Neoplan>
A co tak najuspornejsia a najefektivnejsia verzia: linka c. 121: Milana Marecka - Hlavna stanica?
Elektricky mali mat povodne od 1.1.2000 celkom zmenene trasy, resp. zmenene oznacenia, ale napokon sa to nerealizovalo. Mali vzniknut linky c. 1 - 10.
V sucasnosti su v BA linky c. 1 - 14. Neobsadene su c. 10 a 13, pricom cislo 10 sa historicky viaze s cimkolvek co konci na Jurajovom dvore (myslim, ze v niektore dni v roku po trase byvalej 10-ky jazdia posilove spoje) a cislo 13 je zasa uz tradicne sponica hlavnej stanice a Nam. L. Stura. Cislo sa aj po zruseni linky c. 13 pouzilo viackrat v pripade vyluk a pod. na tejto trase - bratislavskym cestujucim je oznacenie zname a netreba vymyslat ziadne X1 a pod.
A co tak najuspornejsia a najefektivnejsia verzia: linka c. 121: Milana Marecka - Hlavna stanica?
Elektricky mali mat povodne od 1.1.2000 celkom zmenene trasy, resp. zmenene oznacenia, ale napokon sa to nerealizovalo. Mali vzniknut linky c. 1 - 10.
V sucasnosti su v BA linky c. 1 - 14. Neobsadene su c. 10 a 13, pricom cislo 10 sa historicky viaze s cimkolvek co konci na Jurajovom dvore (myslim, ze v niektore dni v roku po trase byvalej 10-ky jazdia posilove spoje) a cislo 13 je zasa uz tradicne sponica hlavnej stanice a Nam. L. Stura. Cislo sa aj po zruseni linky c. 13 pouzilo viackrat v pripade vyluk a pod. na tejto trase - bratislavskym cestujucim je oznacenie zname a netreba vymyslat ziadne X1 a pod.
Vladimir
Tak vazeni, dnes ma zaujalo Dopravne spravodajstvo v televiznej relacii TV Markiza "Korzo" (ako Presovcanovi mi pripadalo nanajvys aktualne):
divaci sa celkovo:
- pozreli ako to vyzera na dialnici z Bratislavy do Brna
- dozvedeli, ze Patronke sa treba radsej vyhnut
- oboznamili s aktualnymi zabermi z ulic hlavnejňho mesta.
Zrejme niekomu uniklo, ze nesnezilo len v BA...