Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BigMac #51559:
Proste typický parovod. Veď také trolejové kríženie t x d by v parovodnom ponímaní ukrutne spomaľovalo oba druhy dopravy, takže oni to súdruhovia inžinieri-organizátori od parnej trakcie dobre mysleli ? . By ma zaujímalo, či už majú od firmy Furrer&Frey objednané pevné oblúkové svorky na trať, či im postačia tie z ex-ELV Kremnica čo ich majú plné sklady alebo či nedajbože ustúpia od svojej koncepcie "najlepšia svorka je pevná svorka" a použijú aj dvoj-, či, nedajbože ja trojzávesové (ó, aké rúhanie, veď to nemôže fungovať) oblúkové svorky koncepcie Kummler+Matter?
Kri: aleba. A to mas odkial taketo bludy, z volebneho programu pana Bystrika Holleho? Ake priame prepojenie DD-mesto? Ved to bude ostrovna prevadzka oddelena od ostatnej siete, tak aka predlzena L-204? Alebo tam budes tie trolejbusy v useku Molecova - Hyrosova tahat traktorom? TT DD v predlozenom navrhu je vrchol nesystemovosti a podvod na volicoch v bliziacich sa komunalnych volbach.
Reakcia na: galiyosha #51553:
Zdá sa, že súdruhovia inžinieri Para (ex Výskumný ústav káblov a izolantov, dokonalý diletant v odbore vrchného vedenia, preto vedúci odboru pevných trakčných zariadení) a Haluza ("riaditeľ" rezortu technickej infraštruktúry, pod ktorého spadajú ako búdky na konečných, tak koľajové trate, neviem, či niečomu zt toho rozumie ale na 99% skôr tým búdkam) odborne doporučili pánu riaditeľovi DPB ing. Zacharovi (ktorý je bývalý železničiar a preto tomu nerozumie a musí si nechať poradiť), že také kríženie v KV by bolo veľa komplikované a preto treba trombelus na diesel otáčať...
Reakcia na: galiyosha #51553:
si predstav ze by vrbusti museli kvoli tomu spravit 2x krizenie elektricka-trolejbus ?
RE #51543 SZKV: Elektricku, U-Bahn a samozrejme aj S-Bahn ma aj Frankfurt n/Mohanom, 657 tisic obyvatelov...
galiyosha: To som vytrhol z kontextu. Bolo to reply na prispevok o podobnosti DD a Petrzalky v ich odrezanosti od nosnych trakcii. Aj tak si ale myslim, ze DD budu skor mat nieco ako predlzenu L204, ako Petrzalka bude mat elektricku.
Reakcia na: SZKV #51543:
"inTony: Nejen v těchto městech! Já osobně neznám v západní Evropě město velikosti Bratislavy (tedy 500 tis.- milión obyv.), kde by měli metro A tramvaje! "

Düsseldorf, 574 tisic obyvatelov, maju metro aj elektricku.
Reakcia na: kri #51552:
? A na to si ako prišiel? Ľudia, to si vážne myslíte, že tých 6 (slovom ŠESŤ) trolejbusov s pomocným pohonom (prestaňte už trepať o duobusoch!) bude chodiť až pod Nový most?

Mne sa skôr na tom nákrese, čo tu bol prezentovaný, nejako nepozdávalo riešenie otáčania. To akože dole na Molecovej vždy duobus zhodí zberače, na dízel sa otočí na križovatke, a opäť na Molecovej sa "nalodí"? No to je teda úžasné riešenie.
BigMac: Trolejbusy na DD vyriesia 1 z dolezitych parametrov MHD-pocet priamych spojeni bez prestupu do centra. Ine dolezite parametre-obsadenost vozidiel ktore pouzije cestujuci na celej jeho ceste, doba jazdy, hustota intervalov-samozrejme zasadne nevyriesia.
Detto v Petrzalke: ak by bud v BA (hypoteticky) neexistovali el. trakcie alebo by sa dobudovala elina do Petrzalky, zvysil by sa pocet priamych spojeni.
Reakcia na: KLF #51550:
ze v decembri sa budeme opat vozit po starej trati na obchodnej.
Reakcia na: TeBeCe #51547:
Ani nebudu ??? To si ako myslel ?
Co ze tak nahle ci planovane? vymenili staru vymenu v Gastanovom hajiku ?
Mesto stále zbiera sťažnosti, ľudia pomaly rezignovali http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2424215 Na linke pre zmeny v doprave presviedčajú, že sa odpovedí dočkáme http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2424216
Reakcia na: Mikimaus #51546:
na obchodnej nic neodstranuju a ani nebudu. opravuju len priecestie na Kollarovom.
Na Obchodnej odstraňujú koľaje http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2424191 no ze by nieco aj na Kapucinskej robili...teda ak nepocitam ten zvar co tam opravili


?
Reakcia na: petert #51520:
Ja by som navrhoval diskusiu pred ostrovčekom rozbočiť návestidlom.
Reakcia na: LUK #51204:
áno, autobus trávi väčšinu dňa na ceste, ale keď potom príde do vozovne, kde naň môže ďalej pršať, nie je to bohviečo...

inak, mám dojem, že nové električky sú v lepšom stave ako nové autobusy, lepšia údržba alebo "vďaka" tomu, že sú vo vozovni pod strechou?
Reakcia na: inTony #51532:
Nejen v těchto městech! Já osobně neznám v západní Evropě město velikosti Bratislavy (tedy 500 tis.- milión obyv.), kde by měli metro A tramvaje! Je pravda, že je dost měst, kde mají VAL metro a podobné věci, ale tam si taky kdysi dávno tramvaje zrušili a nosný systém teď přesto potřebují (za všechny jmenujme třeba Toulouse). Ale tuto funkci umí tramvaje taky (pokud jsou mimo centru rychlodrážně koncipované- a to v Bratislavě většinou už jsou), ba dokonce mohou být přínosnější než metro (menší docházková vzdálenost), tak proč toho nevyužít! A fakt si dovedu představit krásnou tramvajovou síť v Bratislavě- stačí pouze
1) dostat tramvaj na Petržalku
2) upravit vedení tratí (klidně můžou být v podzemí) v oblasti centra (řekněme oblast od Račianského/Trnavského Mýta po Chatam Sófer)
3) udělat generální obnovu stávajících tratí
4) postupně nakupovat nové NP tramvaje (proto ta reko- na Ružinově si Combino nebo ULF nedovedu představit) a když by to šlo dobře, tak můžete mít cca. 2020 tramvaje jak v Linci nebo Baselu...
Reakcia na: inTony #51531:
Tak v tom případě je vše v pořádku!
Reakcia na: tomas1 #51540:
ja neviem, je to hovadina..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.