Dúfam, že sa tá rekonštrukcia neschváli, kým bude na magorstráte ten oný a jeho banda. Oni sú tam schopní narvať aj 4 IGK pruhy ?.
Ja nevidím žiadny dôvod aby sa tam púšťali IGK. ?
Neviem ako to podvihnú, ale nejako to už vyriešia... Pravedepodobne to podržia vo vzduchu, ale to fakt neviem. Električky by sa mali premiešať, ale predovšetkým by tam mali chodiť nové vlaky. Linky by mali smerovať do Karlovej Vsi, Rače a na Hlavnú stanicu, z toho jedna špičková (pravdepodobne do Karlovej Vsi). Aj keď otom je predčasné hovoriť. Električkových liniek by malo byť celkovo v BA asi 8, ja si viem predstaviť aj celkový počet 6 liniek, do každej radiály maximálne 2 linky s hustými intervalmi, vrátane Petržky (2 linky, jedna do Rače, druhá na stanicu).
Cestnú mostovku demontujú, železničnú mostovku rozšíria. OK. A aby to celé výškovo upravili, budú musieť asi aj dočasne demontovať železničnú časť. Jedine. že by ju držali dočasne vo vzduchu vzducholode počas výškových úprav. A ešte mi nikto nedal odpoveď, či rýchlodrážne električky budú premávať len do Petržalky otočkou cez Jesenského, alebo sa všetky tramvaje v BA premiešajú .
A nebola by finančne menej náročná alternatíva: tunel pod Dunajom s podzemnou otočkou rýchlodráhy pod Šafkom - sondy na tunelový variant sa kedysi robili , sú vidieť na petržalskej strane. A Starý most nechať pre chodcov , IGK, železničnú časť pre cyklistov ( pokiaľ sa nerozpadne ? ).
Můžu ještě dotaz? Pokud to chápu dobře zůstala by na mostě vlastně jen ta železniční půlka? Ale v tom případě by tam bylo místo jen pro jednokolejnou trať- jako dosud, nebo ne? Já jsem sice člověk šetrný dost, ale zase se mi nezdá příliš šťastné vozit polovinu Bratislavy jednokolejkou po mostě- to by bylo nutně úzké hrdlo vaší MHD!
Ináč dnes som šiel z nemocnice z Biskupíc starým rozpadnutým Ikarusom.. ale pálil riadne, na jednej zastávke ani nezastavil. Normal som mal pocit že som v ex115.. ?
Jeden vodič v električke v Ružinove, vyrúkol na jednu pani, prečo stláča tlačítko na otváranie dverí v takom predstihu... Myslím že DPB ide skôr aby to ľudia sa naučili stláčať v predstihu.
Prečítal si si zopár rádobyodborných článkov v nemenovaných periodikách a vzal si tieto pitchoviny za svoje, avšak zamysli sa čo i len trochu rozumom a nie orgánmi a prídeš na to, že snívaš o totálnych blbostiach.
Noo, malo by ísť o rekonštrukciu. Cestná časť by mala byť demontovaná, a pre električky by sa mala využiť železničná časť mosta, keďže je v lepšom stave. Cestnú a železničnú časť tvoria dve osobitné mostovky. Piliere by nemali byť zrušené, mostovka by sa mala zvýšiť, aby vyhovovala plavebným podmienkam. Železničná časť by mala byť zvojkoľajnená, a to tak, že v strede by mala byť rozrezaná a dobudovaná. Na moste by mal byť chodník a cyklotrasa, uvažuje sa sčasti aj o automobilovej doprave, čo sa mne osobne veľmi nepozdáva, alebo jedine zo smeru z Vajanského nábrežia. Je jasné, že rekonštrukcia bude ešte pred začatím prevádzky električiek do Petržalky.. šak kade by inkode chodili.. Dá sa povedať že rekonštrukcia je súčastou výstavby koľajovej trate do Petržalky. Toľko základ..
Páni, bavíte sa tu o Starom moste. Vie niekto,ako bude vyzerať tá jeho rekonštrukcia? Zhodí sa celá jeho železná konštrukcia, nadstavia sa výškovo betónové piliere (ponechajú sa všetky?) a na ne sa dá nová mostovka ? ( koľko prúdová?). A urobí sa to ešte pred spustením petržalskej rýchlodráhy ? Odborníci odpovedzte,alebo ponúknite nejaký link.
Počuj, ešte raz tu spomenieš výraz "rušiť električku" a osobne sa dostavím na tvoje stavadlo a udriem ťa hradlovou zarážkou do xichtu!
A vôbec, spamätaj sa, však ty si ešte v živote nič zmysluplného neapísal, ty rozbočkový semafor vlakotramvajový!
debil