.Re #98013 Lubomir: "sucasne vlaky nie su o nic tichsie.." Ja viem, ale ved by sa museli kupit nove.
"Ked sledujem v zapche uviaznute busy, vzdy dakujem za elektricku." To by vyriesili pruhy urcene pre autobusy.
Otazkou na teba je preco nie elektricku aj vlak ? preco si ubrat jedno spojenie, ked mozu existovat dve? uz som to pisala ?
"Ked sledujem v zapche uviaznute busy, vzdy dakujem za elektricku." To by vyriesili pruhy urcene pre autobusy.
Otazkou na teba je preco nie elektricku aj vlak ? preco si ubrat jedno spojenie, ked mozu existovat dve? uz som to pisala ?
Mike
Napr. toto: si myslíš, že vlak nahradí iba linku č. 95, zatiaľ čo električky nahradia všetky petržalské linky?
A ďalej keď pripúšťaš, teda súhlasíš že vlak bude mať redší interval ako elina, ale tým pádom bude pre ľudí menej atraktívny (čo bude dané aj trasovaním), teda bude aj menej využívaný, čo povedie buď k zdraženiu jeho prevádzky, alebo k zásadnejšiemu prehodnoteniu jeho prevádzky, v krajnom prípade k jeho zrušeniu.
Dnes sme v situácií že menšia atraktivita vlaku v porovnaí s električkou vedie k jeho nevybudovaniu ☺
A k električkám. Pokiaľ sa postaví trať do Petržalky ako ďalšia električková radiála, bude nevyhnutné nakúpiť nové vozy, lebo "s týmito komunistickými šunkami" by si Petržalku už neobslúžila, je ich málo. A zasa naopka, keď nebude nová trať do Petržalky, nebude motivácia nakupovať nové električky, lebo pre ostatnú časť mesta tie súčasné stačia a ešte aj niečo vydržia. ☺
❤ ❤