Inac 94 nie je predsa o nic menej skolsky spoj ako 59. A s tym Rackom - lepsie bolo jednosmerne zastavovanie (doobeda jednym a poobede druhym smerom). A po zavedeni eliny je zrusenie predsa jasne.
ináč s 59 súhlasím... ale nanajvýš len v takej podobe akej je ako školský spoj s tými intervalmi.. Ja by som zrušil pre linku 59 aj zastávku Račko.. aby to nebol spoj do centra z Petržky alebo z centra do Rače.. ale výlučne ako doprava do škôl. Po zavedení električky do Petržky zrušenie.
Ak by L83, L21,.. koncili pri Voj.nem. - nebola by potrebna L49. Vidis a ked mne vycitaju, ze chcem priame spojenie...A tu L75 som si nevsimol - ani raz som nou necestoval, ale mas pravdu. Ale preco sa to neriesi ked im chybaju busy tomu nerozumiem.
Skus povedat ku ktoremu prispevku je reakcia. Ja som nikdy nehovoril, ze s L99 sa zlepsilo spojenie. Ja prave L99 kritizujem. Ale k tomu intervalu: v spicke je L99 nepostacujuca a v sedle - akoze funguje zakon schvalnosti - ujde 93 a moze sa cakat.
a čo tak unkončiť všetky prímestské linky vrátane SAD na Sokolskej... ? ? Devínska Nová Ves by stratila priame spojenie s centrom.... Radšej si všimni takú 75 čo ide pod trolejami od Čiližskej až po Tomašikovu... 49 je preto autobus, bo na Patrónke niesú vybudované troieje, a keďže musí byť prestup na Kramáre nemôže sa otáčať ako trolejbus cez Záhoracku..
Iba ta trosku poopravim. Pacienti chodia najma od 7-10, inac 6-14. (Ak ides na krv, prijem je este pred 8, a ak aj robia od 8, tak dost ludi pride o hodne skor aby ich vobec zobrali). A navstevy v popoludnajsej spicke.
Takze seriozne:
Trasa cez Kramare je dlhsia o 0,1 az 0,2 km (zase si mozes pozriet mapu). A myslim si, ze konkretne pri L21 v useku pomerne dlhom Patronka (resp.v danom pripade Voj.nem) az ASMN je navysenie vozokm na jedno vozidlo o 0,1 az 0,2 km zanedbatelne. Najma ak zoberies do uvahy to ze vozokm trolejbusu je lacnejsi a je ekologickejsi. Co ty na to? A este ak si spominas - islo o reakciu na L59 a jej trase popri eline.
K druhemu: ak moje snahy sledujes od zaciatku, tak preco si sa komplexne nevyjadril na moj cely zhrnuty prispevok? To je serioznost? Nemyslim si. A k tym otazkam. Na kolko mnou polozenych otazok si mi neodpovedal? Nespominam si, ze by si sa zmienil ze si z Petrzalky, alebo ze vyuzivas linky v nej? Alebo nebodaj vyuzivas 99?
A to preco prave 93? Lebo je tu v okoli jediny spoj cez Novy most.
A ak si iba zrelo uvazis - 32 min z Ovsista?? To nasadnes na 98 A predbehnes min dve 99. A uz tu niekto spominal cas = peniaze. Pokial ide o zamestnancov tak velmi silne pochybujem ze schvaluju L99. Alebo zeby si ty bol ich zamestnanec?
A s tymi km - myslim, ze mi dost ludi dalo za pravdu - ak chces pozri si to a zamysli sa. Inac pouzivam L98 a nemyslim si ze jej posilnenie bolo najstastnejsie (to len tak naokraj).
A ze ti nevadia tu aj ine veci subeh 92/95, 92/83 s nadvaznostou na 84,..
A znovu si to stiahol iba na Antolsku. A znovu si mi neodpovedal na toto: "Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie. " Ci je efektivnejsia: Antolska + Lubovnianska + Lucanka + Znievska.
problém je, že mobilní operátori chcú za výber peňazí cez "premium SMS" ešte viac, ako kartové spoločnosti. Za týchto podmienok by sa SMS lístky dali použiť iba ako núdzové riešenie - cestujúci by musel byť pripravený platiť za 18 Sk lístok napr. 30 Sk.
Doplnok 1: V tom Estonsku to funguje tak, ze posles SMS na nejake cislo, vrati sa ti potvrdzujuca SMS, kde je napisane, ze ahoj, ja som tvoj listok a platim do dd.mm.rr, hh:mm. Tuto SMSku staci ukazat revizorovi, a ak bola odoslana z toho spravneho cisla (nie ze ti tento text zaslal kamarat), tak je to platny cestovny listok.
Doplnok 2: kartove spolocnosti (tiez nazyvane banky) si za transakciu nemaju hanby nauctovat aj 25 Sk, aj viac.
Myslím si, že linka 99 na Antolskú bohate stačí. Pacienti chodia na vyšetrenia najmä od 8 - 14 hod. čiže v prepravnom sedle, kedy má a-99 slušný 7,5 minutový interval, ale linka 93 iba 12. Cez pracovné dni po 17. hod. a cez víkend chodia busy plnšie možno do Lieskovca ako na Antolskú. Neviem k čomu by bolo dobré aby tam chodila či už 93 alebo 95, ktoré majú cez víkend 7,5 min. interval a v špičke 3-4.
ja lietadlom letim cca raz za rok a na auto nemam a moj plat je taky, ze ak to nie je nevyhnutne, idem radsej nocakom ako taxikom. a?
a ze v prahe alebo viedni nie je spojenie nemocnic a stanic, neznamena, ze je to tak dobre. ale neznamena to ani opak :o)
a ja som za, zrusme MHD uplne. fakt ma papyr pravdu. ved mesto nepotrebuje ludi v meste. nech chodia len do prace a z prace a to je vsetko. do prace im firma preplati taxi alebo zabezpeci inu formu dopravy.
chlastat pojdu iba ti, co maju na taxik a litat iba ti, co maju na taxik a do nemocnice pojdeme taxikom alebo sanitkov.
amen, usetrime. a potom by som este zbural stare mesto, aby bolo kde postavit jeden veeeeelky parkovaci dom.
V Estonsku v Talline sa daju kupit listky na MHD per SMS.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
inTony