#12498 Martin: Mail môjho uja z Pardubíc ti dávať nebudem. Neviem ako je to uteba zvykom ale ja nedávam, čísla a iné kontakty ľudí, ktorých dotyčný nepozná. A ja som len napísal čo hovoril. Neviem ako to tam bolo naozaj. České reálie poznám len málo. A nezabúdaj, že v Prahe je množstvo sídel firiem, ktoré majú prevádzky inde ale dane odvádzajú v prahe. To sa ráta len výroba z dotyčnej oblasti. Ak by Praha skutočne produkovala 60% HDP tak ostatné oblasti by boli na tom ako v Bielorusku. BA produkuje 33% HDP (vyrátané metodikou čo sa vyprodukuje v BSK) to hlavne vďaka Volskwagenu. Štatisktika EU hovorí, otom že Praha produkuje 115% HDP priemeru EU a Bratislava 100% HDP priemeru EU. Sme na druhom mieste z pristupujúcich krajín. Aj napriek tomu mesto malo na minulý rok rozpočet aj s dotáciami štátu len 4mdl. SKK je to rozdiel. A to preto, že živýme tie hladové doliny. Ešte neviem rozpočet na tento rok ale mal by byť o niečo vyšší. (čisto čo mesto vyprodukuje) ak chceš ten minuloročný ti možem poslať. Napíš adresu. Fakt je ten, že v BA je bordel a dlho ešte bude, hlavne keď tam ostanú dotyčný ľudia. Ale ako si si mohol všimnúť aj na tomto fóre je tu hodne kvylitných ľudí, čo sa vyznajú do problematiky a vedeli by spraviť poriadok a dúfam, že aj budú mať záujem. O desať rokov DPB bude vyzerať úplne ináč. Všetko musí mať svoj vývoj, škoda že unás je taký pomalý. A ja neviem aká je MHD v Prahe, ja som len počul ako na ňu nadávala sestra. A bolo to pred povodňami. Musel by som ju sám vidieť a spoznať. Nemám na ňu názor, len citujem. Takisto nemám názor na Citybusi, len som počul, že tam všetko hrká ako v Karosách 7XX
Je pravda, že ani Bratislavu ostatné Slovensko nemá moc v láske. No ani sa im nečudujem keď 70% priamích zahraničných investícií ide do BSK.
#12494 KLF: Dosť vtipná poznámka z chuti som sa zasmial, ale musím podotknúť, že naozaj existujú tzv. zametacie autá na sneh. Je to robené ako taký veľký válec z štetinami namiesto radlice. (Presne to čo majú klasicke zametacie autá pod sebou) Je to umiestnené šikmo namiesto radlice. Jednoducho sneh zmetie na okraj. Videl som to v ale nie som si istý kde. Tuším vo Viedni, unich sa nesmie soliť len vo výnimočných prípadoch.
Je pravda, že ani Bratislavu ostatné Slovensko nemá moc v láske. No ani sa im nečudujem keď 70% priamích zahraničných investícií ide do BSK.
#12494 KLF: Dosť vtipná poznámka z chuti som sa zasmial, ale musím podotknúť, že naozaj existujú tzv. zametacie autá na sneh. Je to robené ako taký veľký válec z štetinami namiesto radlice. (Presne to čo majú klasicke zametacie autá pod sebou) Je to umiestnené šikmo namiesto radlice. Jednoducho sneh zmetie na okraj. Videl som to v ale nie som si istý kde. Tuším vo Viedni, unich sa nesmie soliť len vo výnimočných prípadoch.
Vladimir
A co tak najuspornejsia a najefektivnejsia verzia: linka c. 121: Milana Marecka - Hlavna stanica?
Elektricky mali mat povodne od 1.1.2000 celkom zmenene trasy, resp. zmenene oznacenia, ale napokon sa to nerealizovalo. Mali vzniknut linky c. 1 - 10.
V sucasnosti su v BA linky c. 1 - 14. Neobsadene su c. 10 a 13, pricom cislo 10 sa historicky viaze s cimkolvek co konci na Jurajovom dvore (myslim, ze v niektore dni v roku po trase byvalej 10-ky jazdia posilove spoje) a cislo 13 je zasa uz tradicne sponica hlavnej stanice a Nam. L. Stura. Cislo sa aj po zruseni linky c. 13 pouzilo viackrat v pripade vyluk a pod. na tejto trase - bratislavskym cestujucim je oznacenie zname a netreba vymyslat ziadne X1 a pod.