Na to iba jedno: preco nenechas vyjadrit sa ludom, ktori chodia do Petrzalky pravidelne, ktori tu byvaju,...
Galiyosha mal tiez v niektorych veciach podobny nazor ako ja. Ide o odlahcenie L98 na useku Lucanka - Smolenicka. A na to je najvhodnejsia L93. A ked uz tak to spojit aj s Antolskou nie?
OK, som rád, že si sa dal aj na matematiku Pošli tento návrh autorovi linkového vedenia, ktorý uvidí čo sa dá robiť. Môžeš nám dať tu na fórum potom vedieť, ako si dopadol
jedna sa o to, aby bola linka rovnomerne a uzitocne vytazena. To znamena od konecnej po konecnu. Ak chces od zaciatocnej po konecnu.
Tak aby sa nestavalo, ze prvych desat zastavok ide vozidlo totalne prazdne.
Lenže Ty nepočúvaš a melieš si to svoje. Jasne bolo vysvetlené, prečo NIE, bolo načrtnuté, o čom je zhruba systém linkového vedenia a Ty stále nepočúvaš....
"ešte by som chcel vedieť na čo je priame spojenie Antolskej s Hlavnou stanicou a ASMN. To chodia ľudia zo všetkých okolitých obcí a miest chodia všetcia do petržalskej nemocnice... To sa mi nejako nezdá. Nemocnica Antolská je pre petržalčanov - preto linka 99 stojí až na 27 zastávkach. "
Ďakujem, že si mu to takto po lopate vysvetlil. Dúfam, že to konečne pochopí.
nechcem sa dotknut vacsiny, ktora hlasovala zato, ze najlepsie by bolo mat automaty aj na mince, bankovky aj karty, resp. na druhom mieste mince a bankovky.
Pochybujem nad normalnostou vasho uvazovania, pretoze taky automat je tak drahy, ze je to v sucastnej dobe porovnatelny luxus ako keby ste chceli Neoplany s klimatizeciou v polovici vozoveho parku.
A len tak mimochodom, tomu, kto vymyslel papierovu dvacku by som vo verejnom zaujme nedal cistit ani verejne toalety.
ešte by som chcel vedieť na čo je priame spojenie Antolskej s Hlavnou stanicou a ASMN. To chodia ľudia zo všetkých okolitých obcí a miest chodia všetcia do petržalskej nemocnice... To sa mi nejako nezdá. Nemocnica Antolská je pre petržalčanov - preto linka 99 stojí až na 27 zastávkach. ?
Je logicke, ze busy vynechajú rovnako ako pred "novým začiatkom" veď od 5. 9. 2005 nejazdí ani jeden nový...
Ad 93 a 95 z Vyšehradskej - mne osobne to nevadí, "skúsené" a "vševedné" dôchodkyňe a dôchodcovia aspoň majú prestupný uzol medzi Hlavnou stanicou a Šafárikovym nám (práve tu Vyšehradskú ? )
Naschval som zdoraznil nastupna/vystupna zastavka. A nie prestupna!! Tu viem spravit takmer vsade.
Zober si teoreticky otocis vsetky eliny z dubravky a karlovky pri zast.Chatam Sofer a z tadial pojdu dalsie spoje. Zarucujem, ze to bude najvacsia prestupna zastavka.
Dobre takze:
Dolnozemska (obratisko) je cca o 0,1 km dalej ako Antolska (obratisko).
Vyslo mi trasa na Antolsku L93 bude o 1,1 km dlhsia ako je v sucastnosti.
Ak si zoberieme spicku 3 min na jeden autobus L93 + 1,1 km za hodinu je to 22 km navyse (obojsmerne o 44 km). L98 trasu Jasovska - Slimak absolvuje za 36 min. a je to asi 17 km. (za hodinu vychadza na 1 autobus asi 26 km). Teda potrebujem este jeden, ktory by sa mi uvolnil zmenou #51021 z L95. Trasa L95 cca 7,5 km - bus ju absolvuje za 14 minut. Ak beriem aj prestavky tak mi akurat doplni zvysne km. A este usetrim.
Tak co mam pravdu?
Viacerí Ti to hovoria, ale nechceš si to pripustiť.
Aby som Ťa upokojil - v Petržalke nebývam a som rád, pretože tento komplex sídlisk je mi krajne nesympatický. Čo sa MHD v Petržalke týka, svojho času som dôverne poznal sever Petržalky od Ovsišťa až po Nový most (po trase ex. 83). Mám základnú orientáciu o dopravnej situácií pri vyústení Prístavného mostu, Starého mostu, ako aj Nového mostu, v okolí ŽST Petržalka a menovite poznám aj okolie zastávky Ľubovnianska, ktorá tu bola spomenutá.
A len aby som rýpol: autori linkového vedenia tiež nebývajú v Petržalke. Spokojnejší?
P.S.: Ešte raz Ťa vyzývam k zverejneniu Tvojho prieskumu ohľadom zastávky Antolská a argumentácií konkrétnymi faktami, prípadne aj číslami.
Antolska je najviac vyuzivan??? Aj Muchovo namestie ju predci!
Dam Ti 20 Sk za fotku poloplneho (vsetky miesta na sedenie + zopar stojacich) autobusu na zastavke Antolska!
Re #51039 galiyosha: linka 98 je velmi plna (a vzdy ako 198 bola) aj v useku EU - Pristavny most.
Vinou magistrátu je veľké % vozidlového parku po životnosti. Autobus v rámci životnosti, aj keby sa neudržiaval vôbec, sa nerozpadáva tak, ako bratislavské vozy. Ty by si si kúpil v obchode jogurt po záruke? Nie! Vlčáky sa v autobusoch ktoré už mali byť vo večných lovištiach voziť musia!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Pochybujem nad normalnostou vasho uvazovania, pretoze taky automat je tak drahy, ze je to v sucastnej dobe porovnatelny luxus ako keby ste chceli Neoplany s klimatizeciou v polovici vozoveho parku.
A len tak mimochodom, tomu, kto vymyslel papierovu dvacku by som vo verejnom zaujme nedal cistit ani verejne toalety.