Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #51065:
Dobre takze:
Dolnozemska (obratisko) je cca o 0,1 km dalej ako Antolska (obratisko).
Vyslo mi trasa na Antolsku L93 bude o 1,1 km dlhsia ako je v sucastnosti.
Ak si zoberieme spicku 3 min na jeden autobus L93 + 1,1 km za hodinu je to 22 km navyse (obojsmerne o 44 km). L98 trasu Jasovska - Slimak absolvuje za 36 min. a je to asi 17 km. (za hodinu vychadza na 1 autobus asi 26 km). Teda potrebujem este jeden, ktory by sa mi uvolnil zmenou #51021 z L95. Trasa L95 cca 7,5 km - bus ju absolvuje za 14 minut. Ak beriem aj prestavky tak mi akurat doplni zvysne km. A este usetrim.
Tak co mam pravdu?
Reakcia na: marko #51064:
Viacerí Ti to hovoria, ale nechceš si to pripustiť.

Aby som Ťa upokojil - v Petržalke nebývam a som rád, pretože tento komplex sídlisk je mi krajne nesympatický. Čo sa MHD v Petržalke týka, svojho času som dôverne poznal sever Petržalky od Ovsišťa až po Nový most (po trase ex. 83). Mám základnú orientáciu o dopravnej situácií pri vyústení Prístavného mostu, Starého mostu, ako aj Nového mostu, v okolí ŽST Petržalka a menovite poznám aj okolie zastávky Ľubovnianska, ktorá tu bola spomenutá.

A len aby som rýpol: autori linkového vedenia tiež nebývajú v Petržalke. Spokojnejší? 🙂

P.S.: Ešte raz Ťa vyzývam k zverejneniu Tvojho prieskumu ohľadom zastávky Antolská a argumentácií konkrétnymi faktami, prípadne aj číslami.
Reakcia na: marko #51034:
Antolska je najviac vyuzivan??? Aj Muchovo namestie ju predci!
Dam Ti 20 Sk za fotku poloplneho (vsetky miesta na sedenie + zopar stojacich) autobusu na zastavke Antolska!

Re #51039 galiyosha: linka 98 je velmi plna (a vzdy ako 198 bola) aj v useku EU - Pristavny most.
Reakcia na: donats #51066:
Vinou magistrátu je veľké % vozidlového parku po životnosti. Autobus v rámci životnosti, aj keby sa neudržiaval vôbec, sa nerozpadáva tak, ako bratislavské vozy. Ty by si si kúpil v obchode jogurt po záruke? Nie! Vlčáky sa v autobusoch ktoré už mali byť vo večných lovištiach voziť musia!
Reakcia na: marko #51063:
OK, takže vozokm:

Nie je problém si to vyrátať. Zober si počet poradí na linkách ktoré porovnávaš. Z mapy si odmeraj približnú vzdialenosť (nemusí to byť s presnosťou na meter, stačí orientačne). Výpočet môžeš verejne predniesť...

Ohľadom vozokilometrov vs. inýchkilometrov asi toľko: Proti vetru sa chcať nedá! Magistrát objedná a zaplatí vozokilometre. Tvoje argumenty sú logické a ja ich beriem, pretože som nejeden krát uvažoval obdobne, avšak žiaľbohu, je to tak ako to je.
Reakcia na: Spectre #51035:
Samozrejme, pretože stále jazdia rovnaké šerble, zhité, životu nebezpečné, poznačené socializmom a DPB údržbou. Za to nemôže linkové vedenie, ale magistrát, ktorý na MHD serie!

Vinou magistrátu sa DPB zle stará o autobusy? Tomu celkom nerozumiem...

Asi by DPB potreboval poriadnu vozovňu, pretože, opravte ma, ak sa mýlim, autobusy stoja v niektorých celý čas vonku...
Reakcia na: marko #51063:
Vravím Ti to už asi pätstý krát a ty to dookola ignoruješ. Tak ešte raz: neostane, nevyjde. d3k0 to tu už písal -- na Antolskú je to z Lúčanky ešte ďalej než na Dolnozemskú. A je zrejmé, že na Dolnozemskú je to ďalej než na Vyšehradšku. Už len presmerovanie a-93 cez Lúčanku bez zmeny konečnej je kilometer na kolo navyše. V rannej špičke sa na a-93 točí 17(!) autobusov, poobede je to ešte viac. Keby každý spravil len dve kolá, keby mesiac mal len 20 pracovných dní, tak len TOTO Ti navýši počet kilometrov o vyše 8 tisíc ročne. Len blbé presmerovanie cez Lúčanku, a to počítam len rannú špičku. Ešte stále máš pocit, že ten JEDEN autobus, čo chcú pridať na a-98, by toto vyriešil?
Reakcia na: Spectre #51062:
Co tak mi odpovedat na otazku ci pouzivas linky v Petrzalke a ak ano ktore?
A tato diskusia by bola bezpredmetna, keby mesto namiesto do piateho mosta, ktory je aj tak malo vyuzivany postavilo elinu do Petrzalky.
A z vody nevarim. Nepocul som od teba zatial ZIADNY rozumny nazor. Ono kritizuje sa lahko, ale povedz mi RE na #51063
Reakcia na: Malic #51060:
Na zaciatok. Co tak L99 podla prispevku #51021.
Na predlzenie L93 na Antolsku staci vlozit ten jeden bus, co chcu dat na L98 - som presvedceny, ze pocet vozokm ostane zachovany.
Na L59 dat autobusy z L94 (polovica konecnu na ZST Vinohrady, zast.Nam.1.Maja a Vazovova) - tu beriem ze to bude sediet iba casovo a ze sa trochu zvacsia vozokm. Ale aj to by som poriesil. Vsak co idu zahustovat L68 - nebude to nahodou tiez narast vozokm.

A este k tym vozokm. Porovnam to s osobnym autom. Ak ides v prvom pripade hodinu relativne plynule a v druhom pripade stale zastavujes a rozbiehas sa. Kde spotrebujes viac paliva a kde sa ti auto viac opotrebuje? Takze osobne si myslim, ze z tohto hladiska su smerodatnejsie vozomin a pocet autobusov.
Reakcia na: Malic #51060:
Áno, model systémového linkového vedenia je presne taký, ako píšeš.

marko,
Funguje to tak síce všade vo svete, akurát mám taký pocit, že do Petržalky to asi nie je dosť dobré 🙂 ... tlachy ako z magoriátu 🙂 ... bez urážky 😃
Reakcia na: marko #51049:
Načapal som Ťa na hruškách a teraz sa už len snažíš niečo uvariť z vody. Navrhovené riešenie takýmto pokusom o uvarenie nejakého linkovania je a bez výpočtu vozokilometrov sa o tom nemá zmysel vôbec baviť.
Reakcia na: marko #51057:
Sorry, ale ja prestupujem tiez a ked idem od frajerky z Dlhych Dielov, tak 2x a nestazujem sa, berem to ako beznu sucast nosneho systemu. Podla mna je logicke, tak cestujes takto:

Lokalna linka - Nosna linka do centra - nosna linka z centra - lokalna linka. Normalne 3x prestupis. Vsade vo svete je toto bezne. A vobec nikoho to neprekvapuje.

Na tie kuvicie hlasy co chcu mat vsetko od brany mozes zvysoka kaslat. To je nonsens. Uprimne chapem ze to mozno neni az take uzasne ako to odomna vyzera s 93+94, tak skus navrhnut nieco co dodrzi princip z #51056.
Reakcia na: Malic #51056:
Mne je to jasne. Ale ked mi niekto tvrdi ze to nejde aj ked mu dam navrh ako. To nepochopim.
Reakcia na: marko #51054:
Ano vozokm. Ale aky je rozdiel ci te jeden bus posilni L98, alebo ho daju na L93? L93 je ozaj lepsia.
A myslim si ze z 99 na tie dve linky to vyjde: na safko rovnaky int.ako L99, a L90 - moze mat vacsi interval. Ale ak kuknes do mapy tak to podla mna vyjde (L90 moze zacinat na Holicskej).
Reakcia na: Malic #51052:
L93 a L94 nie su v pohode. A suhlasim s prispevkom galiyosha 51051.
Preco by nemohla prejst 93 "iba tak okolo" zastavky? Nerozumiem. Preco by mali stat na zastavkach blizsie k mostu vsetky autobusy? O tomto prave hovorim. Ci mne tu odporucate dva krat prestupovat pokial nieke idem a dva krat nazad a niekto chce mat pred domom vsetky spoje.
Reakcia na: marko #51054:
Ja sa Ti len snazim vysvetlit vseobecny problem. Ak niekde spoje chces pridat, tak niekde ich treba zobrat. Ak chces linku predlzit, musis inu skratit, pripadne zozen peniaze na jej predlzenie.

Nic zlozite, jednoducha logika.
Reakcia na: marko #51049:
Problém nie je len čas, ale vozokilometre. Keď vynecháš zopár zástavok, možno ušetríš pár minút, ale vozokilometre nie. A už tu d3k0 viackrát písal, že len potiahnutie a-93 cez Lúčanku na Vyšehradskú je v konečnom dôsledku kilometer(!) naviac na každé kolo. Vynásob si to počtom kôl za deň. Možno by sa to ešte dalo prežiť, keby to šlo len v rannej špičke a jednosmerne.

Čo sa týka návrhu v #51021, opäť k tomu môžem povedať len toľkoto: Zrátaj si to na kolo a následne a vozy a vozokilometre. Som presvedčený, že Ti to NEVYJDE. Bohužiaľ.
Reakcia na: Malic #51048:
K Farskemu tiez iba odporucam prispevok 51021.
A prave s tou oblastou do ktorej sa nevyznas mam ja problem a vymena 98 a 99 nepomoze.
Reakcia na: Andy #51047:
Ja nepochopim tomu, ze ked navrhnem nieco, co nestoji navysenie poctu busov (zmena L93) tak to kritizujete tym ze nemozme mat priame spojenie.
Reakcia na: marko #51049:
Stary moj, si uvedom ze najvasci problem v MHD je katastrofalny vozovy park a desne dlhe linky. Kazdy kilometer navyse robi slusne naklady. Sak si skus poratat sam co to stoji nafty. Ked to nezvladnes, tak Ti rad pomozem 🙂

93 je podla mna v pohode, 94 ju slusne alternuje. Do 93 nastupuju prevazne ludia z Luk, ta je uz na Smolenickej slusne narvana, ostatni ale v pohode nastupia do 94 a je to.

Nemozem mat vsade expresy co nikde nestoja, skus ludom okolo ZST Petrzalka vysvetlit ze 93 co ma 4 min interval bude okolo nich len prelietat 🙂 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.