Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: marko #51110:
akému percentu ľudí ten prestup ušetríš? Samozrejme to závisí aj od počtu liniek potiahnutých do Petržalky, ale aj tak...
Prečo DD? Lebo - je to rýchlejšie (idú predsa voľby), je to lacnejšie (nejde o tak rozsiahlu stavbu nového DS)
Reakcia na: LUK #51109:
Precitaj si #51063. Staci uz len presvedcit magistrat.
Reakcia na: LUK #51107:
Ak by si vymenil dopravne prostriedky (za elektricku) tak usetris v priemere jeden prestup a zrychlis dopravu.
Nevies nahodou preco dostali prednost Dlhe Diely pred Petrzalkou?
Reakcia na: marko #51108:
nie bohužiaľ, rozhodujúce a objednávané sú vzkm... A už Ti tu argumentovali aj číslami, ale Ty stále opakuješ to isté...
Viete co sa mi na Vasich prispevkov nepaci? (plati pre vacsinu)
Nikto mi neposkytol cisla. Kazdy len ako to nejde, ze co chcem, ze petrzalka ma vela liniek, ze je to luxus,... A ked uz nieco pozriem, dam cisla - tak argumentujte "proti-cislami" a nie zase iba kecami.
A myslim, ze najlepsie je reagovat na cele prispevky ako som napisal o L59, L99 a nie sa chytat a reagovat iba na strucne reakcie na ine clanky. Kde v podstate by som sa musel opakovat.
A Spectre: Co si sa ohladom vozokm-vozomin neozval uz v minulosti, ked mi to niekto vycital. Podla mna su predsalen smerodatnejsie vozominuty.
Reakcia na: marko #51105:
a ako má fungovať podľa Teba nosný systém? Nové linkové vedenie už vykazuje princípy nosného systému, už len vymeniť dopravné prostriedky... ?
Reakcia na: Spectre #51096:
preco to ma d3k0 preposielat, rovno nech to posle na zmenymhd@dpb.sk
Reakcia na: LUK #51103:
Nechcem byt zly, ale robis si srandu, ze. Uz tu bolo rozoberane co je nosny system a ako ma fungovat, ale autobusy?
Reakcia na: Spectre #51096:
Mozem sa opytat kto je D3k, resp.aspon aku funkciu zastava, popripade jeho e-mail.
Reakcia na: marko #51102:
aj Petržalka už má nosný systém, aj keď dočasne s autobusmi ?
Reakcia na: Spectre #51095:
Vacsina inych mestskych casti maj svoj nosny system - elektricku. Toto Petrzalke chyba. Tak nech ma aspon dobre spojenia s autobusmi.
Reakcia na: Mike #51092:
Daj mi konecne argumenty. Ja som ich uz poskytol a teraz este poskytnem.
Je to jednosmerne 2 min (pozri CP L59 Antolska-Luky II a CP L93 Vysehradska-Luky II).
Ak si pozrel predchadzajuce prispevky (o navrhovanom zrus.L99 sem) tak by sem okrem spickovej L59 nechodilo nic. A posilnil by som tym aj L98.
A ked neveris predchadzajucim mojim vypoctom ohladom +1,1km - tak si otvor mapu!
L99 - odvsadial na Antolsku - to nemyslis vazne z Ovsista za 32 minut? L98 ta vyhodi (a to sa tiez tak trochu flaka po Petrzke) za 13 min jednu zast. pred Antolskou.
L193 - A co proti-otazka: Preco by ludia ktori cestuju z tadialto Lubovnianska-Znievska nemohli mat ryhli spoj? Ci ked niekto byva pri ZST Petrzalka tak sa dopravi 4-mi autobusmi do mesta a my ani jednym?
L59 - a co zamestnanci tych firiem si neplatia listky a elektricenky? Alebo kazda firma ma mat svoje autobusy, kazda skola svoje, ... To by sa ti viac pacilo?
Reakcia na: Spectre #51077:
možno by preto stálo za to pouvažovať nad novou politikou údržby vozov MHD
Reakcia na: Mike #51092:
Sorry, medzičasom tu už výpočet vozokm pribudol. ? Ale aj tak, ako si pamätám po starom linky 93, 198, 95 - aj s tými intervalmi ako mali, určite všetci zainteresovaní, na Lúkach VII a VIII bývajúci, si spomenú, že úsek Lúčanka (príp. Budatínska) - Antolská/Dolnozemská/Jasovská - že kde vystupovalo/ráno nastupovalo aké % cestujúcich v pomere k celkovej obsadenosti spoja. A treba počítať objektívne (to je napr. poobede, že kde kto vystupuje), lebo ráno chodia ľudia účelovo na zástavky po trase skôr (najlepšie na konečnú ? ), aby si buď sadli, alebo aby sa do spoja vôbec natlačili...
Reakcia na: NN #51094:
Nehovorím že majú byť hneď všade, ale minimálne na staniciach a letisku by som také automaty zaviedol.
Reakcia na: marko #51090:
Kontaktuj D3ka
Reakcia na: marko #51086:
Vyjadriť sa môže každý a aj sa vyjadril.

Pre Petržalku hádam platia rovnaké pravidlá čo do systémovosti ako pre iné mestské časti. Alebo nie? Má byť petržalský systém ešte o 150% chrumkavejší a systémovejší? 🙂
Reakcia na: Sommelier #51075:
problem nie je v hlasujucich ale zle polozenej otazke, je predsa logicke ze hlasujuci chcu to najlepsie bez nejakeho zvazovania realnosti, nieco ine by bolo keby sa do tej otazky doplnilo aj cosi ako "vzhladom k realnym fin. moznostiam" resp. sa odtial rovno nezmyselne navrhy vyradili a nedali ani do moznosti

ja som prave z toho dovodu nezahlasoval, pochopitelne ze chcem aby boli automaty na vsetky druhy platenia ale viem ze je to nerealne, tak nebudem hlasovat za nieco co nechcem
Reakcia na: marko #51083:
Odľahčime to trochu. Pokúsim sa Ti zhrnúť moje súčasné názory a názory kedysi:

Po videní návrhu linkového vedenia som spoluautorovi posielal veľa mailov, v ktorých sme diskutovali o jednotlivých detailoch. Vždy som tvrdil, že návrh je dobrý a potrebuje doladiť v detailoch. Detaily na CP budú doladené od pondelka, čo som veľmi rád a DPB ma tým príjemne potešil.

Kedysi som tiež argumentoval na základe určitých informácií, avšak postupom času (nebudem opisovať ako presne k tomu došlo, to by bolo na dlho) som si uvedomil, že S NEKOMPLEXNOU MNOŽINOU INFORMÁCIÍ NIE JE MOŽNÉ VYTVORIŤ KOMPLEXNÝ LINKOVÝ SYSTÉM.

Počas auditu sa robili prieskumy. Osobne som sa mal možnosť zúčastniť sa prezentácie metód, ktoré boli použité. Od vtedy mi sa na problematiku dívam trochu širšie. Z pohľadu bežného cestujúceho má každý klapky na očiach a vidí len to svoje, neuvedomuje si, že prilepšením sebe by pohoršil iným. V súčasnosti Ťa môžem ubezpečiť o jednom: Pokiaľ je doprava na prd, tak sa ten prd rozlieza homogénne.

Nehovorím o konkrétnych veciach, avšak pri stavaní linkového vedenia sú smerodajné určité racionálne priority, popri ktorých sú argumenty typu "Nemocnica Antolská musí mať spojenie so všetkými stanicami v Bratislave, lebo..." iba výplodom bujnej fantázie a určitou zvrátenou ideou nadobudnutou v praxi z dôvodu zvráteného ex-linkového vedenia, na ktoré boli Bratislavčania (a Petržalčania najmä) zvyknutí.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.