ako som navrhovala, by sa tym ludom pacil asi viac, nie?

"rovnako ako dnes musia cestovať busmi, aby sa dostali k busom, ktoré idú do centra (tzv. nosným linkám s int. +/- 3 min.), taká 99na či 80 tka ti nič nehovorí?" Ano musia, ale tu nejde o to, zrusit 95 a je trasu nahradit elektrickami, ale donuti vsetkych ist elekktrickou, aj ked je to busom rychlejsie. A 80 nie je tiez nosna linka?

"takže tie 4 zastávky pred prípojkou z DD neberú nikoho, však? Tak potom načo tam asi sú?" Beru ludi, ktori byvaju v blizkej pesej dostupnosti k elktricke. Preco tam nechodia ziadne bezne autobusove linky? Asi preto, ze by vsetci cestovali nimi, a na elektricky by sa vybodli, nie?

"že bude mať interval 15-20 minút, pričom za ten čas sa dostaneš do mesta aj bicyklom?" bicykel je super vec, ale do mesta by som sla busom


"dôsledky využívania dieslákov na DD vidíš v ich poruchovosti, nakoľko nie sú stvorené na to, aby sa každú chvíľu púšťal diesel, ale iba v mimoriadnych situáciách... " sak prave, ze by sa pouzivali len v mimoriadnych situaciach, napriklad obchadzkach

"Žeby sa domovník preregistroval? Niečo ako Dunčo (bez urážky) s 10timi nickami... " Ja som tu vdaka bratovi zaregistrovana uz priblizne od konca septembra.

Aky Dunco? Len mi nehovor mi, ze aj moj oblubeny komisar Rex je tiez Dunco ?.
Reakcia na: linda69 #97990:
A ešte jedna vec:
"ma zivotnost az 30 rokov a ta sa da este predlzit. To znamena ze cestujuci sa mozu vozit v starych voznoch, a vsetko bude v poriadku lebo budu v zivotnosti (daju sa kupit nove, ale DPB nebudeasi nikdy taky bohaty aby to robi, ked aj vo Viedni jazdia take stare eliny)"

Más vôbec predstavu, z akého roka sú súčasné vozne a elektrické jednotky používané v ZSSK? Len zlomok z celého vozidlového parku je mladší ako 20 rokov. Aj vozne využívané vo vlakoch IC sú vyše 20 ročné, akurát prešli GO.

Modernizované električky ktoré jazdia aj v BA (http://www.imhd.sk/ba/index.php?img=23485&typ=gm) sú vlastne novostavbou, akurát so starých designom. Len minimum častí je v nich pôvodných. Či myslíš, že po nalepení nových čiel bude tá električka lepšia? (http://mhd-ostrava.ic.cz/fotky/3338.JPG)
Reakcia na: linda69 #97990:
"Tento navrh jasne ukazal, ze Petrzalcania by boli jednoducho donuteni cestovat elinami, lebo autobusy, respektive trolejbusy by ich vzdy doviezli len a len k elektrickam na ktore treba pri ceste do centra prestupit. "

Základným problémom v tejto časti tvojho príspevku je to, že sa odvolávaš na návrh linkového vedenia, ktoré bolo pripravované okolo roku 2004. Ak si to medzi časom nepostrehla, tak v septembri 2005 prebehla v Petržalke v autobusovej doprave také zmena linkového vedenia, ktorá už počítala s budúcou premávkou električiek. Čiže linkové vedenie na ktoré sa odvolávaš je už neaktuálne a z tvojej zastávky ti linky 80 a 88 budú premávať aj naďalej a pravdepodobne aj bez akejkoľvek zmeny trasy a ponúkanej kapacity.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.