Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #51547:
Ani nebudu ??? To si ako myslel ?
Co ze tak nahle ci planovane? vymenili staru vymenu v Gastanovom hajiku ?
Mesto stále zbiera sťažnosti, ľudia pomaly rezignovali http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2424215 Na linke pre zmeny v doprave presviedčajú, že sa odpovedí dočkáme http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2424216
Reakcia na: Mikimaus #51546:
na obchodnej nic neodstranuju a ani nebudu. opravuju len priecestie na Kollarovom.
Na Obchodnej odstraňujú koľaje http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2424191 no ze by nieco aj na Kapucinskej robili...teda ak nepocitam ten zvar co tam opravili


?
Reakcia na: petert #51520:
Ja by som navrhoval diskusiu pred ostrovčekom rozbočiť návestidlom.
Reakcia na: LUK #51204:
áno, autobus trávi väčšinu dňa na ceste, ale keď potom príde do vozovne, kde naň môže ďalej pršať, nie je to bohviečo...

inak, mám dojem, že nové električky sú v lepšom stave ako nové autobusy, lepšia údržba alebo "vďaka" tomu, že sú vo vozovni pod strechou?
Reakcia na: inTony #51532:
Nejen v těchto městech! Já osobně neznám v západní Evropě město velikosti Bratislavy (tedy 500 tis.- milión obyv.), kde by měli metro A tramvaje! Je pravda, že je dost měst, kde mají VAL metro a podobné věci, ale tam si taky kdysi dávno tramvaje zrušili a nosný systém teď přesto potřebují (za všechny jmenujme třeba Toulouse). Ale tuto funkci umí tramvaje taky (pokud jsou mimo centru rychlodrážně koncipované- a to v Bratislavě většinou už jsou), ba dokonce mohou být přínosnější než metro (menší docházková vzdálenost), tak proč toho nevyužít! A fakt si dovedu představit krásnou tramvajovou síť v Bratislavě- stačí pouze
1) dostat tramvaj na Petržalku
2) upravit vedení tratí (klidně můžou být v podzemí) v oblasti centra (řekněme oblast od Račianského/Trnavského Mýta po Chatam Sófer)
3) udělat generální obnovu stávajících tratí
4) postupně nakupovat nové NP tramvaje (proto ta reko- na Ružinově si Combino nebo ULF nedovedu představit) a když by to šlo dobře, tak můžete mít cca. 2020 tramvaje jak v Linci nebo Baselu...
Reakcia na: inTony #51531:
Tak v tom případě je vše v pořádku!
Reakcia na: tomas1 #51540:
ja neviem, je to hovadina..
Reakcia na: inTony #51538:
No ale načoo??? ?
Mimoriadny spoj z Hlavnej stanice
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=75765
Skutočne systém. ?
"v prípade zvýšených prepravných nárokov" - toto nechápem.

☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠
Reakcia na: tomas1 #51537:
ja som počul od niekoho z magistarátu, že tam bude max. jeden pruh, smerujúci z Vajanského nábrežia, čo neovplyní premávku električiek.
Reakcia na: inTony #51524:
Dúfam, že sa tá rekonštrukcia neschváli, kým bude na magorstráte ten oný a jeho banda. Oni sú tam schopní narvať aj 4 IGK pruhy ?.
Ja nevidím žiadny dôvod aby sa tam púšťali IGK. ?
Reakcia na: petert #51527:
Odchádzať nemusíš, ale počúvaj a uč sa!
Reakcia na: debil #51533:
Neviem ako to podvihnú, ale nejako to už vyriešia... Pravedepodobne to podržia vo vzduchu, ale to fakt neviem. Električky by sa mali premiešať, ale predovšetkým by tam mali chodiť nové vlaky. Linky by mali smerovať do Karlovej Vsi, Rače a na Hlavnú stanicu, z toho jedna špičková (pravdepodobne do Karlovej Vsi). Aj keď otom je predčasné hovoriť. Električkových liniek by malo byť celkovo v BA asi 8, ja si viem predstaviť aj celkový počet 6 liniek, do každej radiály maximálne 2 linky s hustými intervalmi, vrátane Petržky (2 linky, jedna do Rače, druhá na stanicu).
Reakcia na: inTony #51524:
Cestnú mostovku demontujú, železničnú mostovku rozšíria. OK. A aby to celé výškovo upravili, budú musieť asi aj dočasne demontovať železničnú časť. Jedine. že by ju držali dočasne vo vzduchu vzducholode počas výškových úprav. A ešte mi nikto nedal odpoveď, či rýchlodrážne električky budú premávať len do Petržalky otočkou cez Jesenského, alebo sa všetky tramvaje v BA premiešajú .
Reakcia na: petert #51516:
ani v Linzi, Brne,... nieje metro a električky sú tam v pohode..
Reakcia na: SZKV #51528:
ja som hovoril, že sa má zdvojkoľajniť.. tak že sa má v strede rozrezať, posunúť a dobudovať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.