Reply on: Martin Fundárek #51573:
Vzhladom na to, ze buduca L33 uz nebude chodit po Banikovej ale obojsmerne po Molecovej a tak tiez, ze sa do kopca nebude trtkat autobus ale trol, ktory tam vylezie rychlejsie by som predpokladal, ze tych 5 vozov bude stacit na zabezpecenie sucasneho intervalu. Pod Novy most by mali chodit az po dodani dalsich kusov 25Tr.Otacanie cez Karlovesku na diesel, je blbost ale za cenu prestupu na hrane na elektricky by som bol ochotny to akceptovat. Ako ich vsak poznam, na diesel sa otacat budu a prestup na hrane nebude.
(samozrejme, ze by to slo aj pod dratmi sa otacat, ale prosim nechcite to od nasich inzinierov, vznikol by dalsi kolizny bod na vzdusnom vedeni, ktory by bol plny mimoriadnych situacii a prvykrat by bol strhnuty pravdepodobne v prvy den premavky o 7.25)
Inak, bude mat schopnost ta nova trolejbusova meniaren vracat prud do siete, ci co to tie dnesne nedokazu?
Inak trosku mi chybaju slova na povzbudenie DPB. Zlepsil interval na L201, 202 a 208 ale aj na dalsich linkach a aj tych Petrzalskych. Myslim, ze by si to za tieto kroky zasluzili.
Technopol
p.s kompetentný nám odporučili namiesto linky 81 prestup 95 + 83 ale neviem ako brali do uváhy prestup tieto ranne hodiny, pri tom L83 má nadväzovať na L 95 tak neviem prečo to dávaju tak natesno stačilo by o 2-3 min posunuť odchody vďaka ☠