aha. a to ze sa budu kupovat nove elektricky ti asi... uslo ? Lebo si inak neviem celkom vylozit to, ze v pripade elektriciek ti vadi hlucnost starych vozidiel, aj ked sa budu kupovat nove a v pripade vlakov ti hlucnost starych voznov nevadi, pretoze sa budu kupovat nove... WTF ? ?
Lenze ono sa neda rozsirovat komunikacie donekonecna a neda sa to robit vsade... Tie tisice vodicov ktore po tych cestach jazdia (a medzi ktorych patria aj mestsky poslanci) jaksi nestoja o okliestovanie ich automobiloveho priestoru. Navyse ked vezmes upchatu cestu a vezmes jeden pruh pre busy tak ju tym definitivne ucpes.
Myslela som ze hovorime o tychto 4 zastavkach, ktorych je vlastne 6 ? : Karlova Ves, Borska, MiU Karlova Ves, Nad Luckami, Segnerova Jurigovo nam. Zmylila som sa.
"ved to je super, ostatnymi smermi mozem ist busom " - masochistka
"ja viem, ze je naplanovanie predlezenie trate z Dubravky, ale taky vlak, ako som navrhovala, by sa tym ludom pacil asi viac, nie? " - nie
"A 80 nie je tiez nosna linka? " - nie
"Beru ludi, ktori byvaju v blizkej pesej dostupnosti k elktricke. Preco tam nechodia ziadne bezne autobusove linky? Asi preto, ze by vsetci cestovali nimi, a na elektricky by sa vybodli, nie?" - skvela konspiracna teoria
"Ved ako zvladnut tu vystavbu v zone pribinova? To mi tu este nikdo nenapisal." - ale napísal. To, že súčasný stav nebude stačiť, je pravda. Lenže rozvetvenie tunela na Rovniakovu tomu veľmi nepomôže.
"Je pomala" - chod do Brna, napriklad tratou na Bystrc kde sa jazdi dost rychlo... takze BLBOST
"hlucna" - chod do Viedne
"ma zivotnost az 30 rokov a ta sa da este predlzit. To znamena ze cestujuci sa mozu vozit v starych voznoch, a vsetko bude v poriadku lebo budu v zivotnosti" - lebo na Slovensku jazdia len najnovsie moderne supravy
Električka bude jazdiť podľa toho, aká bude potrebná kapacita, najkratší interval však každých 90 sekúnd. Električka nahradí komplet linku 95 (súčasný interval 3 min.), petržaslkú časť linky 78 (int. 8 min.) a preberie časť cestujúcich z liniek 68, 83, 93, 94, 96 a 98. Naviac získa ďalších cestujúcich z plánovanej výstavby v lokalite Janíkov dvor. Taktiež sa môže dostaviť taký stav, že pri ceste do centra v rannej špičke už nebude treba stáť na schodoch. Vás z Pečnianskej nebude nikto naháňať, aby ste pri ceste do centra išli cez Námestie hraničiarov len kvôli prestupu na električku.
"takže tie 4 zastávky pred prípojkou z DD neberú nikoho, však? Tak potom načo tam asi sú?" Beru ludi, ktori byvaju v blizkej pesej dostupnosti k elktricke. Preco tam nechodia ziadne bezne autobusove linky? Asi preto, ze by vsetci cestovali nimi, a na elektricky by sa vybodli, nie?
Linka c. 28 Riviera - Novy Most
Linka c. 29 Riviera - Novy most
Linka c. 32 Dlhe Diely - Hlavna Stanica
Linka c. 133 v spicke trasa Dlhe Diely - Novy Most
Dalej :
Linka c. 31 Mlynska dolina - Lanfranconi - Trnavske Myto
Linka c. 39 Ml. Dolina - Lanfranconi - Suhvezdna
Linka c. 30 Lamac - Lanfranconi - Novy Most
Linka c. 37 Zahorska Bystrica - PKO - Novy Most
Pokial by niekto velmi chcel, moze sa naprestupovat dost a byt "rychlejsi". Rovnako tak moze ist prazdnou elinou v case rannej spicky do Dubravky, kde ma L20, L22, L34 a L83, ako aj L23.
"z tvojej zastávky ti linky 80 a 88 budú premávať aj naďalej a pravdepodobne aj bez akejkoľvek zmeny trasy a ponúkanej kapacity." Juj, to by bolo super ? . Ale ked ma premavat dlha elektricka kazdych 90 sekund, tak tych ludi tam treba odniekial zobrat. ? Nedaju tam aj cestujucich iducich po Novom moste?
Myslim si, ze vlak nahradi linky 68 a 95, umozni skratit 88 a 78 malinko zhorsit interval. Bol by vyuzivany dost.
Ved ako zvladnut tu vystavbu v zone pribinova? To mi tu este nikdo nenapisal. Urcite nebude stacit len to co je tam teraz.
Motivacia nakupovat nove elektricky by urcite bola vystavba trate do Petrzalky, ale az v roku 2015. Dovtety by sa snad nejake kupily aj tak. Aspon si to myslim. ?
"Lebo elektricka je podla mna ten najdebilnejsi dopravny prostriedok na svete." To bude isto dovod, preco ju vsade na zapade opat stavaju...
"Je pomala (a moze sa nazyvat kludne aj rychlodrazna)" Elektricka nema problem s rychlostou cca do 70 -80 km/hod. Vacsia rychlost je aj u vlaku na takych kratkych medzizastavkovych usekoch nedosiahnutelna. Elektricka ma ale na rozdiel od vlaku obvykle vyssiu akceleraciu, pretoze to v podstate je lahka kolajova suprava
"hlucna (to sa tyka predovsetkym tych suprav, co jazdia v Bratislave teraz nie tych novych)" to je zalezitost starostlivosti o trat a vozidla - sucasne vlaky nie su o nic tichsie..
"ma zivotnost az 30 rokov a ta sa da este predlzit. To znamena ze cestujuci sa mozu vozit v starych voznoch, a vsetko bude v poriadku lebo budu v zivotnosti (daju sa kupit nove, ale DPB nebudeasi nikdy taky bohaty aby to robi, ked aj vo Viedni jazdia take stare eliny)" a co myslis ake stare su vlaky co pouziva zeleznicna spolocnost ? Ti garantujem ze vekovy priemer bratislavskych elektriciek je minimalne o polovicu nizsi nez u vlakov. Mimochodom zivotnost vlakovych suprav je rovnaka a mozno aj vyssia. Co sa tyka busov, DPB prevadzkuje aj 16 rocne busy a zivotnost je 6-8... na rozdiel od elektriciek tie busy ale nie su najbezpecnejsie.
"a hlavne je velmi nespolahliva." A ako casto chodis elektrickou, dievka moja ? Ja nou chodim denne do prace a jeden jediny krat som mal problem ked bolo v kolajisku pitome auto. A to byvam v Karlovej Vsi. Ked sledujem v zapche uviaznute busy, vzdy dakujem za elektricku.
"Poznam cloveka, ktori byval v Karlovke a prestahoval sa do Petrzalky aj preto, lebo mal uz plne zuby tych kazdu chvilu nejazdiacich elin." To dokazuje asi tolko ako ked ja poviem ze poznam cloveka, ktory sa do Bratislavy pristahoval kvoli Ikarusom 280 a preto ich nevyradujme !
"Jej vyhody? Jedine kapacita. Ale je ta kapacita naozaj potrebna?" Kapacita autobusov nepostacuje, navyse prestup napr. z linky 95 na ine linky na Safarikovom namesti je dost zbytocny a tazkopadny. Dalsie Bus pruhy su na mnohych miestach Petrzalky len zboznym prianim, ktore je nerealizovatelne. Ako je mozne aj vyasfaltovat vsetok priestor medzi panelakmi a mozno to bude stacit...
Otazkou na teba je preco nie elektricku aj vlak ? preco si ubrat jedno spojenie, ked mozu existovat dve ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
linda69
"Ked sledujem v zapche uviaznute busy, vzdy dakujem za elektricku." To by vyriesili pruhy urcene pre autobusy.
Otazkou na teba je preco nie elektricku aj vlak ? preco si ubrat jedno spojenie, ked mozu existovat dve? uz som to pisala ?