čo ja píšem??! ja vobec nehovorím o zrušení liniek
K tomu Račku.. Ľudia nemajú linku 59 využívať ako spoj z centra, je to spoj z Petržalky do škôl v Rači.. Z centra môžu ísť na električky s prerstupom na 55/65. A nie tam zbytočne zaplňovať autobus keď môžu ísť na eliny.. pre 59 by som zrušil Račko aj Mladú gardu
Len tolko: Niekto mi tvrdil, ze po zmene tu uz je system, ja tvrdim - ani nahodou. Poukazujem na to co mi nesedi, a som sa zameral iba na mensie zmeny - je mi jasne, ze treba komplexne, ale sam vidis ze ani na tie male navrhovane pomaly nestiham reagovat lebo su tu ludia, ktory - a to som ich uz vyzyval - nereaguju na cele clanky a cele prispevky, ale iba na utrzky (napr:S499.1023)
Inac 94 nie je predsa o nic menej skolsky spoj ako 59. A s tym Rackom - lepsie bolo jednosmerne zastavovanie (doobeda jednym a poobede druhym smerom). A po zavedeni eliny je zrusenie predsa jasne.
ináč s 59 súhlasím... ale nanajvýš len v takej podobe akej je ako školský spoj s tými intervalmi.. Ja by som zrušil pre linku 59 aj zastávku Račko.. aby to nebol spoj do centra z Petržky alebo z centra do Rače.. ale výlučne ako doprava do škôl. Po zavedení električky do Petržky zrušenie.
Ak by L83, L21,.. koncili pri Voj.nem. - nebola by potrebna L49. Vidis a ked mne vycitaju, ze chcem priame spojenie...A tu L75 som si nevsimol - ani raz som nou necestoval, ale mas pravdu. Ale preco sa to neriesi ked im chybaju busy tomu nerozumiem.
Skus povedat ku ktoremu prispevku je reakcia. Ja som nikdy nehovoril, ze s L99 sa zlepsilo spojenie. Ja prave L99 kritizujem. Ale k tomu intervalu: v spicke je L99 nepostacujuca a v sedle - akoze funguje zakon schvalnosti - ujde 93 a moze sa cakat.
a čo tak unkončiť všetky prímestské linky vrátane SAD na Sokolskej... ? ? Devínska Nová Ves by stratila priame spojenie s centrom.... Radšej si všimni takú 75 čo ide pod trolejami od Čiližskej až po Tomašikovu... 49 je preto autobus, bo na Patrónke niesú vybudované troieje, a keďže musí byť prestup na Kramáre nemôže sa otáčať ako trolejbus cez Záhoracku..
Iba ta trosku poopravim. Pacienti chodia najma od 7-10, inac 6-14. (Ak ides na krv, prijem je este pred 8, a ak aj robia od 8, tak dost ludi pride o hodne skor aby ich vobec zobrali). A navstevy v popoludnajsej spicke.
Takze seriozne:
Trasa cez Kramare je dlhsia o 0,1 az 0,2 km (zase si mozes pozriet mapu). A myslim si, ze konkretne pri L21 v useku pomerne dlhom Patronka (resp.v danom pripade Voj.nem) az ASMN je navysenie vozokm na jedno vozidlo o 0,1 az 0,2 km zanedbatelne. Najma ak zoberies do uvahy to ze vozokm trolejbusu je lacnejsi a je ekologickejsi. Co ty na to? A este ak si spominas - islo o reakciu na L59 a jej trase popri eline.
K druhemu: ak moje snahy sledujes od zaciatku, tak preco si sa komplexne nevyjadril na moj cely zhrnuty prispevok? To je serioznost? Nemyslim si. A k tym otazkam. Na kolko mnou polozenych otazok si mi neodpovedal? Nespominam si, ze by si sa zmienil ze si z Petrzalky, alebo ze vyuzivas linky v nej? Alebo nebodaj vyuzivas 99?
A to preco prave 93? Lebo je tu v okoli jediny spoj cez Novy most.
A ak si iba zrelo uvazis - 32 min z Ovsista?? To nasadnes na 98 A predbehnes min dve 99. A uz tu niekto spominal cas = peniaze. Pokial ide o zamestnancov tak velmi silne pochybujem ze schvaluju L99. Alebo zeby si ty bol ich zamestnanec?
A s tymi km - myslim, ze mi dost ludi dalo za pravdu - ak chces pozri si to a zamysli sa. Inac pouzivam L98 a nemyslim si ze jej posilnenie bolo najstastnejsie (to len tak naokraj).
A ze ti nevadia tu aj ine veci subeh 92/95, 92/83 s nadvaznostou na 84,..
A znovu si to stiahol iba na Antolsku. A znovu si mi neodpovedal na toto: "Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie. " Ci je efektivnejsia: Antolska + Lubovnianska + Lucanka + Znievska.
problém je, že mobilní operátori chcú za výber peňazí cez "premium SMS" ešte viac, ako kartové spoločnosti. Za týchto podmienok by sa SMS lístky dali použiť iba ako núdzové riešenie - cestujúci by musel byť pripravený platiť za 18 Sk lístok napr. 30 Sk.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
marko
Trasa cez Kramare je dlhsia o 0,1 az 0,2 km (zase si mozes pozriet mapu). A myslim si, ze konkretne pri L21 v useku pomerne dlhom Patronka (resp.v danom pripade Voj.nem) az ASMN je navysenie vozokm na jedno vozidlo o 0,1 az 0,2 km zanedbatelne. Najma ak zoberies do uvahy to ze vozokm trolejbusu je lacnejsi a je ekologickejsi. Co ty na to? A este ak si spominas - islo o reakciu na L59 a jej trase popri eline.
K druhemu: ak moje snahy sledujes od zaciatku, tak preco si sa komplexne nevyjadril na moj cely zhrnuty prispevok? To je serioznost? Nemyslim si. A k tym otazkam. Na kolko mnou polozenych otazok si mi neodpovedal? Nespominam si, ze by si sa zmienil ze si z Petrzalky, alebo ze vyuzivas linky v nej? Alebo nebodaj vyuzivas 99?
A to preco prave 93? Lebo je tu v okoli jediny spoj cez Novy most.
A ak si iba zrelo uvazis - 32 min z Ovsista?? To nasadnes na 98 A predbehnes min dve 99. A uz tu niekto spominal cas = peniaze. Pokial ide o zamestnancov tak velmi silne pochybujem ze schvaluju L99. Alebo zeby si ty bol ich zamestnanec?
A s tymi km - myslim, ze mi dost ludi dalo za pravdu - ak chces pozri si to a zamysli sa. Inac pouzivam L98 a nemyslim si ze jej posilnenie bolo najstastnejsie (to len tak naokraj).
A ze ti nevadia tu aj ine veci subeh 92/95, 92/83 s nadvaznostou na 84,..
A znovu si to stiahol iba na Antolsku. A znovu si mi neodpovedal na toto: "Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie. " Ci je efektivnejsia: Antolska + Lubovnianska + Lucanka + Znievska.