Ad duobus pod Nový most: DPB nakúpi 6 duobusov. Keďže nie všetky budú vždy k dispozícii, grafikon sa dá postaviť najviac na päť (a aj to je o hubu). Dnes jazdí na 33 v špičke 7 vozidiel. Keď pre zjednodušenie vezmeme kapacitu kĺbového duobusu ako 1,5-násobok kapacity sólo autobusu, treba 4,67 duobusu, aby bola dodržaná súčasná kapacita. Takže tých 5 vozidiel ledva postačí na udržanie súčasnej kapacity na linke 33. Že by dokázali obslúžiť rameno pod Nový most (čo je predĺženie jazdnej doby na cca 2,5-násobok), je holý nezmysel. Pod most budú môcť zájsť tak dva spoje ráno (špičkové vozidlá, ktoré si tam "odskočia" cestou do vozovne).
Technopol
p.s kompetentný nám odporučili namiesto linky 81 prestup 95 + 83 ale neviem ako brali do uváhy prestup tieto ranne hodiny, pri tom L83 má nadväzovať na L 95 tak neviem prečo to dávaju tak natesno stačilo by o 2-3 min posunuť odchody vďaka ☠